Filmvenn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan ikke si jeg gleder meg til Desperate Housewives(liker ikke chick-flicks), Two and a Half Men(aldri giddet å følge med på det fast) og Bones. Men gleder meg veldig til It`s Always Sunny In Philidelfia, Sons of Anarchy, Californication, sesongfinalen av Rescue Me, sesongfinale av True Blood, sesongfinale av Entourage, House, The Big Bang Theory, Heroes, CSI, CSI New York, NCIS, Law And Order, Law And Order: Special Victims Unit, Castle, Southland, How I Met Your Mother, Criminal Minds og Dexter i september og. Og de nye seriene The Vampire Diaries, Flashforward, NCIS: Los Angeles, Modern Family, The Forgotten og The Cleveland Show som starter i september. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Første gang på lenge man ikke gleder seg til ny sesong start. For mange bra serier har tatt kvelden, og for mange blir cansellert etter 1-2 sesonger. Får vel "håpe" på noen av de nye er bra nok til at massene liker den. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gleder meg mest til House, tror det kan bli hysterisk med den galningen på mentalsykehus ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gleder meg mest til House, tror det kan bli hysterisk med den galningen på mentalsykehus ^^ Seriøst? Lol, da må jeg vel få med meg House igjen Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har ikke jeg heller fått med meg. Han kommer til å ta over "galehuset". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 That's it, nå må jeg se House. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jau, sesong 5 var knallbra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nja, kanskje en av de bedre sesongene siden sesong 2. Men jeg syntes ikke S5 tok seg opp før på slutten. Så generelt synes jeg det var en veldig mediåker sesong, ikke noe knallbra det var Lost sin sesong i år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tipper vi ikke får sett noe særlig til House på psyk. Sesongen åpner sikkert med at han kommer ut derfra igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Husk på at dette er en generell tråd da. Sikkert fint om man unngår direkte spoilere i snakk om spesifikke serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 For de som bryr seg så kommer det crossover-episoder i CSI i november, som starter i CSI: Miami så i CSI: New York og avsluttes i CSI: Las Vegas. Dog forløpig er det bare sagt at Ray Langston er den karaktern som går over i de andre seriene i en episode hver. http://www.tvguidemagazine.com/news/exclus...n-csi-1992.html Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tøft. Jeg digger crossovere slik. I hvertfall i serier som har noe med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sensong 4 av Psych starter i dag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, da har jeg noe å se på senere i dag. Har dog ikke sett Pysch eller Monk på flere sesonger nå, men har tenkt å starte på begge to igjen. Siste sesongen til Monk i år. Noen som har sett Crash? Serien altså, jeg digga filmen veldig. Og synes piloten var grei, men forsatte ikke med å se den så har tenkt å gi den en ny sjanse. Spesielt fordi jeg hørte at Eric Roberts nå er i lag med Dennis Hopper og de andre på Crash fra høsten av. Hehe Eric Roberts til Crash, og Robert Knepper til Heroes. Mange bra skuespillere som vanligvis ender opp som gjesteskuespillere som får faste plasser på skjermen nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Spennende. HBO har lansert trailer for The Pacific. Ser utrolig frem til søsterserien. Ellers har jeg fått opp øynene for Scrubs og The Office. Utrolig vittig! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Skjer med myepisodes.com nå for tiden? Håper ikke den er nede for godt, sliter litt uten den Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, samme har jeg tenkt. Har den vært nede lenge? Har vært uten nett en stund, og gleda meg til å slippe lete meg frem til hvilken episode jeg er på i diverse serier. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jøss, denne tråden har gått meg hus forbi. Gleder meg spesielt til House og Dexter i september. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Skjer med myepisodes.com nå for tiden? Håper ikke den er nede for godt, sliter litt uten den Ja, samme har jeg tenkt. Har den vært nede lenge? Har vært uten nett en stund, og gleda meg til å slippe lete meg frem til hvilken episode jeg er på i diverse serier. Har dere prøvd denne? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Myepisodes.com er oppe igjen nå. http://www.myepisodes.com/forum/viewtopic....457c4fa82703408 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå