Rampage Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Good Times were had. Og blondien til Xena også da, Gabrielle? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Holder på å se Banshee om dagen, er vel på episode 6 eller noe. Liker det veldig og det tar helt av til tider å en sitter å gaper litt....slik liker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Good Times were had. Og blondien til Xena også da, Gabrielle? She could handle a staff quite well indeed. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Xena, ynskyld Lucy var ikke helt feil i Battlestar:Galactica heller. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Men ble totalt overskygget av Tricia Helfer (Six) Endret 3. mars 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hun Anatastica/Claire i Banshee minner meg skremmende om Tricha Helfer til tider, spesielt i de mørke scenene i serien. Endret 3. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Men ble totalt overskygget av Tricia Helfer (Six) Let there be no doubt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Holder virkelig Two and a half men på enda? Eller er Norge sent ute? Så reklame på tv for nye episoder. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hun Anatastica/Claire i Banshee minner meg skremmende om Tricha Helfer til tider, spesielt i de mørke scenene i serien. BANSHEE!! Knakanes bra serie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) 18 min inn i piloten til The Americans nå, amerikansk med russisk aksent ? Seriøst? Sikter til den tilbakeblikk scenen ja. Og lyden suger jo maks svett pung som det tidligere nevnes i tråden. Endret 3. mars 2013 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 High School kids? Holder virkelig Two and a half men på enda? Eller er Norge sent ute? Så reklame på tv for nye episoder. Åjada. Blir en ny sesong også i høst i USA. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Sprøtt. Følte meg optimistisk når jeg holdt på halvveis inn i sesongen kutcher tok over. Kvaliteten på serien falt vel en god stund før det. Uten at det var kjempemessig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 The Wire! Herregud, at jeg ikke har fått med meg den serien tidligere. Så ferdig sesong 3 nå, og det går vel ikke mange timene før sesong 4 går på skjermen her. Skulle egentlig bare fylle tomrommet mens jeg venter på Breaking Bad og Game Of Thrones, men jeg tror jeg har funnet noe bedre. Eller jeg tror Breaking Bad og The Wire står ganske fint sammen på øverste pallen. Det er i hvert fall min mening. Jeg har forstått The Wire er blant de serier alle burde se, eller på en måte crème de la crème av serier. Er serier som The Sopranos og Oz av samme kvalitet? Og finnes det andre "eliteserier" jeg ikke har nevnt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) De "store" og "viktige" som nevnes av "alle" er: The Wire, The Sopranos, The West Wing, Six Feet Under, Deadwood og Oz. Jeg har kun sett ferdig The Wire, som jeg for øvrig setter høyest, The Sopranos og Oz. Jeg synes du helt klart bør se disse også. Det er verdt tiden. Endret 4. mars 2013 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Uff...det er for tidlig med et gjensyn av The Wire...ikke så lenge siden man tittet igjennom Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har ikke sett The Wire siden 10. mars 2008. Nesten så det blir et gjensyn snart. Skal ihvertfall gjøres etter Treme er ferdig, som blir senere i år. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 http://youtu.be/zR-ZLGaSQ4I 4 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Blir det flere sesonger av House of Cards eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Blir det flere sesonger av House of Cards eller? Ja. Neste sesong kommer i 2014. Noen som har sett Vikings forresten? Ny HBO serie. Kan ikke si at vikingtiden interesserer meg noe særlig, men hvis det er bra skal det få en sjanse Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Var ikke det en History Channel serie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå