Shruggie Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Whatever, jeg setter alle sitcoms i samme bås. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Whatever, jeg setter alle sitcoms i samme bås. Seriøst? Det er jo stor forskjell på kvalitet som for eksempel 30 rock, parks, TBBT i begynnelsen og serier som 2 broke girls, Whitney og Don't trust the b. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 TBBT er jo konge fortsatt syns nå jeg men... 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 For ikke å snakke om Arrested Development, som kun er bak The Wire i kvalitet og gjennomføring av alle seriene som jeg har sett. Det er kanskje en sitcom, men den krever vel så mye av meg som Deadwood og andre kvalitetsserier, for å se ting bak linjene, og for å forstå alle vitsene. Som med kvalitet generelt, er "pay off'en" utrolig bra om jeg gir serien full fokus. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Whatever, jeg setter alle sitcoms i samme bås. Seriøst? Det er jo stor forskjell på kvalitet som for eksempel 30 rock, parks, TBBT i begynnelsen og serier som 2 broke girls, Whitney og Don't trust the b. So? Alle er sitcoms. Jeg sa at jeg setter de i samme bås, ikke at jeg syntes alle er dårlige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Fyste episode av Walking Dead sesong 3. No blir det spenande. Pang-start (uten rekyl dog) på sesongen der altså, bokstavelig talt! Fullførte akkurat episode 3. av The Walking Dead på PS3, er så digg dette her! Gleder meg MAX til neste episode nå! Endret 16. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) TBBT har blitt såpass dårlig at det har gått over i kategorien guilty pleasure TBBT har virkelig kommet tilbake for fullt så langt denne sesongen, ganske nære de første to sesongene. Høres litt ut som du ikke har sett noe siden forrige ses. Endret 16. oktober 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 TBBT har blitt såpass dårlig at det har gått over i kategorien guilty pleasure TBBT har virkelig kommet tilbake for fullt så langt denne sesongen, ganske nære de første to sesongene. Høres litt ut som du ikke har sett noe siden forrige ses. Jeg har sett alt av det, men synes ikke det har kommet seg noe særlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har sett alt av TBBT, og skjønner virkelig ikke hva folk klager over. Synes det er morsomt, og er vel det man kan kreve av en sitcom. Nyeste sesongen har vært veldig bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Whatever, jeg setter alle sitcoms i samme bås. Seriøst? Det er jo stor forskjell på kvalitet som for eksempel 30 rock, parks, TBBT i begynnelsen og serier som 2 broke girls, Whitney og Don't trust the b. So? Alle er sitcoms. Jeg sa at jeg setter de i samme bås, ikke at jeg syntes alle er dårlige. Alle sitcoms er i samme bås. Det finnes bare dritt, midt i mellom og fint. Som Norge. Endret 17. oktober 2012 av Maury Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fikk nettopp mail om at Netflix er lansert! Gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Prøvd netflix litt nå. Ting starter kjapt, men utvalget er litt labert for øyeblikket. Blir spennende å sammenligne dette med HBO Go. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tenkte å teste gratismåneden, men må registrere kredittkort, så det er uaktuelt. Elendige nettsider hadde de også. Går ikke an å se utvalget uten å registrere seg. Terningkast 1 så langt Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Litt slapt serieutvalg sålangt vil jeg si, mye de har veldig få sesonger av og, f.eks bare 4 sesonger av Dexter og 2 sesonger Fringe Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tenkte å teste gratismåneden, men må registrere kredittkort, så det er uaktuelt. Elendige nettsider hadde de også. Går ikke an å se utvalget uten å registrere seg. Terningkast 1 så langt Reagerte på det samme selv. Har ingen interesse av å registrere bankkortet mitt bare for å prøve det ut. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som har sett NRK-serien Hellfjord med Zahid Ali og Stig Frode Henriksen? Fy faen for en type Stig Frode Henriksen er. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Netflix gratis ut året, bare å melde seg ut før perioden er over. Har ingen problemer med å legge inn kredittkortinformasjon for for å teste ut ein tjeneste som i utgangspunktet er betalingsbetinget. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er fristet til å legge inn norsk netflix på blu ray spilleren min for å sammenligne med den amerikanske jeg har på apple tven. Men de tillater vel ikke to abbonementet på samme visakortet? Er ikke dexter på amerikansk netflix, men alias har nettopp kommet. Gjett hva jeg skal se om igjen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Det virker som om Netflix-kontoen er universell. Det vil si, du kan bare logge inn på blu-ray-spilleren din. Da vil den automatisk gi deg tilgang til det norske serie- og filmutvalget. Slik er det i alle fall hos meg, hvis jeg logger inn på android-telefonen min, med min amerikanske konto, så oppfatter appen at jeg er i Norge, og gir meg det norske utvalget. Hvis jeg logger inn på min apple TV hjemme, som jeg har fikset amerikansk IP-adresse til, så får jeg den amerikanske butikken. Ganske genialt egentlig Fremover kommer til å bruke Xboxen når jeg vil se serier som bare er i den norske butikken, og Apple TV når jeg vil se serier som er i den amerikanske. Easy peasy. Endret 17. oktober 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Tenkte å teste gratismåneden, men må registrere kredittkort, så det er uaktuelt. Elendige nettsider hadde de også. Går ikke an å se utvalget uten å registrere seg. Terningkast 1 så langt https://signup.netfl...BrowseSelection ? Vel, litt av utvalget hvertfall Endret 17. oktober 2012 av Tord93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå