Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Høres ikke ut som The 4400 er noe å satse på, nei. Netflix er hovedsakelig gode på filmer og har et bra utvalg. Seriene har de alt for få sesonger av, bortsett fra enkelte serier som 24 og Prison Break, hvor alt ligger ute. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Faktisk var Netflix bedre enn jeg ventet. Digg med ingen bindingstid også. Men ja bedre på film enn serier. Endret 9. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kommer nok til å skaffe meg det når House of Cards kommer. AD til våren også. Likevel latterlig at de bare har 1 eller 2 sesonger av serier som har gått mye lengre. Irriterende å bare tenke på det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 er det bare meg, eller snakker big suz i peep show på en utrolig irriterende måte? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kommer nok til å skaffe meg det når House of Cards kommer. AD til våren også. Likevel latterlig at de bare har 1 eller 2 sesonger av serier som har gått mye lengre. Irriterende å bare tenke på det. Skaff deg plug-in i Firefox eller unblock-us for å få US Netflix. Jeg er helt avhengig i hvertfall UK Netflix har også mye bra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Skaff deg plug-in i Firefox eller unblock-us for å få US Netflix. Jeg er helt avhengig i hvertfall UK Netflix har også mye bra! Har UK Netflix noe bra som ikke er på US og den Norske utgaven? Noe spesielt du husker i farta? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Syns uansett US Netflix er trege med oppdateringer, kan glatt gå flere uker i mellom hver gang noe nevneverdig nytt dukker opp. Men men, skal jo ikkje klage sånn sett. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 YEEEEESS! Ny episode av Cougar Town er ute. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) What? Trodde cougar town var avlyst :O edit: Der fikk jeg sett episoden (takk for streaming!). Morsomt, og akkurat i samme spor som tidligere. Digger den serien . Endret 9. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Er Arrow noe å følge med på? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det er greit. Om du liker superhelter, men allikevel hatet Smallville så fungerer den. Synes serien er veldig grei, den har noe håpløse karakterer og drama, men om det irriterer for mye med den kvinnelig hovedrollen i serien så spoler jeg hvis det er bare nok et kjærlighetsdrama det er i fokus. Kul bruk av skurkegalleriet fra tegneseriene. Noen vrier som fungerer her og der, ting er ikke aboslutt helt i tegneserie-land som fungerer for serien. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har UK Netflix noe bra som ikke er på US og den Norske utgaven? Noe spesielt du husker i farta? De har et større engelsk utvalg virker det som og det blir anbefalt helt andre filmer/serier. Synes det er diglig å bytte litt på fordi man kan fort bli rammet av Netflix-syken. Scrolle, scrolle, scrolle. Er Arrow noe å følge med på? Jeg synes det er veldig bra. En av favorittseriene mine om dagen Alt man ser må jo ikke være helt "der oppe" med GoT, BB etc. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hadde nesten helt glemt hvor awesome Justified er! Gleder meg til fortsettelsen av sesongen! Endret 10. januar 2013 av -Jørgen- Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Faktisk var Netflix bedre enn jeg ventet. Digg med ingen bindingstid også. Men ja bedre på film enn serier. Samme her, de har imponert. Ut fra testen jeg skrev (hvor lesere kan gi sin karakter) ser det ut til at det er ganske så unisont at tjenesten holder grei kvalitet. Holder på med aktiv testing av Viaplay nå. Litt vanskelig å gjøre seg opp en mening siden de tydeligvis er veldig aktiv på å forbedre tjenesten (ny app og webversjonen endres hele tiden). Teknisk et stykke bak Netflix, men de er tilgjengelig på PS3 og de har noen ferske episoder i hvert fall. I tillegg til Lost da. Utrolig kult at guttungene mine er blitt helt hektet på serien. "Hva er det monsteret? Er det en dinosaur? Svar da!" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 I tillegg til Lost da. Utrolig kult at guttungene mine er blitt helt hektet på serien. "Hva er det monsteret? Er det en dinosaur? Svar da!" Du kan leke så lur du bare vil, og late som du sitter med alle svarene, men til slutt finner de ut at ingen vet hvordan alt skjedde Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Takket være at Homeland er en så fantastisk serie, så har jeg noe å snakke om på norsk fremføringen! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du kan leke så lur du bare vil, og late som du sitter med alle svarene, men til slutt finner de ut at ingen vet hvordan alt skjedde http://www.cracked.com/blog/108-answers-to-losts-supposedly-unanswered-questions/ 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.cracked.c...ered-questions/ Nå er ikke "magi" et godt nok svar i mi bok. Da mener jeg at forfatterne har skrevet seg opp i et hjørne, og løser det på den lettvinte måten. Det er lett å si "da er ikke dette showet for deg", men problemet er at i starten var det det. For alle. Alle digget Lost, men når de dro inn særere og særere ting uten noen forklaring datt folk av på rekke og rad. Jeg mener Lost kunne vært en fantastisk serie, om de hadde droppet noen (en del) av sakene og gjort det til et litt realistisk scenario. Hadde jeg visst hvordan retning Lost ble å ta, og hva betydningen bak øya og alt var, hadde jeg aldri satt på serien, og jeg er langt ifra den eneste. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Synd for deg og alle disse. Bra for oss andre. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå