Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568065 Sikkert Nestor fra Alle elsker Raymond som er synder'n , han har jo stanget Robert fra før lol "Man skal ikke terge Nestor , man skal være snill og grei og forøvrig kan man gjøre hva man vil" Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da var siste episode av Band of Brothers sett. Tok meg 2 dager å se hele serien. Ekstrem bra serie! Neste blir vell Generation Kill. Hvordan er denne serien i forhold til BoB? Mere, mindre action? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det neste/nærmeste blir nok The Pacific som forhåpentligvis kommer snart … Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvilke engelske skuespillere syns dere er best til å imitere amerikansk aksent? Det er mange som klarer det strålende, som Dominic West, Idris Elba og Hugh Laurie bare for å nevne noen. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ewan McGregor er nå ganske flink etter min mening. Han er vel kanskje fra skottland, men flink uansett. Som du sier så er Hugh Laurie også ektstremt god. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Det neste/nærmeste blir nok The Pacific som forhåpentligvis kommer snart … Må nok vente 1 år til før den kommer. Tror det var snakk om mai/juni. Edit: Har forøvrig akuratt sett series finale for Harpers Island. Uventet twist på slutten der. Hvilke engelske skuespillere syns dere er best til å imitere amerikansk aksent? Det er mange som klarer det strålende, som Dominic West, Idris Elba og Hugh Laurie bare for å nevne noen. Husker tilbake til ene episoden på The Wire når han skulle være undercover og han trengte et dekke. De foreslo britisk foretningsmann. Holdt på å le meg i hjel når han prata engelsk der. Fikk nesten sjokk da jeg så han i et intervju og prata britisk der også. Andre på The Wire som også er britiske er Idris Elba som spiller Stringer Bell. Endret 12. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568065 Sikkert Nestor fra Alle elsker Raymond som er synder'n , han har jo stanget Robert fra før lol "Man skal ikke terge Nestor , man skal være snill og grei og forøvrig kan man gjøre hva man vil" Nestor? Hvem av disse er det? http://www.imdb.com/title/tt0115167/fullcredits#cast Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Åpenbart ikke sett Alle Elsker Raymond så mye? Nestor var en okse på Alle Elsker Raymond som stanget Robert i rompeområdet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Åpenbart ikke sett Alle Elsker Raymond så mye? Nestor var en okse på Alle Elsker Raymond som stanget Robert i rompeområdet. nei, fant ikke serien spesielt morsom. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ikke helt sikker på om dette er det rette stedet, men noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alle episodene(sesongene) av Titus? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har planer om å kjøpe the shield sesong 2, men den koster 250kr på platekompaniet så det syntes jeg var litt dyrt og på play så koster den 90 kr ca men da får jeg ikke med norsk tekst, vil helst ha med norsk tekst. noen som vet om en billig plass å få tak i den? sesong 1 kjøpte jeg for 99kr på platekompaniet, syntes det var en god pris Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ikke helt sikker på om dette er det rette stedet, men noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alle episodene(sesongene) av Titus? Har du lett idet heletatt? På PK: Titus: Sesong 1-2 Titus: Sesong 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Sjekka ikke så bra, var bare innom CDON og fant de ikke der. Uansett takk for hjelpen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Som regel så er CDON gangske tamme på tv-serier, de har som oftest bare eldre tv-serier og tar inn litt nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-...iving-room.html Noen som så den doku om den løven i London på tidlig 70-tallet ? Folk fikk litt sjokk når de gikk tur med den rundt i Londons gater lol Til slutt ble den så stor at det ble litt for farlig å håndtere den & de måtte gjennom litt av en papirmølle for å sende den til Kenya....."vi har nok rovdyr her fra før !" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Akkurat sett ferdig sesongavslutningen av Scrubs, sesong 8, og likte den i grunnen.. fin avslutning! Men.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..er det slik at de skal fortsette uten J.D. ? Mener noen sa det.. trodde det var helt ferdig jeg.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Scrubs uten J.D. vil jo bli som Spider-man uten spider-man imo.. Teit visst de gjør det. EDIT: Dette sto på next-episode.net: Surprisingly Scrubs will be back for a ninth season of at least 13 episodes! Endret 20. juli 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Yes yes, har akuratt begynt på Season 3 av X-Files, og nå begynner det å gå litt fort i svningene her, vannsklig å følg med når man skal ha så mange forskjellige "goverments" ditt å datt som jobber om hverandre, å global silence om Aliens som landa i Rosswell, og hvem er korupt/ikke korupt! hjelpe meg. Men!, digger det uansett. Veldig spennende serie Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 X-files ja.. Kanskje jeg og skulle ha tatt en kikk på det. Husket for lenge siden da det gikk på TV. Husket at jeg ikke fikk se på det for mamma. xD Var for skummelt eller noe. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Yes yes, har akuratt begynt på Season 3 av X-Files, og nå begynner det å gå litt fort i svningene her, vannsklig å følg med når man skal ha så mange forskjellige "goverments" ditt å datt som jobber om hverandre, å global silence om Aliens som landa i Rosswell, og hvem er korupt/ikke korupt! hjelpe meg. Men!, digger det uansett. Veldig spennende serie oh, vil ha igjen gleden av å se X-files for første gang. Gled deg til du nærmer deg ss 6-7. Epic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå