Snurreleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Sesong 1 er rimelig dårlig, ved unntak av noen få biroller (Denis O`Hare, Kate Mara og Jessica Lange spesielt, og lite glimt fra Frances Conroy). American Horror Story: Asylum er mye bedre. Spesielt de siste episodene som har vært nå mot slutten av sesongen (sesongfinalen i natt). Spent å se hvordan Hemlock Grove fra Netflix veier seg opp mot Horror Story. Ja jeg fikk et sjabert inntrykk litt ut i sesongen (fortsatt ikke ferdig), men mye av grunnen er fordi jeg har tenkt å se sesong 2, og til tross for at de (så vidt jeg har skjønt) ikke henger sammen så har det litt å gjøre med å fullføre en serie Edit: Hemlock Grove blir spennende å følge med på. Endret 24. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Tja, da var AHS Asylum ferdig. Fin sesongavslutning synes jeg Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Last Resort også ferdig. Litt delte følelser. Leit at den er slutt, men avslutningen ble fin, om enn veldig avkortet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Last Resort også ferdig. Litt delte følelser. Leit at den er slutt, men avslutningen ble fin, om enn veldig avkortet. Så det ble en grei avslutning på serien til slutt? Får vurdere om jeg skal se serien. Hater serier som avslutter i en cliffhanger Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 ABC gav de som laget serien varsel god tid på forhånd. De siste 3-4 episodene er ekstremt tettpakkede med mange tråder som nøstes opp. Men serien fikk altså en skikkelig ending, uten cliffhangere eller løse tråder, og det gjør serien minneverdig og trekker absolutt opp i retrospekt. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Se Andre Braugher i en rolle igjen er alene verdt en sjekk. Men of A Certain Age, Theif, Homicide, Hack og de Kojak-"filmene" han var med i har jeg likt rollene hans godt. Håper han heller gjør kabel-tv igjen enn den fordømte kjipe Disney-kanalen ABC som pumper ut galle som Modern Family. Lenke til kommentar
Leif Erik Larsen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en TV-serie, som kan være litt spennende, men ikke sånn kjedelig krim greier. Sett etter mye nå, og det meste er krim.. Jeg likte veldig godt The Walking Dead, så om det finnes noe slags zombie-lignende! Setter veldig god pris på alle svar, og det er nok ikke helt den riktige kategorien, men jeg kunne ikke skjønne hvor jeg skal sette den så hvorfor ikke her! Hadde satt pris på hjelp, og hadde satt veldig pris på om serien var på Netflix også, med masse episoder. Trenger noe å bruke tiden min på Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Prison Break ligger vel på Netflix? Om det går under krim-kategorien og om du har sett det din vites ikke, men Prison Break er definitivt topp 3 tv-serier all time for min del Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Survivors, The 4400, Californication, Dexter, 24, Terra Nova, Stargate SG1, Sons of Anarchy, White Collar, Chuck, Beeing Human, Legend of the Seeker, Fringe, Stargate Atlantis, Sherlock, Nikita, Doll House, Nip Tuck, Jericho for å nevne noen. Har du tilgang til US versjonen så øker lista en del Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Got the flu så nothing to do i kveld, eller resten av helga slik det kjennes nå.Vurderer å rulle i gang Southland, noen her som har sett den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ja, Southland er god spesielt i sesong 3 og 4 (sesong 1 var grei, men mye rot). Gleder meg til sesong 5 som kommer om noen uker, selv om douchebag Chad Michael Murray er med i sesongen. 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Cosa Nostra -Den komplette mafiasamlingen http://www.sf-film.no/bd-dvd/article997168.ece#dvd Har sett Corleone og Den siste gudfaren. Holder de andre samme standard ? Ingen som har sett disse? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har dere sett Game of Thrones? Har planer om å se det når jeg er ferdig med Walking Dead. Virker som den er ganske så bra den serien, ut ifra imdb... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har dere sett Game of Thrones? Har planer om å se det når jeg er ferdig med Walking Dead. Virker som den er ganske så bra den serien, ut ifra imdb... Da er det bare å glede seg. En av de beste seriene jeg har sett de siste årene. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har dere sett Game of Thrones? Har planer om å se det når jeg er ferdig med Walking Dead. Virker som den er ganske så bra den serien, ut ifra imdb... Sex, buttsex, dverg og vold. Hehe neida, bra serie Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har dere sett Game of Thrones? Har planer om å se det når jeg er ferdig med Walking Dead. Virker som den er ganske så bra den serien, ut ifra imdb... Har du levd i en grotte de siste to årene? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sex, buttsex, dverg og vold. Hehe neida, bra serie dvergsex? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har du levd i en grotte de siste to årene? Ah, ikke vær som kompisene mine da! Jeg hadde ikke sett en eneste tv-serie før Homeland åpnet øynene mine for den fantastiske verdenen, og snart er det Game of Thrones sin tur! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ah, ikke vær som kompisene mine da! Jeg hadde ikke sett en eneste tv-serie før Homeland åpnet øynene mine for den fantastiske verdenen, og snart er det Game of Thrones sin tur! Du får få med deg Spartacus også visst du enda ikke har sett den eller Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Om en kompis skulle svart på det spørsmålet ville han sagt: Dumt spørsmål, selvfølgelig har han ikke det:) Men ja, må vell få til det! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå