Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hver dag både Jack McBrayer (30 Rock), September fra Fringe og Johnny Lee Miller går forbi deg. Ikke rart Elementary er en hit. Hele NYC spesielt ser jo at serien går på CBS, og klokkeslettet, siden plaktene er "overalt".

 

Britiske Line of Duty, som jeg tror det var Maury som anbefalte, er en glassklar kandidat for amerikansk remake.

 

Sikkert, spesielt siden serien er fornyet.

 

Ville anbefalt deg å sjekke ut Low Winter Sun med Mark Strong i hovedrollen. Det blir forresten en remake av, selv om bare piloten spilles inn i disse dager. Lennie James fra Line of Duty har hovedrolle i remaken sammen med Mark Strong som spiller samme karakteren fra britiske utgaven satt til Detroit istedenfor UK. Er AMC som har bestilt pilot av prosjektet.

 

Det er enten den eller og en annen pilot med juridiske og krim-elementer som blir neste serien(e) fra AMC. Hvis du ikke tar med alt den reality drittet AMC sender. AMC er kvalitetskanal eller veldig bra med drama (unntaksvis noe TWD og mye av The Killing), men reality-seriene får kanalen til å virke som kremen av dritt-tv, som det skulle vare norsk tv.

 

Fikk sett en episode av Wallander med Kenneth Branagh på flyet, likte den.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jimmy Fallon på onsdag var kult. Utrolig kult å være tilstede på et talkshow. Martin Short er aldri skuffende, selv ikke i Weeds.

 

Gift-shoppene til HBO og NBC i New York var ganske greie. Kjøpte 2 stk Ron Swanson t-skjorter, og boka Pawnee: Americas Greatest Town i NBC sin. Og i HBO sin kjøpte jeg 2 stk Game of Thrones t-skjorter, cap fra Eastbound & Down, sesong 2 promoplakat med Peter Dinklage/Tyrion Lannister, og noe småting fra GoT.

 

Skal tilbake igjen i november når jeg er tilbake i NYC etter turen i vestkysten. Skal kjøpe alle figurene fra animasjons-episoden til Community tenkte jeg, siden jeg også har mer plass da i bagasjen.

 

img0063xu.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...