Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner i grunn et litt greiere eller bra sykehus-drama som ER og kanskje House før jeg ble altfor lei sistnevnte. Synd at denne piloten til Jason Katmis (Friday Night Lights/Parenthood) ikke ble noe av. Likte casten litt med Michael Imperioli og Michael B. Jordan fra FNL.

 

Tviler på at Monday Mornings blir noe særlig, men Alfred Molina skuffer sjelden.

 

Nostalgisk tilbakeblikk:

 

cast3.jpg

Lenke til kommentar

Chicago Hope var også bra. Alt med Peter Berg og Adam Arkin i serien likte jeg, var alltid favorittene mine.

 

Husker den Adam Arkin-serien med babyen, lik den John Travolta-filmen fra 80 eller 90-tallet. Elliot Gould var også i serien som heter Baby Bob mener jeg.

 

Peter Beg har spilt seg selv litt crazy både på Californication og Entourage.

Lenke til kommentar

Da tror jeg det er like greit å bare kjøpe på platekompaniet. Sliter med å finne seperate bokser med alle epsidoene. Er vist sesong 4 og sesong 4.5

 

Edit:

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Battlestar+galactica&searchtype=&searchsource=2&searchfilters=s%7bBattlestar+galactica%7d%2bc%7b600%7d%2b

 

Ser ut som dette er det resterende sesongen. Te last season. Ender på 600 og slipper moms med. Bestille en om gangen

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...