Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje gammelt men:

 

Hva tror folket om dette?

 

http://www.dagbladet...en/tv/24356934/

 

Det er jo ikke gammelt, det ble røpet i natt. Men igjen så klarer VG og sånt å skrive at han lager serie, nei det er feil.

 

Alt som er ennå er en utvikling om et tv-prosjekt. En kanal som NBC har over 400 prosjekteter bare i utvikling-fasen før det bestilles pilot per sånn sesong. Det tar 1 tid, og 2 flaks/dyktighet for å ende opp som en serie på en slik kanal, og de fleste andre amerikanske kanaler.

 

Med 400 prosjektet i utvikling per slik pilotsesong, så blir bare rundt 20 blir produsert piloter av, og under 10 ender opp som serier på en kanal som NBC. Inntil prosjektet faktisk har fått pilotordre, slik at en og flere skuespillere som blir tilknyttet er det jo egentlig ikke noe særlig spennende. Spesielt med noe så generisk som "House som en skilsmisseadvokat", som mildt sagt var akkurat hva den kortvarige dramaserien Shark med James Woods i hovedrollen gjorde.

 

Så litt care foreløpig uansett, utenfor det at Nesbø er hel grei han. Mer spent på S.H.I.L.E.D.-piloten til Marvel og ABC fra Joss Whedon som har begynt å fått en cast nå. Spent på hva som blir resten av castingene der, kanskje noen som har jobbet med Whedon før up next.

Lenke til kommentar

Noen som har fulgt med på Hunted? Ser den er blitt kansellert nå. Av det jeg leste om konseptet så hadde jeg troen på serien. Tenkte å se gjennom første sesongen når alle episodene er sendt, men ble litt skeptisk siden den er blitt kansellert. Har ikke så lyst til å gå på samme "smellen" som med fjorårets Awake og Alcatraz, ble svært skuffet over at det ikke ble noen fortsettelse der. :p

Endret av -Jørgen-
Lenke til kommentar

Mener du Hunted? Kjipt den har blitt kansellert. Liker konseptet der. Samme som laget Strike Back sto vel for serien der også.

 

Hunted er kanskje kansellert, men Sam Hunter lever videre.

 

http://serienytt.no/2012/11/hunted-kansellert-bbc-cinemax/

 

Cinemax vil forsette historien om Sam Hunter, men det er ikke kjent enda om dette vil bli Hunted sesong 2, eller en helt nye serie reboota rundt Sam Hunter/Melissa George. Likte serien jeg, og liker spesielt Melissa George i serien, tiltross for dens svakheter. Cinemax har gjort mye bra når de fikk hovedansvaret til Strike Back, som også forbedret serien synes jeg siden serien ikke lenger hos Cinemax prøvde å være hver eneste andre serie der ute.

 

Frank Spotnitz som også har en del av ansvaret for forbedringen til Strike Back synes jeg, er også med i "flyttingen" til en ny serie rundt Sam Hunter. Han som også har skapt Hunted, som Cinemax også tar med seg sammen med Melissa George til en mulig ny serie rundt Sam Hunter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...