kim009 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Starta på Nip/Tuck, har ikke oppdaget den før. Hittil er den rimelig bra. Syntes forøvrig også operasjons senene av en eller annen grunn ser mye eklere ut her en i andre tv serier jeg har sett. Kunne klart meg med litt mindre av det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 24, Prison Break, Lie to Me, The Unit, Macgyver, Family Guy, og Simpsons? Chuck Norris. Evt. sjekk ut Person of Interest. Den mangler bare tegneseriefigurene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Person ja.... Såg første i sesong 2 i dag. Dette blir veldig bra. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Chuck Norris. Evt. sjekk ut Person of Interest. Den mangler bare tegneseriefigurene. Blir det bedre etter starten? Begynte noe tørt synes jeg. Var veldig rett frem, ikke veldig spennende. Så vel 2 episoder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Har et spørsmål ang. Boss hvis noen har sett igjennom sesong 2. Hva var det nesten alle medlemmene/representantene stemte "Nay" til under det møtet? Var det noe med Lennox Gardens? Episode 8 jeg sikter til. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Blir det bedre etter starten? Begynte noe tørt synes jeg. Var veldig rett frem, ikke veldig spennende. Så vel 2 episoder. Dette lurer jeg og på. Kom meg vel til episode 9-10 ca, men synes det var svært lite utvikling i plottet og da mister jeg interessen lett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Tips til serier? Akkurat sett ferdig West Wing for sånn.. fjerde gang. Litt Sorkin-absistenser, men har sett både Sports Night, Studio 60 og West Wing opptil flere ganger. Og Newsroom, såklart. Noe velskrevet drama å anbefale? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Friday Night Lights Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Clear Eyes, Full Hearts, Can't Lose! 4 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 HVorfor vil jeg se en serie om jockeys og livene deres? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 HVorfor vil jeg se en serie om jockeys og livene deres? wat 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nå må du klippe håret ditt igjen, Talberg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Startet på Modern Family i ste. Har alltid syntes det ser forferdelig teit ut på grunn av tiden det gikk på TV2. Fikk ikke akkurat et godt førsteinntrykk derifra. Det føltes ut som et standard "vi må ha homser med fordi det er inn å være homo nå" opplegg. Vel, jeg er på episode 8 nå, så bedre enn jeg antok var det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Som jeg har sagt tidligere så er sesong 1 god, inntil spesielt rundt midten av sesong 2 en gang når serien gjør mange av seriens gode karakterer om til søppel. Det blir for mye av de samme spøkene og sånt om igjen. Cam som var det beste med sesong 1 blir omgjort til en stor masete diva som er nesten vondt å se på fra seriens andre sesong. Forsøkene serien gjør for å prøve å skape latter etterhvert er bare ynkelig, selv for å være noe fra en Disney-kanal. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 wat Jocks. Sorry. Rasshøl som spiller ball, if you will. Nå må du klippe håret ditt igjen, Talberg. Drit og dra. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jocks. Sorry. Rasshøl som spiller ball, if you will. Rasshøl som spiller ball er awesome, gi det en sjanse, det er kvalitetsdrama. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er da ikke alt for mange rasshøl i Friday Night Lights? Tim kan kanskje gå under, mulilg Smash. Men Smash er egentlig bare Smash. Og så har vi han som kommer litt ut i serien, han er riktignok et rasshøl. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Exactly, fokuset er faktisk langt mer på en sympatisk trener og "nørds" som egentlig ikke passer inn i fotballaget. Endret 9. november 2012 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå