GrevenLight Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 HAr sett hele sesong 1 av Chuck nå Og det var faktisk er kjempe bra serie Må få meg sesong 2 også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da burde du glede deg. Ærlig talt var S1 grei, men S2 er milevis bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har dere prøvd denne? Nope, men den hadde virkelig ikke bra nok utvalg til at jeg gidder prøve. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Begynte på sesong 4 av The Office (US) i går. Følte med en gang at den gamle sjarmen og magien var litt fraværende. Ble litt skuffet, men skal se videre uansett. Det er jo et winning team! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjenner meg ikke igjen der. Selv synes jeg sesong 5 var svakest. Har nå hatt The Office maraton 2 ganger på 3 uker. The Office er awesome! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tja, har bare sett to episoder av sesong 4. Så det går sikkert bare opp. Håper jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ok, S04E03 var jo hysterisk. En av de bedre episodene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Akkurat sett min aller første EP av Sopranos. "Pilot" på 1 time. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Andre enn meg som er helfrelst av "Supernatural" ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Akkurat sett min aller første EP av Sopranos. "Pilot" på 1 time. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før. Gled deg vidre, blir utrolig bra etterhvert. Så gjennom hele serien i sommerferien som var, knall serie. Holder på med et gjennsyn av House for å varme opp til sesong 5 som burde komme ut på DVD om så ikke alt for lenge, har også The Wire sesong 1 liggende klar. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Andre enn meg som er helfrelst av "Supernatural" ? Ja:) Meget underholdende serie. Gleder meg til neste sesong. Endret 13. august 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Akkurat sett min aller første EP av Sopranos. "Pilot" på 1 time. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før. Gled deg vidre, blir utrolig bra etterhvert. Så gjennom hele serien i sommerferien som var, knall serie. Holder på med et gjennsyn av House for å varme opp til sesong 5 som burde komme ut på DVD om så ikke alt for lenge, har også The Wire sesong 1 liggende klar. Gled deg til The Wire. Ble akkurat ferdig med sesong 5. Jævelig bra serie, kanskje den beste jeg har sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 The Wire har jeg dessverre bare sett deler av på TV.. Får kanskje se alt engang. Ep 2 av Sopranos done nå.. Virkelig tøff serie hittil (hehe, allerede), minner meg om filmen Goodfellas. Er også jævlig kult at de snakker om Al Pacino og Gudfaren flere ganger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, Sopranos er kos. Bare vent til du har sett et par episoder til så er du nok helt hekta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hehe. Hvilken sesong regnes for å være den beste da? Og hvor mange er det igjen? Syv, er det ikke? Endret 13. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er seks sesonger, men sesong 6 er delt inn i to deler. Så kan vel regnes som syv. Er ikke sikker på hvem som regnes som den beste. Jeg likte hvertfall alle sammen! Er også snakk om at det skal lages en eller to Sopranos filmer om noen år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fett, gleder meg til å se igjennom dette. Hittil i livet er mine favorittserier Band of Brothers, Simpsons og til dels Seinfeld. Ganske vanlige, kjipe valg. Er mer i film-verden, så blir spennende å utforske litt Sopranos nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Syns ikke Band of Brothers, Simpsons og Seinfeld er noen kjipe valg, overhodet ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, men vil gjerne se annet enn de vanlige seriene som de der. Sopranos faller nok veldig i smak ser det ut som. Generation Kill kan også være noe jeg kan like. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har ikke sett et sekund av Sopranos, men har planer om det. Har det kommet/skal det komme på Blu-Ray? Så en feit samleboks med alle sesongene på DVD, men vil helst ha blåstråle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå