GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har hørt om Dexter men aldri sett det, aner ingenting om det Er det krim, komedie eller hva? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil si det er mørk komedie blandet med krim Genialt er det ihvertfall. Ikke like genialt som f.eks Arrested Development selvfølgelig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Åhh Arrested Development Gleder meg til neste sesong Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Åhh Arrested Development Gleder meg til neste sesong Neste sesong? Du mener filmen? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 JA, det gjør jeg Begynte nesten å tro det skulle bli en sesong til :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Men det hadde vært digg da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har hørt om Dexter men aldri sett det, aner ingenting om det Er det krim, komedie eller hva? Hvis du finner serien spennende så er bøkene som serien er basert på fantastisk lesning Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Leste faktisk bøkene først, og det var meget god lesning. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Så nettopp ferdig Harper's Island. Fin serie, men jeg likte ikke slutten. Det hele ble litt for urealistisk og kleint til at jeg kunne gå med på å like det. Dessverre, for den hadde mer potensiale. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal begynne på sesong 1 av Deadwood nå for første gang og må si jeg gleder meg. Det er ikke planlagt flere sesonger? Er den siste episoden i sesong 3 en ordentlig avslutning? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal begynne på sesong 1 av Deadwood nå for første gang og må si jeg gleder meg. Det er ikke planlagt flere sesonger? Er den siste episoden i sesong 3 en ordentlig avslutning? Nå har ikke jeg sett mer en at jeg har begynt på sesong 3, men jeg har hørt rykter om at det skulle bli en to timers film på HBO...? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som er en spin-off av serien eller en oppfølger? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ingen aning Antakeligvis bare rykter. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hmm ferdig med Arrested development.. hva skal jeg se på nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 The Shield må du starte på Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er ikke det den serien med sånn "dårlig" filmen? Har sett det noen ganger på Viasat, og alltid irritert meg over filmingen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 det er nok litt vinglete filming til tider, men det er jo ment sånn. Føle oss mer tilstede perhaps Liker hvertfall serien godt jeg, er ganske realistisk og iforhold til mange andre serier. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hmm ferdig med Arrested development.. hva skal jeg se på nå? Dexter, Entourage, Firefly, 30 Rock. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Lasta ned sessong 1 av Californication inatt. Noe jeg bør begynne å se på, eller bør jeg drite i det? Ser den ligger ganske langt oppe på "Top TV shows" hos next-episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå