Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Spesielt i episode 3, der Louie går til doktoren, spilt av Ricky Gervais. Kanskje de 5 morsomste minuttene i komediehistorien!

"I'm squeezin' her for the extra insurance money, till her liver falls out of her ass!" Priceless! :lol:

Haha!! Jepp! For ikke å snakke om undersøkelsene han måtte foreta! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler sånn ca med på rundt regnet 60 serier nå. Dette er antallet som er spesifisert som "Returning Series" og inkluderer ikke alt jeg har sett som er ferdig/kansellert. :p

Djeez. Jeg sliter med å følge med på de kanskje ti seriene jeg ser på for tida. Hvordan klarer du å holde styr på alt?

Det jeg med andre ord spør om: Is there an app for that? :p

Lenke til kommentar

Her hoper det seg opp, men jeg tar noen gode økter i ferier og helger hvor jeg har jobbfri. Jeg kommer nok aldri helt i mål :p Jeg ser ikke på vanlig TV, derfor føler jeg at jeg har tid til å se mer serier enn gjennomsnittet.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg har 100% jobb, og allikevel tid til å både se på å skrive om serier. Sammen med alt annet sosialt o.s.v. Har som regel også et par timer i uka med en eller flere kamerater hvor vi ser serier. Mandag, siden da er Shamless og sånt ute.

Har bare følgt med godt på amerikanske og britiske serier spesielt. Gidder som regel ikke å se på norsk tv, eller følge med på norske sendinger av utenlandske serier (bruker for mye tid).

Ikke oversikt over hvor mye jeg følger med på, men det er mye.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvordan har dere tid til jobb/skole ? :p

Har maks 5 stk selv.

Willpower!

Trener fotballag (50 spillere), driver Serienytt, ser bøttevis med serier, jobber fulltid og tidvis er jeg til og med sammen med mine to barn.

Døgnet har jo 24 timer og vi er jo verdens mest priviligerte (les: bortskjemte) folk med kun 37.5 timers arbeidsuke. Prioriterer man vekk spill og filmer så blir det nok av tid til serier :)

Litt av trikset er vel å prioritere serier med maks et dusin episoder per sesong. De er som regel de beste og litt enklere å holde tritt med.

Nå er jeg litt ekstra priviligert som har hjemmekontor, så det er enklere å finne tid.

Lenke til kommentar

^

Latterlig (både mediadekningen om Algerie-saken, og reaksjonene fra HC-fansen). Leser og hører ikke om annet en Algerie-saken. Hadde de faktisk hatt noe nytt en gang i blant hadde det kanskje vært greit, men føler det blir:

Klokka 10.00 - "Hva er siste nytt?" "Lite informasjon og lite nytt siden siste oppdatering". "Bla bla bla, snakke om akkurat det samme som sist gang, og gjerne gjenta det 17 ganger". Litt type det som skjedde 22. Juli.

Klokka 13.00 "Siste nytt?", og regla er omtrent lik da. Klokka 14.00 får vi kanskje en liten nyhet, også går dras det helt ut mot kvelden med samme informasjon om og om igjen.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det virker som om Workaholics s4 har gå upåaktet hen her i tråden? Vel, det var premiere onsdag kveld amerikansk tid. Og som fryktet holdt ikke dette helt mål.

Workaholics er komedien jeg elsket i s1 og 2. s3 tapte seg litt, og vi ser begynnelsen av noe trist i s4.

Serien har ikke utviklet seg NOE SOM HELST gjennom alle sesongene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...