Heilage Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Haha, George Takei har gjesterolle i ukas Hawaii Five-0. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hva blir det å se på amerikansk TV etter jul, egentlig? Du har noe. Justified, The Americans, Game of Thrones, Parks And Recreation, Community, Legit, Hannibal, Girls, Mad Men, House of Cards (Kevin Spacey), Hemlock Grove, Da Vinci Demons, Shameless, House of Lies, Californication, o.s.v. før mai. Hadde du vurdert britisk så har du Ripper Street, Top of The Lake (med Elisabeth Moss fra Mad Men), en annen Peter Mullan-serie, britisk gangster-serie med Cillian Murphy og Sam Neill, Spies of Warsawa med David Tennant og Janet Montgomery, og mye mer før mai. Endret 18. desember 2012 av Maury Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg frykta at sesong 2 ikke kunne toppe sesong 1 av Homeland. Men, sesong 2 var helt fantastisk! Gleder meg til fortsettelsen...!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ferdig med Terriers nå. Skjønner ikke hvorfor en slik serie ikke fikk mer oppmerksomhet? Har de vært uheldige med tidspunktet de sendte den? De kunne helt klart ha kjørt et par sesonger til, storyen er jo helt knall! Vel vel, Awake next. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Må heller ikke glemme Spartacus i slutten av januar! Siste sesong nå. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Terriers var vel ganske kritikerrost da den gikk, og her på forumet har den fått masse oppmerksomhet (for guds skyld, det er avateren min!). I god stil er det snart på tide å skifte, blir vel Veronica Mars neste gang, da har jeg gått i gjennom mine topp tre favoritter i min tid her. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hva synes dere om Homeland? Jeg så første episode i dag, og det så interessant ut, men jeg hater "politi"-serier. Er Homeland verdt å se? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, definitivt. Du har mye spenning i vente. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 HBO-app er ute, forresten.. Og ja, Homeland bør sees! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hva synes dere om Homeland? Jeg så første episode i dag, og det så interessant ut, men jeg hater "politi"-serier. Er Homeland verdt å se? Det er ikke en politiserie. Både fordi det bokstavelig talt ikke handler om politi, men etterretningsagenter, som egentlig er nerdene i politistyrken. I tillegg er serien sannsynligvis radikalt forskjellige fra andre serier du har sett i samme sjanger. For meg er det en slags psykologisk thriller. Utrolig god serie i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 HBO-app er ute, forresten.. Og ja, Homeland bør sees! På hvilke plattformer? Jeg prøvde det i nettleser, men det var ikke en fantastisk opplevelse akkurat. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har hatt et gjensyn med Sarah Connor Chronicles denne uken. Sesong en er bare utrolig god synes jeg, men rødtoppen og historien rundt henne trekker ned kvaliteten på sesong to. Hadde de droppet den delen av historien tror jeg den kunne ha fått en sesong tre også. Synes den var bedre enn jeg husket! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hva synes dere om Homeland? Jeg så første episode i dag, og det så interessant ut, men jeg hater "politi"-serier. Er Homeland verdt å se? Jeg liker ikke politiserier selv, med unntak av fantastiske The Wire, og ble ganske oppslukt av Homeland etterhvert. Bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Godt å høre at serien er bra. Da skal jeg laste ned resten av sesongen, og se på det i julen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Er den første sesongen skins UK og US helt lik? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Er den første sesongen skins UK og US helt lik? Nei, UK er bra, US er dårlig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Nei, UK er bra, US er dårlig. Sett første ep nå, nesten alt er likt... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvis du skal se Skins, så ser du UK. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Har fått meg HBO Nordic! Jippi. I motsetning til alle andre er jeg veldig positiv til dette, hehe. Er John From Cincinnati en god serie? Edit: Jeg ser forresten at det er ganske mange serier jeg ikke har vært borti før på HBO, ramser opp noen her. Kunne dere seriefolks gi meg en pekepinn på hva som er verdt å få med seg av disse i tillegg til ovennevnte? - Five Days - House of Saddam - Continuum - Veep - Enlightened - Hit & Miss - In Treatment - Party Down - Tell Me You Love Me - Head Case - Angry Boys - Z Rock (er veldig interessert i alt som har med musikk å gjøre) Setter pris på innspill! Endret 19. desember 2012 av jonastra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har sett de to første episodene av Homeland nå, og jeg er allerede hektet. Merker at det er kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå