Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med The Shield nå, ikke så bra som andre har sagt, men likte det godt likevel. Trodde jeg hadde blitt spoila om slutten før jeg starta, men viste seg at det ikke stemte i det hele tatt. Litt irriterende, for har jo hatt det i bakhodet hele tiden.

 

Om spoileren, anbefaler å ikke åpne hvis du ikke har sett serien.

Leste et sted at Vic døde i siste episode, så ventet bare på det. Men det skjedde jo tross alt ikke.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ferdig med The Shield nå, ikke så bra som andre har sagt, men likte det godt likevel. Trodde jeg hadde blitt spoila om slutten før jeg starta, men viste seg at det ikke stemte i det hele tatt. Litt irriterende, for har jo hatt det i bakhodet hele tiden.

 

Om spoileren, anbefaler å ikke åpne hvis du ikke har sett serien.

Leste et sted at Vic døde i siste episode, så ventet bare på det. Men det skjedde jo tross alt ikke.

 

 

Han døde inni seg

 

Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig andre sesong av Prison Break. Likte denne sesongen generelt, god underholdning. Men med tanke på slutten og hva som har skjedd hittil i serien, tviler jeg på at jeg kommer til å se tredje sesong, da jeg er ganske sikker på at det ikke blir noe bra, med tanke på at handlingen sannsynligvis blir tynn og kjedelig siden det meste har skjedd til nå, så det som kommer til å videre er enten noe jeg kan forutse, eller så blir det masse som ikke passer inn i serien eller at de skal "tie up loose ends", noe som sikkert også blir kjedelig. Dessuten har jeg hørt av flere her at tredje, og spesielt fjerde sesong er dårlige, og det gjør det meg bare mer sikker i min sak.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Synes det virker litt lenge siden jeg så The Sopranos når du stiller det spørsmålet. Jeg likte veldig mye sesongene etter sesong 3 enn de før. Kan hende det bare er meg men, men sesong 6 hadde flest av de virkelig gode episodene til serien.

 

Jeg er på s05 nå. Altså, det er en bra serie, men det som har drevet meg framover er stort sett bare det at jeg vil gjennom det. Syns ikke helt episodene har bygget opp til at man MÅ se neste, fordi det er så utrolig spennende.

 

Kanskje man blir litt ødelagt av å se serier som SoA, Justified, Breaking Bad og Dexter (de første sesongene ihvertfall).

Det er serier som har holdt meg oppe til langt på natt, fordi jeg "må bare se en episode til"..

 

Men men, Sopranos er nå en råbra serie, på sin måte.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig andre sesong av Prison Break. Likte denne sesongen generelt, god underholdning. Men med tanke på slutten og hva som har skjedd hittil i serien, tviler jeg på at jeg kommer til å se tredje sesong, da jeg er ganske sikker på at det ikke blir noe bra, med tanke på at handlingen sannsynligvis blir tynn og kjedelig siden det meste har skjedd til nå, så det som kommer til å videre er enten noe jeg kan forutse, eller så blir det masse som ikke passer inn i serien eller at de skal "tie up loose ends", noe som sikkert også blir kjedelig. Dessuten har jeg hørt av flere her at tredje, og spesielt fjerde sesong er dårlige, og det gjør det meg bare mer sikker i min sak.

Hadde jeg klart å legge fra meg serien, men jeg må jo alltid se hva som skjer videre, så hadde jeg, nå i ettertid, definitivt gitt meg etter sesong 2! Synes sesong 1 var noe av Tv-historiens beste, 2-ern var grei nok med tanke på hva den faktisk var en oppfølger til.. De andre sesongene var bare bedrøvlige, sett bort ifra noen episoder med Jodi Lyn O'Keefe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...