Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Sesong 1 er rimelig dårlig, ved unntak av noen få biroller (Denis O`Hare, Kate Mara og Jessica Lange spesielt, og lite glimt fra Frances Conroy).

American Horror Story: Asylum er mye bedre. Spesielt de siste episodene som har vært nå mot slutten av sesongen (sesongfinalen i natt).

Spent å se hvordan Hemlock Grove fra Netflix veier seg opp mot Horror Story.

Ja jeg fikk et sjabert inntrykk litt ut i sesongen (fortsatt ikke ferdig), men mye av grunnen er fordi jeg har tenkt å se sesong 2, og til tross for at de (så vidt jeg har skjønt) ikke henger sammen så har det litt å gjøre med å fullføre en serie :)

Edit: Hemlock Grove blir spennende å følge med på.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last Resort også ferdig. Litt delte følelser. Leit at den er slutt, men avslutningen ble fin, om enn veldig avkortet.

Så det ble en grei avslutning på serien til slutt? Får vurdere om jeg skal se serien. Hater serier som avslutter i en cliffhanger

Lenke til kommentar

Se Andre Braugher i en rolle igjen er alene verdt en sjekk.

Men of A Certain Age, Theif, Homicide, Hack og de Kojak-"filmene" han var med i har jeg likt rollene hans godt. Håper han heller gjør kabel-tv igjen enn den fordømte kjipe Disney-kanalen ABC som pumper ut galle som Modern Family.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er på utkikk etter en TV-serie, som kan være litt spennende,

men ikke sånn kjedelig krim greier. Sett etter mye nå, og det meste er krim..

Jeg likte veldig godt The Walking Dead, så om det finnes noe slags zombie-lignende!

Setter veldig god pris på alle svar, og det er nok ikke helt den riktige kategorien, men jeg kunne ikke skjønne hvor jeg skal sette den så hvorfor ikke her!

Hadde satt pris på hjelp, og hadde satt veldig pris på om serien var på Netflix også, med masse episoder. Trenger noe å bruke tiden min på :p

Lenke til kommentar

Survivors, The 4400, Californication, Dexter, 24, Terra Nova, Stargate SG1, Sons of Anarchy, White Collar, Chuck, Beeing Human, Legend of the Seeker, Fringe, Stargate Atlantis, Sherlock, Nikita, Doll House, Nip Tuck, Jericho for å nevne noen.

Har du tilgang til US versjonen så øker lista en del :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...