Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg Netflix etter å ha prøvd det hos Pappa. Har alltid bare lastet ned det jeg vil si, men 80kr i måneden er ikke stort og det er foreløpig OK utvalg. Satser på at det blir bedre ettehvert (?). Har de sagt noe om hvor ofte/om de vil oppdatere utvalget?

 

Greit å browse og plutselig finne en film/serie man vanligvis ikke ville sett. Fikk også endelig sett hele Lillyhammer.

Lenke til kommentar

Skaffet meg Netflix etter å ha prøvd det hos Pappa. Har alltid bare lastet ned det jeg vil si, men 80kr i måneden er ikke stort og det er foreløpig OK utvalg. Satser på at det blir bedre ettehvert (?). Har de sagt noe om hvor ofte/om de vil oppdatere utvalget?

 

Greit å browse og plutselig finne en film/serie man vanligvis ikke ville sett. Fikk også endelig sett hele Lillyhammer.

 

Selv påsto de at det du så i dag vil være gammelt i morgen. Mulig det var litt på kantene, men ut ifra dette er planen deres å oppdatere innholdet ofte.

 

Selv tenker jeg at det vil være verdt og holde abonnementet helt til det ikke er mer å se på. Om de fortsetter å oppdatere innholdet fortsetter abonnementet, men om ikke vil det avsluttes.

Lenke til kommentar

Modern Family er blitt et makkverk. Sesong 1 var god, sesong 2 var grei inntil de siste episodene. 3`ern var en elendig affære, som jeg ikke gadd å se helt ut.

 

Serien har samme syndromet som TBBT/HIMYM, samme vitsene, ingen karakter utvikling. Null tegn til at forfatterne ønsker å kjøre noe særlig originalt. Når de kjører noe originalt så er det elendig. En unge som sier FUCK er så darn edgy, det er så smart humor. Mer tegn på at Modern Family har blitt dårlig? De har en storyline om at hunden til Jay hopper i bassenget og får han til å tro at hunden er suicidal...

 

Nei, ikke noe bra overhode.

 

Serier som dette finnes, mer eller mindre så vidt. Much better.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U9O2nVgz0Cs

 

http://www.youtube.com/watch?v=mi_c6D8SPcE

 

Noen til.

 

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...