Revolution Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Er Weeds bra? Fikk anbefaling av en venninne. Se til og med sesong 3, og slutt. Endret 9. februar 2013 av Revolution Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Eller bare se Shameless som er mye bedre hvis du skal ha serier med weed i seg. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Men jeg gleder meg kanskje mest til Arrested Development sesong 4 og Game of Thrones sesong 3 akkurat nå. Sitter å flirer av AD akkurat for tida. Det er virkelig få serier som klarer å gjøre voldtekstalarmer, kyllingdanser og overdreven politivold så morsomt i en og samme episode. AD er rett og slett fantastisk, tror det er det mest beskrivende ordet jeg kommer på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 AD er fett det ja, men akkurat nå er jeg bare glad for at community er tilbake! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 To episoder Graham Norton til overs. Hører at Mark Wahlberg var rimelig påvirket under innspillig også, og at det var en uvanlig morsom episode. Sounds good. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Banshee , den beste serien på denne siden av årtusenskiftet . Anbefales 1 Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ^+1 Liker også godt The Americans så langt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser gjennom alle sesonger av Seinfeld for tiden. Herregud så bra det der. 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Haha, var absolutt en helt annen Wahlberg som var gjest på Graham Norton i går kveld enn den forrige gangen han var gjest på showet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er halvbroren verdt å se? Er sesong 1 hele boka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 10.2.03 , dagen perfeksjonen gikk over i historien , RIP Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er halvbroren verdt å se? Er sesong 1 hele boka? Har prøvd å sett litt på det, men jeg synes det er dritkjipt. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Personlig synes jeg Halvbroren er veldig bra! Går mot en spennende slutt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det finnes så mye bedre britisk å løpe etter enn Halvbroren. Synes det er altfor mye amerikansk som diskuteres her, når det finnes mer britiske herligheter enn både Luther og Sherlock (og Doctor Who, for de som er into that). 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Både Luther og Sherlock er herlig. To serier som absolutt er verdt få med seg. Britisk krim er den beste krim imo. 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ooo, kommer visst s2 av Line of Duty? Trodde ikke det sånn som den endte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Tenkte jeg skulle nevne to apps jeg bruker, en til iOS og en til Android: iOS: iTV Shows Android: Tv Show Favs Begge to er laget for de som like serier, ved at du får en app som gir deg sendeprogram for de seriene du følger med på, mulighet for å holde oversikt over hva du har sett, etc. Bruker dem til se hva som kommer, samt legge til ye serier når jeg hører om dem, slik at jeg ser dem i appen måneder senere når de faktisk starter Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Både Luther og Sherlock er herlig. To serier som absolutt er verdt få med seg. Britisk krim er den beste krim imo. Sherlock er helt fantastisk. Og selv om det er krim, kan det ikke sammenlignes med andre krimserier egentlig. Alle andre jeg har sett blekner i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå