Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser på Lost på nytt igjen sammen med guttene angrer jeg ikke et sekund på at alt ble sett. Fantastisk serie og glad den kom i tiåret med "realismejaget".

Som Frank Miller så fint sa det: "I don't need to see sweat patches under Superman's arms. I want to see him fly." :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er Doctor Who noe for meg? Favorittene er Dexter, House, Homeland, 24 og Lost. :)

Nå er vel ingen av de seriene i samme sjanger som Dr.Who (Lost under tvil?), så er litt vanskelig å si noe sikkert om hvorvidt det er en serie for deg.

Det er en morsom sci-fi serie med en kult-status, har selv kun sett den nyeste doktoren, men jeg personlig kunne tenke meg å sette av mer tid til serien.

Lenke til kommentar

Enn så lenge ligger det langt bak Netflix på det tekniske (ikke på PS3, Xbox, Wii osv - men det kommer).

Spørsmålet er når. De nekter å være spesifikke.

Men, om tjenesten havner opp på TVen og er av høyere kvalitet enn nettsiden, så er jeg åpen for å investere i HBO Nordic igjen (sa opp abbonnementet i prøvetiden).

Lenke til kommentar

HBO Nordic tilbys også uten bindingstid - men da er den endel dyrere (129,- i måneden).

Enn så lenge ligger det langt bak Netflix på det tekniske (ikke på PS3, Xbox, Wii osv - men det kommer).

Ikke glem 3 måneders oppsigelsestid, som i mine øyne er bindingstid. Det, kombinert med økt pris (129 kontra 79) er nok til at jeg holder meg unna enn så lenge.

Nå har jeg heller ikke sett noe Game of Thrones, så det største trekkplasteret faller bort der også.

Lenke til kommentar

Tradisjonelt vis i Norge fungerer ikke da det blir forpestet med reklamepause. Dvd fungerer, men det blir for mye ork for meg. Holder meg for det meste til piratkopiering, men etter at Netflix kom til det Norske markedet ser jeg det meste der. Skal man unngå piratkopiering så må man gjøre det enkelt og uten problemer. Netflix er et godt eksempel, men det mangler store deler av utvalget generelt, spesielt i Norge. Problemet her er vel at enkelte kanaler som TV3, TVNorge, osv kjøper opp rettigheter til serien. Noe som gjør at tjenester som Netflix ikke har lov til å vise dette i Norge. Dette ødelegger markedet og fører dirkete til piratkopiering. (Personlig teller jeg det ikke som piratkopiering om serien allikevel går på tv-kanalene jeg betaler for.)

Håper vi får bredere utvalg i Netflix og flere konkurerende tjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...