Muggkaare Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Begynte å se Spartacus nå. Sett tre episoder, og virker da fett nok. Effektene er forferdelige, spesielt CGI-blodet gjør vondt i kropp og sjel. Første halvdel av piloten var forferdelig på alle måter, forresten. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Spartacus går på Starz da så... budsjettet var nok ikke all verden. CGI er ikke det viktigste her i verden. Serien tar seg opp betraktelig i både skuespill og handling. Når det gjelder Arrow så jeg liker den også, men er usikker på hvorfor... klarer ikke å sette fingeren på det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Defiance folkens? Storsatsing på både MMO shooter og tv-serie, med release samtidig. Hva tror folket? Jeg har ikke sett noe annet enn promoen. Så litt jalla ut.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Standard Syfy-jalla. No thanks. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Standard Syfy-jalla. No thanks. Finnes jo ingenting bra i sci-fi om dagen, kanskje muligens bortsett fra Falling Skies. Selv det er rimelig B preget. Så må nok sjekke det ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Syfy er en egen kanal, som stort sett kjører elendige serier når kommer til egne produksjoner i sci-fi sjangeren. Alphas var grei (men kunne vært så mye bedre). Heaven er kjedelig. Falling Skies er greit. Serien har vist at den har forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Muligens Babylon 5 kan sees. Er det noe her som i det hele tatt kan anbefale Babylon 5? Nå er jeg BSG (nye) fanboy, men greit Babylon 5 er ABSOLUTT å anbefale ja. Det er en gammel serie, og spesielt i sesong 1 er det tydelig at budsjettet ikke er i høyeste laget. Merket fort at i sesong 2 har det skjedd ting. Men ja, Babylon 5 er det egentlig bare å begynne på etter min mening Se noen episoder og la elle de merkelige karakterene synke inn, og nyt. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Babylon 5 er er en av de suverent beste SCIFI seriene som noengang er produsert. Den er verd å se bare for dialogen alene. Endret 1. mars 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Star Wars: Clone Wars er definitivt verdt å se. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Begynte å se Spartacus nå. Sett tre episoder, og virker da fett nok. Effektene er forferdelige, spesielt CGI-blodet gjør vondt i kropp og sjel. Første halvdel av piloten var forferdelig på alle måter, forresten. Synes at blodet er noe av det gjør serien. Hadde ikke vært det samme uten. Husker selv at jeg synes det var litt "off" i starten, gi det litt tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Helt enig! Men nå er det visuelle svært labert i sesong 1 også da, men det vokser raskt på en. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Finnes det noen bra sci-fi serier som går nå da Fringe har lagt inn årene? (og nei da regner jeg ikke med Walking Dead som sci-fi, selv om tv.com gjør det) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ser ikke ut til at det er ny Parks & Rec-episode før 14. mars. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 “People Who Buy Things Are Suckers.” Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 FML. Ikke The Office, Parks eller POI idag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Noen som har noe å si om Prisoners of War, fra 2009?! TV-serien i samme gate som Homeland? Takk for svar! Bumper denne litt jeg! Noen som har sett PoW? Har sett Homeland, og denne er veldig lik, så lurer på om den fortsatt er verdt å se? Er den spennende allikevel? Takk, takk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, det er verdt å få med seg. Serien er minst like spennende, nesten mer nervepirrende synes jeg enn Homeland (etterretning og terrorisme-delen er bedre). Riktignok liker jeg Danes, Lewis og Patinkin bedre enn de israelske casten (men den er god). Serien tar seg mer til ro med ting, fremfor å stresse på videre som Homeland har tendens til. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har begynt å se på The West Wing, og hvem andre enn Ron Fucking Swanson dukker opp? Good shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå