DisplayName123 Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Party Down unnagjort, var helt fantastisk morsomt Har snart sett ferdig første sesong av Parks ånd Recreation, og er ikke så veldig imponert akkurat. Var rimelig "meh" sålangt. Håper det tar seg greit opp i sesong 2 Første sesong er ganske dårlig i forhold til resten, så du har mye å se frem til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg heter Tony. Sjefen min sier Tony Soprano før han snakker til meg. Selv har jeg aldri sett "The Sopranos", og derfor gleder jeg meg som en unge til HBO Nordic ankommer Apple TV her i Norge. Har en følelse av at sjefen din kan bli litt slitsom utover i uka...? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Kult, Amy Poehler og Tina Fey blir verter for Globes i januar. Erstattere for Gervais som jeg likte var ikke verst. Poehler var en av de få morsomme tingene med Emmy Awards i år. Fikk sett Louis C.K. live i forrige uke. Så knall. Morsomste stand-up`en jeg har vært på så langt i livet. Slår Gervais, Seinfeld, Pablo Fransisco og de andre jeg har sett live. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Første sesong er ganske dårlig i forhold til resten, så du har mye å se frem til. Så flott! Gleder meg til Adam Scott dukker opp, håper han gjør en like god karakter her som i Party Down Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Louis CK er good. Drev han med nytt materiale siden Live at the Bacon theatre? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva med Hellfjord? Wirkola og Ali er jo geniale Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Maury! Siden du er mannen å spørre her. ;-) 1. Boss. Jeg har sett 5 episoder. Tar det seg opp i Sesong 2 syns du? Jeg liker det ganske greit til nå, men ville gjerne hatt det ett nivå opp. 2. Luther Sesong 3, er den på vei? 3. Hva med Dag Sesong 3? Andre kan jo også svare om dere har noen fornuftige svar. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Boss tar seg opp, men er ikke noe enormt. Blir dog en del action og intriger mot slutten. Selv halvveis i sesong to. Konge 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Maury! Siden du er mannen å spørre her. ;-) 2. Luther Sesong 3, er den på vei? ''BBC One controller announced in August 2011 that a third series had been commissioned.[17][18] It is expected that the lead cast from the second series will return to make four, hour-long episodes and this will air in either late 2012 or early 2013'' Goodie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Vel 2 av de spørsmålene har jeg ikke aning på. Ikke spør meg om norsk tv. Jeg har mildt sagt gitt opp norsk tv for en stund siden. Likte de to første episodene av Hellfjord jeg fikk sett tidligere i høst av Tappeluft. Taxi var bra drama for være norsk. Buzz Aldrin var litt weird og greit. Så Dag har jeg aldri fått med meg noe særlig av, prøvde men husket ikke å se de neste episodene. Luther skal komme i 2013 en gang. Serien har blitt innvilget en ny sesong av BBC. Det har bare vært et fullt år for Idris Elba så jeg tror ikke produksjonen starter før på nyåret. Så midten eller slutten av 2013. Louis CK er good. Drev han med nytt materiale siden Live at the Bacon theatre? Alt var nytt virket det for meg, ihvertfall utifra at jeg bare har sett den spesialen/opptaket du nevner og en til fra 2009 eller noe sånt. Var mer i likhet med Louie nesten. Var for eksempel en del alternative historier på ting, hvor unødvendig det var å la en unge med 1 uke igjen å leve få oppfylt et ønske o.s.v. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Et siste spørsmål. Det blir litt vanskelig å svare på kanskje, men. Last Resort har jeg hørt mye bra om. Men jeg legger dog merke til at det blir sendt på en kjip kanal (ABC?). Hvor store er sjansene for at dette blir en serie som bare blir melket for det det er verdt om 3-4 år? Jeg gidder ikke lenger serier som Lost, Prison Break osv som bare blir dritt etter 2-3 sesonger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Last Resort ser ut til å bli bare en 13-episoders greie som serien er bestilt for i utgangspunktet. Serien går ikke bra, på grunn av tidspunktet. Så maks blir det nok bare 19 episoder, men foreløpig er det bare 13 episoder totalt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tema: Guilty pleasures! Min personlige guilty pleasure er Supernatural. Fjoll av en annen verden, men utrolig mye bra metahumor og en sånn nogenlunde ålreit rød tråd gjennom de første par sesongene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Så... Denne Revolution. Piloten var balle ifølge mange her, men hvordan er fortsettelsen? Verdt tiden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Greit, men ikke å løpe etter. Angående guilty pleasures. Hmm. Jeg har alltid hatt en greie for The Voice US, av alle ting. Og jeg er typen som hater sangkonkurranser fra tidligere, spesielt Idol og sånt. Men jeg har fått en stor sans for Nashville som er et nytt såpedrama fra ABC som har kjørt Revenge som jeg aldri klarte å se videre. http://www.youtube.com/watch?v=iVji8AoqSNI Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg så faktisk en god del av Gossip Girl før jeg sluttet. Glansbildeunderholdning når jeg var så fyllasyk at jeg lå i fosterstilling. Pene ansikter og intriger. Noe jeg har sett på i mange år nå er Grey's Anatomy. Det startet når jeg var 16 og så har jeg sett på det så lenge at jeg lurer på hva som skjer med karakterene. Og så Sanctuary på grunn av Amanda Tapping. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Greys er fast innhold her. Men såpass baller har eg at grunnen er 56% kona Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Friends, 30 Rock, Big Bang Theory og mange andre lettbeinte komedier Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Fyste episode av Walking Dead sesong 3. No blir det spenande. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Friends, 30 Rock, Big Bang Theory og mange andre lettbeinte komedier TBBT har blitt såpass dårlig at det har gått over i kategorien guilty pleasure, men 30 rock er jo helt kanon. Jeg tror faktisk aldri jeg har ledd så mye av en komiserie før. Er ferdig meg 3 sesong nå og absolutt elsker all nerdyness'n! Guilty pleasure er vel de seriene man er flau over at man liker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå