Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folkens. da er battlestar galactica chrome blood i gang:D godt å se mer battlestar! er en youtubeserie i første omgang.

 

historien tar plass i midten av den første cylon krigen

 

http://www.youtube.com/watch?v=pT79x4qM4FE&list=FLAAYQ6kzhuCwXjp_G6Xan4A&index=1&feature=plpp_video

 

jeg syns dette var bra laget

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Jeg har sett en god del av det før, mens det gikk på TV2.

Tingen er at slik jeg husker det, så er ett av de mest intense TV-øyeblikkene mine en dobbeltepisode i sesong 2 i Grey's. Det er en bombe på sykehuset og greier. Tilsynelatende ganske haltende plott, men jeg husker at jeg satt klistret til skjermen.

Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fortsatt har samme mening.

Greia er vel at Grey's Anatomy er litt chickflick'ish.

Lenke til kommentar

Hehehe.... Eg leste så ufattelig feil. Eg tolket "ta opp" som å diskutere serien her inne....

 

Eg ser Greys, men hadde neppe gjort det uten fruen. Så bra er det ikke. Men de har hatt noen Kanonbra sesongavslutninger oppigjennom. Og de er ikke redd for å ta livet av karakterene bak hovedpersonene.

Lenke til kommentar

folkens. da er battlestar galactica chrome blood i gang:D godt å se mer battlestar! er en youtubeserie i første omgang.

 

historien tar plass i midten av den første cylon krigen

 

jeg syns dette var bra laget

 

Mine bønner har blitt hørt. Har sett opp igjen BSG i det siste, og ville virkelig se litt i fra den første cylon krigen! Så kommer dette :D

Lenke til kommentar

Oppsummering av første sesong av BSG:

 

"Ånei, vi må hoppe til neste møtepunkt"

"Ånei, noe er galt med et av skipene i flåten" *Spenningsoppbygging til siste sekund før de må hoppe"

"Ånei, et av skipene i flåten kom ikke med"

"Ånei, nå må vi hoppe til neste møtepunkt"

"Flashback for en av hovedpersonene"

Rinse and repeat.

 

Utifra hva en venn som har sett hele serien sier er det et religions helvete uten like utover i sesongene. Jeg ser virkelig ikke kvaliteten i denne serien.

Lenke til kommentar

Oppsummering av første sesong av BSG:

 

"Ånei, vi må hoppe til neste møtepunkt"

"Ånei, noe er galt med et av skipene i flåten" *Spenningsoppbygging til siste sekund før de må hoppe"

"Ånei, et av skipene i flåten kom ikke med"

"Ånei, nå må vi hoppe til neste møtepunkt"

"Flashback for en av hovedpersonene"

Rinse and repeat.

 

Utifra hva en venn som har sett hele serien sier er det et religions helvete uten like utover i sesongene. Jeg ser virkelig ikke kvaliteten i denne serien.

 

Vel nå er de jo på flukt fra en krigsmaskin som nettopp eliminerte stort sette hele den menneskelige rasen? Flukt høres ganske OK ut da.

 

Jeg syns forøvrig BSG er noe av det aller beste som har dukket opp av sci-fi serier. Du ser ikke kvaliteten nei, men du har jo heller ikke sett serien, så da lukter jeg forhåndsdømming lang vei.

 

BSG er ikke pare pew-pew og eksplosjoner, men drar med seg mye av problematikken rundt reiligion,politikk og så videre. Serien har greid å få det til ganske greit i mine øyne.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...