Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen western serier som er gode? Så litt på Deadwood, syntes ikke den var så verst, men følte som oftest når det gjelder serier, at starten er best, så ebber det ut..

The holy trio:

Past: Deadwood (den ebber virkelig ikke ut).

Present: Justified (kanonfett, bedre for hver episode).

Future: Firefly.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Haha, så det på fanpagen til serien her en dag. Uvandt fremdeles å se han med hår på hue, selv om jeg så han i Whatever Works med Larry David før Game of Thrones.

Må få sett episoden snart. Mista litt interessen for Suits i det siste egentlig, men tenkte å bruke søndagen min på de nye episodene som har kommet i år så langt.

Ser ut som alt går i dass for Whitney Cummings. Whitney overlever nok ikke en sesong, og i går ble talkshowet hennes kansellert. Haha, herlig å se at Community mer og mer har en sjans for å overleve tiltross for at sesongstarten var litt lame.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Synes Suits er herlig. Serie med god fremdrift og mye som skjer, pluss mange gode skuespillere i mine øyne. Samtidig har du dialogen/manus og humoren som rett og slett er herlig.

Og nå er det endelig vinterferie, noe som betyr at jeg har tid til å både ta opp og ta igjen en del serier. Har ikke fått meg med nyeste/siste sesong av Parks and Rec, Justified, Shameless, Homeland, Boardwalk Empire, American Horror Story og heller ikke hatt tid til å se sesong 5 av Breaking Bad.

Så satser på at det er nok å glede seg til :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bra serie indeed, men jeg hoppet av når de flyttet fra Miami. Ble noen enkeltepisoder her og der, men jeg fikk nok.

Bruno Campas og Rhonda Mitra <3

Lenke til kommentar

Stoppa ved de episodene der jeg og. Ryan Murphy har tendens til å kjøre tinga i grøfta. Utrolig hvor mye bedre American Horror Story ble i sesong 2 når Murphy var opptatt med alt annet og TIm Minear fikk styre skuta for det meste.

Rhonda Mitra er en tøff dame. Likte henne godt i diverse roller. Spesielt i The Practice/Boston Legal og som Rachel på Strike Back: Vengance.

Første traileren til Hannibal er sluppet. Mads Mikkelsen på tv-skjermen er så fuck yeah. Premiere 4. april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...