Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Det virker som om Netflix-kontoen er universell. Det vil si, du kan bare logge inn på blu-ray-spilleren din. Da vil den automatisk gi deg tilgang til det norske serie- og filmutvalget. Slik er det i alle fall hos meg, hvis jeg logger inn på android-telefonen min, med min amerikanske konto, så oppfatter appen at jeg er i Norge, og gir meg det norske utvalget.

 

Hvis det funker sånn så er jo det helt genialt! Nå frister det veldig å gå hjem etter forelesning å sjekke i stede for å sitte på lesesal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sett NRK-serien Hellfjord med Zahid Ali og Stig Frode Henriksen? Fy faen for en type Stig Frode Henriksen er.

 

Haha, Kobba er konge. Var litt sånn ambivalent etter første episode, men gårsdagens epsiode humret jeg godt av flere ganger, og det er Kobbas fortjeneste med tonefallet og måten han uttrykker seg på. Dog usikker på om dette holder i 7 episoder eller hva det er.

 

 

 

Når dem møter hu hespetreet som harker og spytter på gata i episode 1:

 

(I helt hverdagslig passiar)

Kobba: Hu har jeg pult

Salmander: Kvalmt

Kobba:Trangt

Salmander: Nei, kvalmt

Lenke til kommentar

Det er ikke lenge siden sist engang, men jeg har så lyst til å ta en West Wing-maraton. :p

 

Gawd, for en bra serie.

Indeed! Holder fortsatt på med første gjennomkjøring av serien! Oppdaget den en gang i vår/sommer og ble fanget i allerede første episode, mye pga. denne scenen:

http://www.youtube.com/watch?v=8unqrdurxyg

 

Etter en stund ble det en pause pga. konteeksamen og studiestart, men nå er jeg kommet meg til slutten av sesong 5. :)

Lenke til kommentar

Noen som har litt å si om den nye serien med Kelsey Grammar?

 

Forøvrig kan Joss Whedon lage nye sesonger av Firefly nå som han har fått et gjennombrudd med The Avengers.

 

I følge innholdssjefen i Netlfix er han ikke interessert for tiden, fordi han er så opptatt. Jeg måtte jo selvfølgelig spørre han om nettopp dette når jeg fikk møte han, Netflix-grunnleggeren Reed Hastings og Neil hunt - sjefen for produksjonsteamet deres. Første intervjuet er ute nå:

 

http://serienytt.no/2012/10/jeg-tror-vi-kommer-til-a-sette-en-ny-standard/

 

Fikk også møte Viaplay-sjefen på onsdag og snakket mye om hva som skal til for å få bedre streamingtjenester. Veldig interessant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...