Benbjo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har sett The IT Crowd (UK)? Noen på jobben anbefalte den og den burde i utgangspunktet falle i smak (IT relatert jobb), men herregud så dårlig første episode var. Elendig skuespill og produksjonsverdier. Samme grunn til at jeg hatet Black Books. Litt morsom, men forbedrer det seg? Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Husker jeg prøvde meg på IT Crowd ja, men akkurat som deg, helt elendig første episode og jeg så aldri mer. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Husker IT Crowd som en særdeles gøyal serie, men klarer ikke helt å huske første episode. Den ble vel da bedre hvis første episode var så dårlig? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Første episode var helt OK, men det tok ikke av, nei. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Andre som har fått med seg Forward Unto Dawn? Det er en youtube-serie på fem episoder á 20 min basert på Halo 4. Jeg har ikke spilt et minutt av spillet, men serien er utrolig god! Flere halvkjente skuespillere med og det har kommet to episoder foreløbig. Episode 1 her: http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_14192&feature=iv&hd=1&src_vid=K56gSEJ6IGc&v=BfJVgXBfSH8 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det er 5 episoder som vil bli gitt ut som ein film når alle er sendt. Serien er ein prequel til Halo 4. Men liker den til nå eg også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Takk for tipset! Ikke spilt Halo på mange år, men slike serier kan jeg like. Side-note: Bildet av katten i avataren din er forresten hysterisk. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 It's always sunny in Philadelphia! S8 E1, wohooooy! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Noen som har sett The IT Crowd (UK)? Noen på jobben anbefalte den og den burde i utgangspunktet falle i smak (IT relatert jobb), men herregud så dårlig første episode var. Elendig skuespill og produksjonsverdier. Samme grunn til at jeg hatet Black Books. Litt morsom, men forbedrer det seg? Blir veldig bra etter hvert. Likte heller ikke første episodene, så tok vel 2-3 år for å prøvde igjen. Endret 12. oktober 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Allerede episode 2 har jo 0118 999 881 999 119 725...3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gDmHcG8vq6Q Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Enda en remake? What an age we live in. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Alternativ remake fra Bryan Fuller, fyren bak Dead Like Me, Pushing Daisies og Wonderfalls. Og ikke tv-serie. TV-spesial. Det blir ikke noe mer enn 1 time. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Oooh, Eddie Izzard! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Alt med Eddie Izzard er verdt å se. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Enda en remake? What an age we live in. Er jo ganske logisk å lage remakes av gode filmer og tv serier. Er ganske mange som ikke gidder å se gamle filmer fra lenge før de ble født. Så om de klarer å lage en god modernisert remake av en god gammel klassiker så er det er stort nytt publikum som er villig til å betale for å oppleve en god historie de ellers ikke ville fått med seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er ganske mange som ikke gidder å se gamle filmer fra lenge før de ble født. Undermennesker. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Alt med Eddie Izzard er verdt å se. I agree. Så i grunn ikke noe fram til prosjektet før Izzard joinet casten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Noen som har sett The IT Crowd (UK)? Noen på jobben anbefalte den og den burde i utgangspunktet falle i smak (IT relatert jobb), men herregud så dårlig første episode var. Elendig skuespill og produksjonsverdier. Samme grunn til at jeg hatet Black Books. Litt morsom, men forbedrer det seg? The IT Crowd er jo bare genialt. Dum humor og lav produksjons kvalitet er jo hele essensen i serien. Det er det som gjør alt så morsomt. Ville helt klart fortsatt å se på serien videre. Funker jo fint lite å få til denne youtube video på forumet nå. Vel, en genial scene og slutten er jo bare super. Endret 14. oktober 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå