Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg gleder meg til Desperate Housewives(liker ikke chick-flicks), Two and a Half Men(aldri giddet å følge med på det fast) og Bones.

 

Men gleder meg veldig til It`s Always Sunny In Philidelfia, Sons of Anarchy, Californication, sesongfinalen av Rescue Me, sesongfinale av True Blood, sesongfinale av Entourage, House, The Big Bang Theory, Heroes, CSI, CSI New York, NCIS, Law And Order, Law And Order: Special Victims Unit, Castle, Southland, How I Met Your Mother, Criminal Minds og Dexter i september og.

 

Og de nye seriene The Vampire Diaries, Flashforward, NCIS: Los Angeles, Modern Family, The Forgotten og The Cleveland Show som starter i september.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, da har jeg noe å se på senere i dag. Har dog ikke sett Pysch eller Monk på flere sesonger nå, men har tenkt å starte på begge to igjen. Siste sesongen til Monk i år.

 

Noen som har sett Crash? Serien altså, jeg digga filmen veldig. Og synes piloten var grei, men forsatte ikke med å se den så har tenkt å gi den en ny sjanse. Spesielt fordi jeg hørte at Eric Roberts nå er i lag med Dennis Hopper og de andre på Crash fra høsten av.

 

Hehe Eric Roberts til Crash, og Robert Knepper til Heroes. Mange bra skuespillere som vanligvis ender opp som gjesteskuespillere som får faste plasser på skjermen nå.

Lenke til kommentar
Skjer med myepisodes.com nå for tiden? Håper ikke den er nede for godt, sliter litt uten den :p
Ja, samme har jeg tenkt. Har den vært nede lenge? Har vært uten nett en stund, og gleda meg til å slippe lete meg frem til hvilken episode jeg er på i diverse serier.

Har dere prøvd denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...