Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har startet å se på Arrested Development på Netflix nå - herlig serie! Tenkte hele tiden at Lucille minnet meg om en fra en annen serie. Har nettopp sett sesong 1-3 av Archer på nytt, og så merket flere likheter - både oppførsel og stemme. Kanskje ikke så rart, da Jessica Walter står bak begge rollene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig somlet meg til å logge inn på netflix på blurayspilleren min, og brukeren min funker der også :w00t: Da har jeg både norsk og amerikansk, og det er jo ganske okei.

Men innholdet virket jo ganske dårlig da, selv om den har serier som Dexter og Justified som ikke ligger på am.

Og så var brukergrensesnittet temmelig dårlig. Bruker dere pc eller? Og er seriene inndelt etter sjanger slik som am. på apple tv? For det var ikke blurayen.

Lenke til kommentar

Nettopp sett 6 episoder så du får ikke min sympati enda ihvertfall. :p God serie så langt. Lettfattelig og ler godt flere ganger i løpet av en episode. Må si meg fornøyd med Netflix også, mye på grunn av prisen. Skulle gjerne, som mange andre, sett at de hadde de flere sesonger av ulike serier. Men ble ganske solgt når jeg så at de hadde Man vs Wild!

Lenke til kommentar

Ifra intervjuet på Serienytt.no (Dotten her på forumet)

 

Innholdet dere kjøper fra andre produksjonsselskap, er det vanskelig å få dem til å selge dere nytt innhold? Dere har eksempelvis kun The Walking Dead sesong 1 i deres bibliotek, men sesong tre premierte jo i USA denne uken…

Ja, dessverre. Det som skjer mange ganger i ulike deler av verden, er at lokale distributører eier rettighetene og vi holder igjen, siden de eier rettighetene til å først få sende. Lokale distributører pålegger en egen tidssperre. Men vi jobber med saken. Fordelen med at vi nå lager egne serier er at vi kontrollerer alt, og vi vil sette et godt eksempel for Hollywood-nettverkene og studioene – slik at de ser at de må skynde seg og få sendt innholdet til Norge.

 

De vil sikkert ikke si noe konkret, men vil tro de jobber aktivt med å få flere serier/filmer, og få de raskere, det vil vel være alfa omega for de om de skal lykkes her. Men ukentlig utgiving av episoder tviler jeg veldig sterkt på at kommer med det første på Netflix...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...