Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) En wrestler? Æsj. Hadde det vært karakterer for trolling hadde du fått LG , må nok yte mye bedre enn det her , buddy WWE EC oppsummering : Miz vs Cesaro , meh Show vs ADR , ditto EC kampen , bra Cena/Sheamus/Ryback vs Shield , ålreit......bedre enn jeg hadde trodd Rock vs CM Punk , ganske bra Endret 20. februar 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Men og diskutere wrestling i denne tråden er vel skivebom eller? 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tja, det er jo en såpeopera på sett og vis. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Men og diskutere wrestling i denne tråden er vel skivebom eller? Raw blir sendt hver uke på TV så nei Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Raw blir sendt hver uke på TV så nei Eh.. dette er vel serietråd? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hadde det vært karakterer for trolling hadde du fått LG , må nok yte mye bedre enn det her , buddy Det var ikke ment som troll. Jeg tror du er bedre tjent med å opprette egne tråder for slike programmer. Du vil garantert ikke finne andre interesserte her inne. Men siden du allerede er her, hva er det egentlig som er interessant med wrestling? Jeg klarer ikke å se hva som gjør det underholdende. Skuespill, scriptede kamper og forhåndsbestemt hvem som skal vinne er jo virkelige gledesdrepere. Jeg kan fint se på UFC og bli underholdt av det, men såpeopera med innslag av lekeslossing? Nei takk! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Raw blir sendt hver uke på TV så nei Gleder meg til neste Sportsrevy, blir jo sendt hver uke, så det er jo en serie. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Med tanke på at Sportsrevyen omhandler ekte sport funker ikke sammenligningen din. Skuespill, scriptede kamper og forhåndsbestemt hvem som skal vinne er jo virkelige gledesdrepere. Akkurat dette gjelder vel samtlige tv-serier. Og det gjør ikke at vi mister lysten til å se på det av den grunn? Endret 20. februar 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Greit nok, men mitt inntrykk av av WWE er at det skal fremstås som realistisk, og de tror nærmest selv at det er ekte. Man er selvsagt på forhånd klar over at "vanlige" serier er skuespill. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det at det skal fremstå som realistisk er nok for en del år siden. De har vel til og med endret navnet fra World Wrestling Entertainment til bare WWE, nettopp for å sette en skille. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Ferdig med Lilyhammer nå, ble positivt overrasket mtp. at jeg var innstilt på at det var utter shite. Starter på Californication fra scratch av, selv om jeg så de to første sesongene for noen år siden. Endret 20. februar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Sesongfinale på Suits starter om 2 min! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nettopp sett Thief. Artig serie, men gikk vel fort i svingene av og til som førte til store plothull. Første gang på lenge at en tenåringsjenta ikke har irritert meg grenseløst i en serie. Serien er på 6 episoder og er dermed sett på en ettermiddag. Anbefales Neste prosjekt blir Bored to Death og så få sett ferdig 30 Rock Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Theif var jo ganske bra, men problemet var at det var i grunn mer ment som mer enn en miniserie. Men FX var ganske ferske på det tidspunktet med The Shield som eneste merkverdige dramaserie, så de bestilte bare 6 episoder av Theif. Andre Braugher er awsome skuespiller. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Noen som har sjekket ut Zero Hour ? Verd og sjekke ut ? Selv liker jeg plot med konspirasjonsteorier Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Den er dårlig, men ikke dårlig nok. Men ikke verdt å sjekke ut. Finnes så mye som er mer verdt å sjekke ut enn den serien som ganske sikkert blir kansellert etter de seertallene serien hadde etter første episode. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Likte faktisk Zero Hour veldig godt jeg da men. Kansje ikke helt de beste skuespillerene, men de dugde. Fikk liksom en slags Da Vinci Code følelse av episoden, og gleder meg til neste Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Noen som har sjekket ut Zero Hour ? Verd og sjekke ut ? Selv liker jeg plot med konspirasjonsteorier Fuck that, og se Rubicon. Kun en sesong, men jommen var den god. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Fuck that, og se Rubicon. Kun en sesong, men jommen var den god. Fikk den noen avslutning? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 +1, jeg liker ikke konspirasjonstull, men når det er så bra som Rubicon var... vel, faen, alt er fett på det nivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå