Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ikke å snakke om Arrested Development, som kun er bak The Wire i kvalitet og gjennomføring av alle seriene som jeg har sett.

 

Det er kanskje en sitcom, men den krever vel så mye av meg som Deadwood og andre kvalitetsserier, for å se ting bak linjene, og for å forstå alle vitsene. Som med kvalitet generelt, er "pay off'en" utrolig bra om jeg gir serien full fokus.

Lenke til kommentar

Fyste episode av Walking Dead sesong 3. No blir det spenande.

 

Pang-start (uten rekyl dog) på sesongen der altså, bokstavelig talt!

 

Fullførte akkurat episode 3. av The Walking Dead på PS3, er så digg dette her! Gleder meg MAX til neste episode nå!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

TBBT har blitt såpass dårlig at det har gått over i kategorien guilty pleasure

 

TBBT har virkelig kommet tilbake for fullt så langt denne sesongen, ganske nære de første to sesongene.

Høres litt ut som du ikke har sett noe siden forrige ses.

 

Jeg har sett alt av det, men synes ikke det har kommet seg noe særlig.

Lenke til kommentar

Whatever, jeg setter alle sitcoms i samme bås.

Seriøst? Det er jo stor forskjell på kvalitet som for eksempel 30 rock, parks, TBBT i begynnelsen og serier som 2 broke girls, Whitney og Don't trust the b.

 

So? Alle er sitcoms. Jeg sa at jeg setter de i samme bås, ikke at jeg syntes alle er dårlige.

 

Alle sitcoms er i samme bås. Det finnes bare dritt, midt i mellom og fint. Som Norge.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det virker som om Netflix-kontoen er universell. Det vil si, du kan bare logge inn på blu-ray-spilleren din. Da vil den automatisk gi deg tilgang til det norske serie- og filmutvalget. Slik er det i alle fall hos meg, hvis jeg logger inn på android-telefonen min, med min amerikanske konto, så oppfatter appen at jeg er i Norge, og gir meg det norske utvalget.

 

Hvis jeg logger inn på min apple TV hjemme, som jeg har fikset amerikansk IP-adresse til, så får jeg den amerikanske butikken. Ganske genialt egentlig :)

 

Fremover kommer til å bruke Xboxen når jeg vil se serier som bare er i den norske butikken, og Apple TV når jeg vil se serier som er i den amerikanske. Easy peasy.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...