Cryflopp Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da ble det kjøp av the shield på dvdhuset.no for 169 kr per sesong. Billigeste jeg fant med norsk tekst Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Off, da var jeg ferdig med Chuck (som var meget bra) og lider av alvorlig serietørke. Har The Wire, Sopranos og forrige sesong av Entourage liggende så blir nok litt drøyt å kalle det for serietørke... Vil ha mer Chuck Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har The Wire, Sopranos og forrige sesong av Entourage liggende så blir nok litt drøyt å kalle det for serietørke... Der har du den hellige treenigheten, så hva klager du over? Disse tre seriene er meget gode representanter for hver sine sjangere og hvert sitt stiluttrykk, The Wire med sin sosialrealisme, Sopranos som skildrer familien, organisert kriminalitet og psykologi og Entourage som en lettbent lykkepille. Om du har disse tre liggende har du det beste TV har å by på foran deg. Gå til anskaffelse av miniserien Il capo dei capi når du først er i gang, og du blir sittende inne resten av sommeren. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Entourage liker jeg allerede, men synes Chuck var en del morsommere innen den sjangeren. Sopranos har jeg ikke sett mest sannsynlig pga at jeg ikke liker mafia-relaterte filmer osv. The Wire ser jeg fram til, men serier som krever at jeg følger godt sparer jeg ofte til høsten. Lettbent underholdning er det jeg foretrekker for øyeblikket Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Skal du ha lettbent underholdning ser du Nitro Circus. kikka nettopp gjennom 12 episoder på rappen. Innmarri morsomt. Travis Pastrana og crewet han som finner på masse sprell. Endret 23. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Entourage liker jeg allerede, men synes Chuck var en del morsommere innen den sjangeren. Sopranos har jeg ikke sett mest sannsynlig pga at jeg ikke liker mafia-relaterte filmer osv. The Wire ser jeg fram til, men serier som krever at jeg følger godt sparer jeg ofte til høsten. Lettbent underholdning er det jeg foretrekker for øyeblikket Vist du liker nerde humor bør du sjekke ut The Big Bang Theory og The IT Crowd. Vist du ikke har sett de før da. Veldig morsomme serier syns jeg. edit: Det der Nitro Circus så veldi morsomt ut. Det må jeg sjekke ut. Endret 24. juli 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har britiske Life On Mars (BD) subtitles? Finner ikke noe info. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skal du ha lettbent underholdning ser du Nitro Circus.kikka nettopp gjennom 12 episoder på rappen. Innmarri morsomt. Travis Pastrana og crewet han som finner på masse sprell. Hva er Nitro Circus egentlig?, leste noe om at han Bam Margera måtte på sykehus og sånt etter og ha hold på og inspille Nitro Circus Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nitro circus er hovedsaklig travis pastrana og en del andre ekstremsportsutøvere som driver med en del hårreisende stunts. Bam er med i en episode hvor han sitter på i en dunebuggy. Alt gikk bra med han da vertfall. Om det skal ha skjedd noe med han så viste de det vertfall ikke i episoden. Ta en titt på youtube så ser du hva det går ut på edit: googlet det med ulykken. Bam skal visstnok ha tatt en overdose under oppholdet i pennsylvania. Hendelsen har ikke noe med tvshowet å gjøre Endret 26. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) MEn leste at moren til Bam hadde ringt et radio selskap eller no og sagt at det var fordi han hadde glemt og spise og drikke. Han pleier og gjøre det når han er oppttt med og spille inn forskjellige serier sa hun også HAdde en eller annen link her om dagen, men finner den ikke nå edit: der var den Endret 26. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva mener dere folkens, hvilken serie skal jeg begynne med? Tror jeg har sett mye av "det store", men ikke sett Carnivale eller alt av Deadwood. Bør jeg? Hva med Fringe? Favorittene mine, sånn løst ut av hodet, kan vel sies å være The Shield, The Wire, Life, Sons of Anarchy, og Scrubs, It's always sunny in philadelphia og Family Guy av de mer useriøse. Liker også godt Flashpoint, selv om mange kanskje ikke er helt enig der ;P Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 True Blood, Carnivale, Deadwood(siden også) og Californication. Liker du Californication, så start med Hung. Likte du X-Files og liker dramaserier, så ja til Fringe. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ahhh jeg lastet nettopp ned Californication seasong 1 Sett noen episoder. Ikke så fornøyd med serien Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Takk takk. Californication hadde vært ålreit å sjekke ut nå. Tenkt på det en stund, så da gjør jeg det =P (sammen med Carnivale) Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvilken VPN-klient er best for å se videoer på f.eks. Hulu? HotSpot Shield gjør nettet så tregt at det blir pointless. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hulu.com Er ikke det sånn man bare kan bruke vis man i america? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jo, det var derfor han nevnte VPN klient, slik at man kan lure de all mektige statene Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Takk takk. Californication hadde vært ålreit å sjekke ut nå. Tenkt på det en stund, så da gjør jeg det =P (sammen med Carnivale) Så du ikke hadde nevnt Sopranos. Mye mulig du allerede har sett serien, men hvis ikke burde du se den. Regner med du har hørt litt om serien så jeg trenger ikke beskrive hva den handler om. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 HAha den Brothers and Sisters reklamen på TV2 Sebra var meget feil :P Står Brothers and Sisters i storskrift under og mange av de som er med i serien som kysser osv osv :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå