FrankBjarne Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg taklet ihvertfall ikke mer etter første sesong. Følte alt gikk på repeat og stemningen faller fort når man har sett "det samme" flere ganger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Finner det vel noe humoristisk at en som har et Stargate-profilbilde ikke finner kvaliteten i en serie som BSG. Nei. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Savner i grunn et litt greiere eller bra sykehus-drama som ER og kanskje House før jeg ble altfor lei sistnevnte. Synd at denne piloten til Jason Katmis (Friday Night Lights/Parenthood) ikke ble noe av. Likte casten litt med Michael Imperioli og Michael B. Jordan fra FNL. Tviler på at Monday Mornings blir noe særlig, men Alfred Molina skuffer sjelden. Nostalgisk tilbakeblikk: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Joe Cacaci! Best diver ever! Endret 10. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nostalgisk tilbakeblikk: Dette er Chicago hope? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Apropos Chicago Hope, er det noe bra eller? Så bare bruddstykker når jeg var yngre, og har ingen formening om hvordan det var. Det har jo fantastisk cast ifølge IMDB (Adam Arkin og Mandy Patinkin blant annet) Endret 10. november 2012 av Heilage Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er litt i samme situasjon Heilage. Fikk aldri helheten i serien, men husker den var spennende og utrolig godt laget. Har vel fått en hel del priser for realisme? Men hvordan var den med tanke på rød tråd? Var det en helhetlig historie bak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ja, det er verdt å få med seg, og ja det er rød tråd og tema gjennom episodene. Kongeserie med kongecast. Peter Berg! Digger den fyren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ai... Seks sesonger. Det kunne blitt artig å prøvd. Må hvertfall "få tak i de" sånn at man kan begynne om man får tid. Geiger var kongen når eg fulgte med litt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Dette er Chicago hope? Ding, ding, ding. Jeg så aldri hele selv, men det er en av de seriene jeg husker godt fra min barndom. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg skaffer første sesong og prøver meg. Skal gi rapport. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Chicago Hope var også bra. Alt med Peter Berg og Adam Arkin i serien likte jeg, var alltid favorittene mine. Husker den Adam Arkin-serien med babyen, lik den John Travolta-filmen fra 80 eller 90-tallet. Elliot Gould var også i serien som heter Baby Bob mener jeg. Peter Beg har spilt seg selv litt crazy både på Californication og Entourage. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Gutter, det er bare den "unaired" piloten delt opp i 10 biter, lagt ut på youtube. I februar kjører de hele episoden på tv, er like greit å vente til da. Den kommer også ut på Blu-ray i slutten av februar. Men er dette kun 1 film/ episode eller blir dette noe stort og laget skikkelig lang serie? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ser dessverre ikke ut til å bli serie, så det blir med denne ene episoden/tv-filmen. Tror det kunne blitt bra, så det er synd Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Ja:(. Hvor får jeg kjøpt hele serien billigst på dvd eller blueray? Tenkt på å kjøpe det på lefdal til 179 pr sesong men sr på sesong 4 at det kun er 10 episoder men er jo mange fler egentlig. Så tenkr på å kjøpe samlboksen for å få alt. Endret 10. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Platekompaniet på Blu-ray for 800,- er nok den gjeveste prisen. Endret 10. november 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvis jeg kjøper dem her: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9732597/Battlestar-Galactica-The-Complete-Series-1-5-Box-Set/Product.html?searchstring=Battlestar+galactica&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search Til 600 kr. Betaler jg moms OG tollgebyr på 99 kr? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Blir vel en nærmere 150kr i MVA om du betaler 600. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Da tror jeg det er like greit å bare kjøpe på platekompaniet. Sliter med å finne seperate bokser med alle epsidoene. Er vist sesong 4 og sesong 4.5 Edit: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Battlestar+galactica&searchtype=&searchsource=2&searchfilters=s%7bBattlestar+galactica%7d%2bc%7b600%7d%2b Ser ut som dette er det resterende sesongen. Te last season. Ender på 600 og slipper moms med. Bestille en om gangen Endret 10. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er på tredje episode av Chicago Hope nå, og må si jeg er veldig imponert så langt. Gode og interessante karakterer, og historiene føles relevante. Good stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå