Heilage Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Person of Interest er en knall serie, jeg og Maury er vel de største tilhengerne her inne. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Person of Interest er en knall serie, jeg og Maury er vel de største tilhengerne her inne. Jeg har nå sett de 36 (?) episodene som er sendt den siste uken og er helfrest. Beste actionserien siden 24. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Synes Strick Back er bedre actionserie enn Person of Interest, men begge seriene er noe forskjellig. PoI er god serie, men jeg vil ikke si den er så kjempebra actionserie. Men den er uansett god nok, og jeg liker den stort. Det er kanskje ikke den største favorittserien min, jeg går heller foran med eksempler som Justified, Game of Thrones, The Hour og Mad Men som større favoritter. Strike Back er actionserie for de som savner slike filmer man hadde på 80-tallet o.s.v. der filmene ikke var redd for å gå cheesy samtidig som både hovedpersonene var troverdige actionhelter og actionsekvensene var gode. Strike Back er på en måte en litt tøffere utgave av 24 blitt, ingen slår kanskje Kiefer Sutherland, men serien underholder meg like godt som 24 (ved unntak av den familie-drama sesongen til 24). Person of Interest synes jeg har blitt litt ujevn denne sesongen, har vært noen episoder jeg ikke har likt stort. Det som glimter meg med PoI er duoen Reese og Finch (jeg elsker Michael Emerson fra før så), og når serien tidvis velger å gå dypere i ting. Pluss når Fusco begynner å ha sine greier og sånt. Jeg føler jeg liker PoI godt nok til å holde på med serien i flere år framover uansett, tiltross for litt ujevnheter her og der. Endret 20. januar 2013 av Maury Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Akkurat ferdig med 4 sesonger parks and rec på netflix. Noen tips til lignende serier? Kan nevne at jeg har sett alt av the office, community, allways sunny og arrested development bare for å gi et lite bilde på hva jeg liker. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Workaholics og Peep Show burde passe deg bra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Peep Show eller Trailer Park Boys. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 The Thick Of It. Peter Capaldi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 The Thick Of It. Second'd! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det eneste jeg ikke skjønner i det hele tatt er hvordan dette er økonomisk bærekraftig? Folk kan betale abb. i 1 mnd for å se én serie, til 79 kr. Hvordan kan de produsere så dyre serier da? Det er mange som undrer seg over hvordan Netflix skal holde hodet over vannet med de enorme utgiftene de har. Kvart milliard dollar på internasjonal satsing, noen med en prislapp på hundrevis av millioner av kroner og gigantavtaler - eksempelvis med Disney - som koster flesk. De satser noe helt absurd mye. De har i dag litt over 30 millioner abonnenter månedlig, som vel gir en saftig inntektskilde (300 millioner dollar eller noe i den dur), så vi får håpe det holder og at boblen ikke sprekker. Men House of Cards alene bør gi 3-4 millioner flere abonnenter for å gå i null (men det er strengt talt litt vanskelig å regne på). Jeg kommer i hvert fall til å gi mine månedlige 79,- kroner, er veldig fornøyd med tjenesten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Selv så startet jeg min gratis prøve-måned med Netflix for et par uker siden, hvor intensjonene mine var bare å prøve den ene måneden, og deretter si opp "abonnementet". Blir nok ikke slik allikevel. Kjempefornøyd med Netflix så langt. Bruker dog den amerikanske grunnet bedre utvalg. 1 Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Takker og bukker for alle forslag. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Veit ikke om tilbudet gjelder enda, men om en har spotify premium så kan man få 3mnd gratis netflix. Viss noen ikke har fått det med seg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tror det gikk ut november. Men uansett betaler jeg for den amerikanske, som blir mindre enn 79 kroner i måneden minus at må ha VPN. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Veit ikke om tilbudet gjelder enda, men om en har spotify premium så kan man få 3mnd gratis netflix. Viss noen ikke har fått det med seg Whut? Dette har gått meg hus forbi... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg fikk 3mnd gratis netflix fra november av iallefall. Jeg måtte ringe inn til kunderservice å si fra at jeg er premium bruker på spotify, og vips så mekka den amerkanske dama 3 mnd gratis. Ho syns forresten at det va morsomt at jeg va norsk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Fant Criminal Justice på Netflix. De to første episodene likte jeg godt, litt av de seriene som viser at krim-sjangeren har noe mer å by på enn det vanlige liksom. http://www.youtube.com/watch?v=RbsPj79nAy4 En del gode skuespillere. Pete Postlethwaite sin siste tv-rolle før han døde også. David Harwood (fra Homeland) og Ben Whishaw fra The Hour i hovedrollen skader heller ikke. Også han som spiller den litt shabby advokaten til Whishaw sin karakter liker jeg også. Spent på hvordan HBO/James Gandolfini-utgaven av Criminal Justice blir. Mulig at den ikke blir plukket opp til serie nå som et annet krimdrama starter opp produksjonen. True Detective med Woody Harrleson, Matthew Mcconaughey og Michelle Monaghan kommer på tv-skjermen i høst eller tidlig neste år. Endret 20. januar 2013 av Maury Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Man får også amerikansk utvalg på norsk netflix hvis man bruker utvidelsen "media hint" i Firefox, slipper VPN og alt det der. Men prisen er fremdeles den norske da. Fungerer også for Hulu.com og andre amerikanske streamingsider. Endret 20. januar 2013 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Synes den utvidelsen ikke gir så god oppløsning som den med VPN. Ting går så mye tregere synes jeg. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er sant, tar litt tid før HD kommer på ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå