Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

De blir ikke betalt av noen for det. Det kan hende at de "lever" litt av bidrag fra brukere, i likhet med noen torrentsider, men de får ikke betalt for å lage det.

 

 

Last Resort sender ut alle 13 episodene. Bare fordi en serie er kansellert stopper ikke alltid kanalene med å sende nye episoder. De sender dem som regel ferdig, og så erstatter det med noe etterhvert. Var i grunn alltid meningen med 13 episoder for Last Resort, som var så mange episoder kanalen bestilte av serien. 13 episoder + back 9 hvis serien går bra er standard blitt de siste årene, hvis ikke andre avtaler blir gjort.

 

Med den timeslotten serien fikk så ville aldri mer enn 13 episoder ha skjedd. Dessverre maskerer The Big Bang Theory alt annet som sendes i den tidsperioden på torsdagskveldene Last Resort sendes. ABC gjorde heller ikke noe særlig forsøk på å promotere Last Resort heller, eller gi den en plass der en etablert serie ville ledet inn til episodene av Last Resort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Ryan Murphy rota til siste sesongene jeg men, smak og behag.

 

Håper Murphy holder seg vekk fra American Horror Story mest mulig. American Horror Story: Asylum er mye bedre enn første serien nå. Merkes at Tim Minear fikk mer ansvar i grunn. Fint i grunn også for Minear å være involvert i en hit, selv om AHS er litt rufsete.

Lenke til kommentar

Spørsmål angående Sopranos igjen..

 

 

 

Ooookey, endelig ferdig med sesong 6.. Dør han på slutten eller hva?

Merker jeg ikke er så flink til å gjennomskue slike sesongfinaler.

 

Først trodde jeg det var han som hadde lasta opp serien som kødda det til, i og med at skjermen blir svart. Går inn på youtube, samme skjer der også. Blargh...

 

 

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

 

Dette er det vel ingen som klarer å bli enige om, men personlig tror jeg han blir skutt.

Noen ting som peker på dette:

1. I "Soparanos Home Videos" snakker Bobby og Tony om døden. Bobby sier han tror det er slik at du ikke engang merker det hvis du plutselig blir skutt (eller noe i den duren) aka. det blir bare helt svart.

2. Mystisk mann som går inn på toalettet kan være en referanse til Michaels hit i Gudfaren I.

3. Denne mystiske mannen er credited som "Man with Mebers Only Jacket", som kan være en referanse til episoden "Members Only" hvor Tony blir skutt av Corrado "Junior" Soprano og nesten dør.

 

Lenke til kommentar

 

 

Ok, jeg leste litt rundt det nå. Gir på en måte mening, når de sitter i båten sier Bobby jo "It's always out there".

 

Fortsatt litt frustrerende syns jeg. Hadde kanskje blitt for obvious hvis de hadde kutta scenen når mannen kom ut fra toalettet?

 

Jaja, glad jeg er ferdig med serien nå. Absolutt ingen dårlig serie, dog ikke en av favorittene. 7.5/10

 

 

Lenke til kommentar

Har gitt "The Walking Dead" èn sesong to tre episoder nå, og jeg må innrømme jeg ikke skjønner hva alle liker så godt. Dramaet er kjedelig, måten de tiltrekker zombies og hvordan de oppfører seg er hjerteskjærende urealistisk. Selv om det er noen gode spenningsøyeblikk, blir det totalt sett en dårlig opplevelse.

 

Merk at det er en første drama/action-serien jeg ser på, men om man trener mer enn en sesong for å komme seg i gang begynner jeg å lure. Tenkt til å prøve lilyhammer nå. Noen som har noen erfaringer med den?

Lenke til kommentar

 

@Maury: Er det Terriers du anbefalte?

 

Absolutt, se på bildet til Thommesen. Han anbefaler det nesten garantert også. Ingen stygg slutt, men den åpnet for mer episoder og sesonger. Michael Raymond-James og Donal Logue er en herlig combo på tv-skjermen sammen. En av de absolutt beste seriene som har vart en sesong.

 

Anbefaler også å sjekke ut Justified når du er ferdig med Terriers, hvis du ikke har sett Justified altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...