Filmvenn Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Raising Hope ble bedre i sesong 2 må jeg si. Siden det var samme fyren bak My Name Is Earl som lagde serien så forventa jeg at serien skulle bli mer og mer elendig. Gikk mer en positiv retning, spesielt med mer rundt Frank. Venter med sesong 3 til sesongen er ferdig i mai. Tror jeg heller går for Ben And Kate nå foreløpig av familiekomedier, så lenge den varer. Lucy Punch er så herlig at jeg kunne sett henne lest biografen til Jens Stoltenberg på en stol hele dagen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Haha, Ian McShane fra Deadwood som julenisse på American Horror Story. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Siden det var samme fyren bak My Name Is Earl som lagde serien så forventa jeg at serien skulle bli mer og mer elendig. Tenk at fallhøyden kan være så sinnsykt stor som My Name is Earl. Fra hysterisk og noe av det beste eg har sett av komedier, til lavmål..... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg så bare en sesong av My Name is Earl, ble det skikkelig dårlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 I forhold til begynnelsen vil eg hvertfall si det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er blackadder serien morsom? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Trenger litt hjelp til å finne en serie på US Netflix, foregår under Korea krigen og følger en gruppe soldater. Fant den ved en tilfeldighet for en stund siden, men glemte å sette den i kø. Husker heller ikke hva den heter... Noen som tilfeldigvis vet hvilken serie det er snakk om ? EDIT: Fant det ut! Legend of the Patriots var det Endret 29. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er blackadder serien morsom? Er Sopranos verdt å se, eller? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 ok hvaslags humor er det? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Britisk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 type fawlty towers? monthy pyton? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tjah, nærmere Python enn Fawlty, men definitivt innenfor samme genre. Mye språk, så det lønner seg å ikke være tett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 I forhold til begynnelsen vil eg hvertfall si det. Den gikk vel rett og slett for lenge siden konseptet ikke kunne trekkes ut lengre. Litt som HIMYM, jeg ser det jo, men det er ikke så mye å le av lenger akkurat. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er blackadder serien morsom? Jeg hater det. Finnes ikke morsomt. Mr Bean i middelalderen som løper rundt i rutning hele tiden? Nei takk... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Edmund Blackadder har nøyaktig ingenting til felles med Mr. Bean. Har du bare sett en av seriene og tok et skudd i mørket? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Edmund Blackadder har nøyaktig ingenting til felles med Mr. Bean. Har du bare sett en av seriene og tok et skudd i mørket? Så en episode. Alt Rowan Atkinson gjør er basically Mr. Bean. Tøvete "døve" stemme og alt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Du tar feil. Jeg digger det faktum at hele serien åpner med Shakespeare. Blackadder er definitivt ypperste britisk både humor og litteratur. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Mr. Bean snakker jo ikke. Å kritisere en serie du har sett én episode av med å sammenligne den med en serie du tydeligvis har sett null episoder av er litt av en prestasjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Blackadder er en av de få skildringene av 1.verdenskrig på tv. Blackadder har Stephen Fry, Miranda Richardson, Tony Robinson og Hugh Laurie. Flott musikk og god svart humor på øverste klasse. Å samenligne Blackadder med mr. Bean blir som å samnlinge The Wire med mot i brøstet (to serier jeg liker, men har ingenting til felles) Endret 29. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Må ikke glemme Tim McInnerly. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå