Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Har ikke orket å se TBBT mer, føler laugh-track sitcoms er helt ferdig for min del. Kan være derfor jeg liker Wilfred, og foretrekker det mer.

Har ropt ut om The League flere ganger. Mye herlige folk i gjesterollene der blitt. Seth Rogen, Sarah Silverman og Timothy Olyphant o.s.v. Mer fan av It`s Always Sunny In Phildelphia, men føler The League er like god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boardwalk Empire er min favoritt mandagserie. Homeland sparer jeg til søndagen.

Forholder meg til norske dager jeg. Er lite aktuelt å sitte oppe på natten å laste det ned, og teknisk sett så blir jo serien sluppet på mandager i norsk tid.

Edit: Mulig jeg misforstod deg.

Uansett må jeg nok en gang si meg uenig i Big Bang-hatet. Synes serien er underholdende. Er ingen tilhenger av latterspor, men er vant til det og har lært meg å ignorere hele greia.

How I Met Your Mother er derimot møkk for tida. Serien har vært dårlig lenge, aner ikke hvorfor jeg fortsetter å se serien. Dessverre synes jeg også Modern Family har mistet litt piffen denne sesongen, men jeg har bare sett de to første episodene.

Noen som vet noe om når Arrested Development skal begynne igjen?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sunny føler jeg stort sett bare prøver å overgå seg selv i absurdhet og awkwardness. For all del, ler fortsatt bra, men The League har en sjarm som sunny ikke har. The League er serien min for tiden.

Jeg gikk lei Sunny etter noen sesonger. Nok en upopulær avgjørelse hos de som har "rett". :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Netflix tipset meg om Better Off Ted etter at jeg hadde sett AD, og det var ikke et dumt tips. Hittil har det vært en god fornøyelse. Morsom serie, men den mangler litt av "magien" AD hadde.

Ted er helt grei den, faktisk mye bra der, men som sagt det er noe som ikke gjør at den scorer så fullt hos meg. Men Party Down og The League burde du sjekke ut hvis du liker Arrested Development ihvertfall, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Noen som sitter oppe og kjeder seg og har lyst og hjelpe meg? :)

Leiter etter en serie og se på alle søvnløse netter.

Helst komedie, er tidligere fan av How I Met Your Mother, Two And A Half Men, Anger Management og House når det kommer til komedie.

Håper noen av dere har noe som passer midt i blinken :D

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Ted er helt grei den, faktisk mye bra der, men som sagt det er noe som ikke gjør at den scorer så fullt hos meg. Men Party Down og The League burde du sjekke ut hvis du liker Arrested Development ihvertfall, synes nå jeg.

Har sett Party Down et par ganger allerede, men skal sjekke ut The League. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...