Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay! Skal møte og intervjue Netflix-innholdssjef Ted Sarandon neste uke, i tillegg til grunnlegger og Netflix-sjef Reed Hastings.

 

Blir jo en gylden anledning til å spørre om hvilke serier som blir tilgjengelig her til lands, om det satser på enda mer norsk (utenom Lilyhammer), status på storprosjektet House of Cards, pris på tjenesten og ikke minst om de har sikret serier som vises samtidig som i USA (hvor de blant annet viser Breaking Bad og Mad Men).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke hver dag både Jack McBrayer (30 Rock), September fra Fringe og Johnny Lee Miller går forbi deg. Ikke rart Elementary er en hit. Hele NYC spesielt ser jo at serien går på CBS, og klokkeslettet, siden plaktene er "overalt".

 

Har sett den nye Sherlock holmes fra "BBC?" husker ikke.

Da blir Elementary bare teit.

 

Blir som liksom lie to me/mentalist/house osv med 1 kvinnelig autoritet som skal holde styr på 1 for smart for sitt eget beste hovedperson, med øye for detaljer.

Lenke til kommentar

Skal tilbake igjen i november når jeg er tilbake i NYC etter turen i vestkysten. Skal kjøpe alle figurene fra animasjons-episoden til Community tenkte jeg, siden jeg også har mer plass da i bagasjen.

 

 

 

Ta med et Troy & Abed krus for meg? ;)

 

Kjipt at sesong 4 er utsatt.

 

Spørs om vi i det hele tatt får noen sesong 4 mtp at de har fjernet serien fra sendeplan

Lenke til kommentar

Neste serien fra Downton Abbey-kanalen ITV blir Mr. Selfridge, med Entourage-favoritten Jeremy Piven i hovedrollen. Gleder meg til denne. NRK har skaffet seg serien allerede her til lands, sikkert som en serie til å holde på Abbey-seerne sine.

 

 

At Community utsettes er kanskje for det bedre. Dette kan være et bedre grep for mer av serien i framtiden enn å putte den på fredager. NBC velger ikke å si det, men det er et stort hint til at Whitney og Community går inn for å ta over plassen til Guys With Kids og Animal Practice som begge to har sliti i seertallene. Begge to er sterke kandidater for kansellering slik de forsetter.

 

Hvem som sier at NBC ikke vil sende episodene i det heletatt snakker om noe de ikke skjønner. Selv om NBC ikke ser på Community som en serie som bidrar til store seertall, så sender de episoder de har produsert ferdig, og produksjonen av sesong 4 forsetter.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...