Junior91 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Entourage anbefales sterkt! Jess, enig i den. Begynte nettopp på Scrubs, har sett 8 episoder hittil. Må si jeg er litt skuffet etter at alle har hypet serien opp. Tar den seg opp etterhvert? Etter min mening er de 2 første sesongene de beste, men det er helheten som gjør serien så bra som den er. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Syns serien tar seg opp fra sesong 3 jeg, Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fikk sett piloten til The Philanthropist i dag, må si jeg likte det. Bra liten cast med en del forskjellige skuespillere som hovedskuespillern James Purefoy(britisk skuespiller altså), Neve Campbell(Party Of Five/Scream), Jesse L. Martin(mest kjent fra Law And Order hvor han har vært med i 9år) og Michael Kenneth Williams(mest kjent som Omar Little på The Wire). Plottet er brukbart. Serien i sin helhet er litt over ok, ikke bra men noe mer enn ok. Kan anbefales for å fylle tomrom i sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Som jeg sa i går : Farrah Fawcett har ikke lenge igjen......og hva ser jeg nå på PC'n , akkurat RIP http://cgi.ebay.com/Farrah-Fawcett-signed-...%3A1%7C294%3A50 Endret 27. juni 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nå begynner jeg på S01E01 av The Office (USA). Håper nesten at jeg ikke liker det. Alt for mye å se, og alt for mye som stjeler tid og søvn. Men likevel starter jeg, det må jo bety at jeg vil ha det slik. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg så alt av The Office på 2 dager (eksamensforberedelsesdager). Er så mange fantastiske karakterer i The Office … Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Første episode var jo hysterisk. Skal godt gjøres at jeg legger meg uten å se noen flere nå. ".. the company runs on efficiency of communication." Genialt :!: Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Begynte på sesong 3 av skins nå. Skuffet :/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det tar seg litt opp når du blir kjent med karakterene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Begynte å se på Band of Brothers i dag, første episode skuffet litt og føltes som en typisk Amerikansk krigs film. Men serien tok seg kraftig opp i andre episode, ikke bare pga actionen men hele "feelingen" ble så mye bedre, gleder meg til å se resten av episodene nå. Btw finnes det en tråd om serien? Akkurat det jeg også opplevde i starten. Fortsett. Fantastisk serie. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noe poeng å se Generation Kill? Har sett et par episoder, men det var ikke like tøft som Band of Brothers. Får man like godt forhold til karakterene i GK som Band of Brothers? Hvor mye er Rolling Stones-journalisten med, synes det virker som en interessant karakter. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noe poeng å se Generation Kill? Har sett et par episoder, men det var ikke like tøft som Band of Brothers. Får man like godt forhold til karakterene i GK som Band of Brothers? Hvor mye er Rolling Stones-journalisten med, synes det virker som en interessant karakter. Synes den er ganske se-bar jeg, men nei man får ikke noe særlig forhold til karakterene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Spennende. HBO har lansert trailer for The Pacific. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har begynt å sjå på "Seinfeld" på Viasat 4. Nokon andre som ser på det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jess. Har sett alle 9 sesongene. En av mine alltime sit coms. George er bare så innmari morsom. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hadde det ikke vært for Kramer-karakteren så hadde det nok blitt sett. Kramer er så ekstremt slitsom og ufattelig tåpelig (og ikke på en morsom måte). Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Får prøve her.. Ingen som vet når Berserk gjennom Nordvestpassasjen kommer ut på dvd? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har ikke fått med meg at sessong 2 av True Blood har startet. Startet den 14. juni, og episode 4 kommer i morra. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 X-Files sesong 1 og 2 i boks, ser på sesong nå. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt disse før, X-Files ruler Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå begynner jeg på S01E01 av The Office (USA). Håper nesten at jeg ikke liker det. Alt for mye å se, og alt for mye som stjeler tid og søvn. Men likevel starter jeg, det må jo bety at jeg vil ha det slik. haha :!: hehe.. Så sant, så sant... så sant at det er litt vondt!! Har også altfor mye å se!! Men, hva skal man gjøre da.. man blir jo så hektet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå