Jørgen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Du kan krysse Veep av listen. Den er ikke morsom. Party down er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Stol på meg når jeg sier at Trailer Park Boys er den morsomste komedieserien. Sjekk den ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Anbefales. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Pokker mann! Jeg kan ikke se at du har Peep Show på lista? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Friday Night Lights? Eller var det du som ikke trodde du ville like det? Hell on Wheels kunne du kanskje ha prøvd ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Har sett de to første episodene av Homeland nå, og jeg er allerede hektet. Merker at det er kvalitet! Homeland blir neste prosjekt etter Sons of Anarchy Nærmer meg slutten på sesong 3! Endret 19. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Pokker mann! Jeg kan ikke se at du har Peep Show på lista? Støttes! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvilke serier kan Homeland sammenlignes med? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 24 og Sleeper Cell. Noe like, men 24 er mer popcorn. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hatufim (Prisoners of war) Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Tenkte på 24 ut i fra det lille jeg har lest om serien, og med tanke på at jeg nidigger 24 kan jeg jo gi Homeland en sjans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det er ikke samme "tempoet" som 24, men tematikken er jo litt lik. Homeland er på en annen planet når det kommer til storyen, der 24 satser på puls og spenning. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Treme? Synes det er en flott dramaserie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Minner om 24, bare bytt ut Jack med en slitsom og lite smart dame. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Life on mars. Engelsk serie på sitt beste med mye humor og spenning. Flotte karakter. Coupling er en engelske komedieserie som jeg likte veldig godt. Kan være verdt en titt Endret 20. desember 2012 av Bananpott Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hm. Jeg trenger noe å se. Har allerede sett disse: Helst ikke komedier. Komediene folk liker i denne tråden synes jeg er horrible og gir meg lyst til å drepe karakterene. Velger å ignore ønsket om ikke komedier. Du MÅ se Seinfeld og Curb Your Enthusiasm. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Treme? Synes det er en flott dramaserie. Treme har jeg sett litt av (burde vært på lista), men jeg fikk ikke helt taket på det, til tross for en awesome John Goodman. Takker for tips, selv om jeg ba om å ikke få komedier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Holy crap. Carrie i Homeland er til tider hinsides bra skuespill. Eg får tidvis lyst å slå. Så lyst å gi en trøstende klem. Enormt! 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Holy crap. Carrie i Homeland er til tider hinsides bra skuespill. Eg får tidvis lyst å slå. Så lyst å gi en trøstende klem. Enormt! Jeg får bare lyst til og slå, og hun er grunnen til at jeg ikke orker serien. Trist men sant 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå