Anonym259235 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da har jeg sett mine tre første episoder av Arrested Development. Digger det så langt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg er på mine tre siste. Heldigvis har Netflix mye annet spennende, men AD var en knallserie jeg ikke forstår hvorfor jeg har utsatt til nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Samme her, ble ferdig i går. Knakende bra, rett og slett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) folkens. da er battlestar galactica chrome blood i gang:D godt å se mer battlestar! er en youtubeserie i første omgang. historien tar plass i midten av den første cylon krigen http://www.youtube.com/watch?v=pT79x4qM4FE&list=FLAAYQ6kzhuCwXjp_G6Xan4A&index=1&feature=plpp_video jeg syns dette var bra laget Endret 10. november 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det helt feil av meg å ta opp Grey's Anatomy...? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det helt feil av meg å ta opp Grey's Anatomy...? Nei. Hvorfor skulle det være det? Det er en særdeles populær serie. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kommer jo helt an på hva han liker. Om hverken drama, sykehus eller såpeserier er hans ting bør han kanskje tenke seg om to ganger. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har sett en god del av det før, mens det gikk på TV2. Tingen er at slik jeg husker det, så er ett av de mest intense TV-øyeblikkene mine en dobbeltepisode i sesong 2 i Grey's. Det er en bombe på sykehuset og greier. Tilsynelatende ganske haltende plott, men jeg husker at jeg satt klistret til skjermen. Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fortsatt har samme mening. Greia er vel at Grey's Anatomy er litt chickflick'ish. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Savner i grunn et litt greiere eller bra sykehus-drama som ER og kanskje House før jeg ble altfor lei sistnevnte. Synd at denne piloten til Jason Katmis (Friday Night Lights/Parenthood) ikke ble noe av. Likte casten litt med Michael Imperioli og Michael B. Jordan fra FNL. Tviler på at Monday Mornings blir noe særlig, men Alfred Molina skuffer sjelden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hehehe.... Eg leste så ufattelig feil. Eg tolket "ta opp" som å diskutere serien her inne.... Eg ser Greys, men hadde neppe gjort det uten fruen. Så bra er det ikke. Men de har hatt noen Kanonbra sesongavslutninger oppigjennom. Og de er ikke redd for å ta livet av karakterene bak hovedpersonene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 folkens. da er battlestar galactica chrome blood i gang:D godt å se mer battlestar! er en youtubeserie i første omgang. historien tar plass i midten av den første cylon krigen jeg syns dette var bra laget Mine bønner har blitt hørt. Har sett opp igjen BSG i det siste, og ville virkelig se litt i fra den første cylon krigen! Så kommer dette Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Gutter, det er bare den "unaired" piloten delt opp i 10 biter, lagt ut på youtube. I februar kjører de hele episoden på tv, er like greit å vente til da. Den kommer også ut på Blu-ray i slutten av februar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Alt for lenge å vente Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Oppsummering av første sesong av BSG: "Ånei, vi må hoppe til neste møtepunkt" "Ånei, noe er galt med et av skipene i flåten" *Spenningsoppbygging til siste sekund før de må hoppe" "Ånei, et av skipene i flåten kom ikke med" "Ånei, nå må vi hoppe til neste møtepunkt" "Flashback for en av hovedpersonene" Rinse and repeat. Utifra hva en venn som har sett hele serien sier er det et religions helvete uten like utover i sesongene. Jeg ser virkelig ikke kvaliteten i denne serien. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du kan da gjøre en slik oppsummering for de fleste serier Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Finner det vel noe humoristisk at en som har et Stargate-profilbilde ikke finner kvaliteten i en serie som BSG. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Haha, stargate har jo en sjarm på samme måte som Firefly. Må vell begi meg ut på BSG når jeg er ferdig med Stargate SG1. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Oppsummering av første sesong av BSG: "Ånei, vi må hoppe til neste møtepunkt" "Ånei, noe er galt med et av skipene i flåten" *Spenningsoppbygging til siste sekund før de må hoppe" "Ånei, et av skipene i flåten kom ikke med" "Ånei, nå må vi hoppe til neste møtepunkt" "Flashback for en av hovedpersonene" Rinse and repeat. Utifra hva en venn som har sett hele serien sier er det et religions helvete uten like utover i sesongene. Jeg ser virkelig ikke kvaliteten i denne serien. Vel nå er de jo på flukt fra en krigsmaskin som nettopp eliminerte stort sette hele den menneskelige rasen? Flukt høres ganske OK ut da. Jeg syns forøvrig BSG er noe av det aller beste som har dukket opp av sci-fi serier. Du ser ikke kvaliteten nei, men du har jo heller ikke sett serien, så da lukter jeg forhåndsdømming lang vei. BSG er ikke pare pew-pew og eksplosjoner, men drar med seg mye av problematikken rundt reiligion,politikk og så videre. Serien har greid å få det til ganske greit i mine øyne. Endret 10. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg er enig i at BSG var litt religionshelvete av og til, men til gjengeld lykkes de bedre på etiske dilemmaer. Og settingen tatt i betragtning er dette svært interessant og legger til rette for god drama, og god karakterutvikling. Serien får tommelen opp fra meg. (Litt oppskrytt er den kanskje). Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nå er heldigvis mye av "religionshelvete" i bakevja i de sterkeste sesongene, så verdt å se det for det mellommenneskelige og politiske dramaet som utspiller seg i en slik setting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå