Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har fått med seg Forward Unto Dawn? Det er en youtube-serie på fem episoder á 20 min basert på Halo 4. Jeg har ikke spilt et minutt av spillet, men serien er utrolig god! Flere halvkjente skuespillere med og det har kommet to episoder foreløbig.

 

Episode 1 her: http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_14192&feature=iv&hd=1&src_vid=K56gSEJ6IGc&v=BfJVgXBfSH8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har sett The IT Crowd (UK)? Noen på jobben anbefalte den og den burde i utgangspunktet falle i smak (IT relatert jobb), men herregud så dårlig første episode var. Elendig skuespill og produksjonsverdier. Samme grunn til at jeg hatet Black Books. Litt morsom, men forbedrer det seg?

 

Blir veldig bra etter hvert. Likte heller ikke første episodene, så tok vel 2-3 år for å prøvde igjen.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Enda en remake? What an age we live in.

 

Er jo ganske logisk å lage remakes av gode filmer og tv serier. Er ganske mange som ikke gidder å se gamle filmer fra lenge før de ble født. Så om de klarer å lage en god modernisert remake av en god gammel klassiker så er det er stort nytt publikum som er villig til å betale for å oppleve en god historie de ellers ikke ville fått med seg.

Lenke til kommentar

Noen som har sett The IT Crowd (UK)? Noen på jobben anbefalte den og den burde i utgangspunktet falle i smak (IT relatert jobb), men herregud så dårlig første episode var. Elendig skuespill og produksjonsverdier. Samme grunn til at jeg hatet Black Books. Litt morsom, men forbedrer det seg?

 

The IT Crowd er jo bare genialt. Dum humor og lav produksjons kvalitet er jo hele essensen i serien. Det er det som gjør alt så morsomt. Ville helt klart fortsatt å se på serien videre.

 

 

Funker jo fint lite å få til denne youtube video på forumet nå. Vel, en genial scene og slutten er jo bare super.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...