Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker serien godt i grunn jeg. Det er ikke den største favoritten min nå, langt ifra. Men den tilfører helt grei action og flere karakterer jeg liker godt nok til å forsette ihvertfall ut sesongen virker det som. Synes den ene teaseren jeg så i forrige uke for hele sesongen var lovende. Men Strike Back overgår så langt Banshee for min del.

Men beste serien som sender nye episoder for tiden er Shameless og Justified. Serier jeg nesten liker bedre og bedre for hver sesong nå.

Ah Emmy Rossum, god skuespiller, vakker og nydelig stemme

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke sett en eneste tv-serie før Homeland åpnet øynene mine for den fantastiske verdenen, og snart er det Game of Thrones sin tur! ;)

Damn, a series virgin, du har MYE å glede deg til :D Det finnes så mye bra, og beveg deg gjerne litt bakover tidsmessig, det finnes mange klassikere i mange kategorier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Howard Finkle : "It is now time for the ROYAL RUMBLE !"

Amen , Finkle , amen.......for 25. år på rad , no less.

Cesaro vs Miz (nei Miz , du er IKKE awesome)

team Hell NO vs team Rhodes , håper HN vinner

del Rio vs Show , håper Show vinner........ADR er en skitten "perro" ;)

Punk vs Rock , Rock vinner nok

Rumble-kampen , forhåpentligvis *ikke* Cena :/.......kanskje Undertakers comeback ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Eg håpar ikkje at Ryback vinner.

Ikke heller verdens største Rybackfan.....men heller det enn Cena ;)

Syns synd på f.eks Tensai når han verken får bu-ing eller ros fra publikum......bedre med noe respons enn ingenting , syns han er helt ålreit som wrestler selv om hans rollefigur ikke er verdens mest spennende.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Howard Finkle : "It is now time for the ROYAL RUMBLE !"
Fint lite overraskelser, som vanlig. Har sett på MNR og Smackdown omtrent siden Kofi Kingston ødela bilen til Randy Orton, men synes det er blitt ganske kjedelig nå. Det var ille nok når de ødela Kane ved å la ham bli på lag med Goatface ("Hug it out"? WTF?), men resten er også rimelig kjedelige. Cena har egentlig aldri vært noe interessant, men i det minste hadde han da litt sjarm før. Nå er han bare en parodi på seg selv.

Randy Orton var morsom å se før, men det var før kampene hans begynte å bli en ren reprise. Det er så ekstremt falskt at det ikke er morsomt en gang. Det samme gjelder dessverre Shamus. Randy Orton vinner omtrent aldri uten å ta en RKO først, og Shamus vinner så godt som aldri uten å ta en brogue kick først. Det har ingenting å si om motstanderen er halveis i koma, og Orton eller Shamus prøver å få pin. Det kan jo være fordi han er gift og har en datter nå. Han får vel ikke lov av dama å gjøre sånt som dette lengre:

(btw smerten han viser er nok ekte, men det må nevnes at han faktisk vant den kampen.) :p

Og hva med tag teams? Det må da være flere enn Hell No og Rhodes Scholars? Det er jo de to om og om og om igjen, og gjerne for Tag Team Champion tittelen regelmessig? Hvor blir det av f.eks Kofi Kingston og R-Truth? Eller Miz og R-Truth som badass skurker? Husker de brøt seg inn i buret i en Steel Cage-match og banket opp hele gjengen, inkludert Cena. Det var mye morsommere enn MizTV. Det på sin side er jo en reprise uke etter uke: Gjest dukker opp. To motstandere av gjesten dukker opp. Vips har vi tag-team med Miz og gjesten mot de to motstanderne. Eneste unntaket så langt var en tag team med tre på hvert lag. Geez...

Nei, la heller del Rio kjøre ned julenissen igjen og kaste en teddybjørn på Cena. Det var i det minste litt morsomt. Blikket da Del Rio åpnet julegaven og fant en teddybjørn var priceless. :p

Edit: Youtube is your friend. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

I morgen reiser jeg til Canada, og det er jo en mulighet for at jeg kommer til å kjede meg på turen over. Drev og lurte på å ta med seg The Tudors for å se, er det noen som har sett det og kan anbefale det?

Eventuelt andre serietips om man ønsker noe som ikke er noe særlig "villain of the week"?

Lenke til kommentar

Ikke helt rett sted, men må whine en plass :p

Sitter beklageligvis å sløver til amerikanske Wipeout nå..er så flaut å se på. Typisk amerikansk, har alt jeg hater med Amerikanske shows. Idiotiske deltakere, helt elendige kommentatorer med typiske, ubrukelige jokes og generelt mye vas.

Er så elendig at man nesten blir litt uvel.

Lenke til kommentar

I morgen reiser jeg til Canada, og det er jo en mulighet for at jeg kommer til å kjede meg på turen over. Drev og lurte på å ta med seg The Tudors for å se, er det noen som har sett det og kan anbefale det?

Eventuelt andre serietips om man ønsker noe som ikke er noe særlig "villain of the week"?

The tudors er grei underholdning det, er kommet meg et stykke uti sesong 3 om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...