Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte på Homeland i helgen og har snart sett sesong 1. Liker det veldig godt så langt. Lenge siden jeg har sett på den type serie. Håper den klarer seg i noen sesonger!

 

Er forsiktig og setter i spoilertags:

 

 

 

Spørs jo hvor lenge de klarer å kjøre en historie med militærfyr gone terrorist. Kan fort skje at de drar det ut og at det blir kjedelig. Tapte seg en del utover sesong 1 før siste episode var jævlig fet.

 

 

Lenke til kommentar

Siden det var ganske stor interesse for Homeland, så må det jo være en del som ser det i norsk sendetid og? :) Om det er av å interesse å lage en tråd for norsk sendetid? Eller kan man ikke lage en tråd om noe det allerede er en tråd om? :)

Burde vel gå fint å lage en for norsk sendetid, men tviler på at det kommer til å bli noe særlig aktivitet. De fleste her inne følger amerikansk sendetid vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt Netflix litt må jeg si meg ganske fornøyd. Litt irriterende at de har et bilde i fra neste episode og et kort sammendrag ved siden av. Greier og unngå sammendraget, men hender flere ganger at det bildet avslører ganske store hendelser i episoden. Ser ikke poenget med et sammendrag eller forklaring heller, får jo den informasjonen når jeg ser episoden. Ganske greit i serier som Mythbusters og Man vs Wild, men i serier som Weed så blir det spoilers.

Lenke til kommentar

Siden det var ganske stor interesse for Homeland, så må det jo være en del som ser det i norsk sendetid og? :) Om det er av å interesse å lage en tråd for norsk sendetid? Eller kan man ikke lage en tråd om noe det allerede er en tråd om? :)

Burde vel gå fint å lage en for norsk sendetid, men tviler på at det kommer til å bli noe særlig aktivitet. De fleste her inne følger amerikansk sendetid vil jeg tro.

Ok, lar det være :)

Tenkte å følge amerikansk selv,men så ble Norge bare litt over en uke bak, så droppa det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...