Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Homland, Boardwalk Emprie, Dexter, Simpsons, Family guy og Robot Chicken kommer ut på mandagsmorgen. Hvordan skal jeg få tid til alt dette?

 

(kutter nok ut Family Guy og The Simpsons)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du glemte American Dad. Ellers kutter jeg de samme som deg.

American dad har jeg kuttet ut for lengs. Usikker hvorfor det ble slik, da den serien er bedre enn både Family Guy og The Simpsons(siste sesonger)

Lenke til kommentar

April som kjefter på intern i siste episode av Parks, ekstremt hysterisk.

 

Haha. Aubrey Plaza er så herlig.

 

Igjen fikk vi se hvor rare de "vanlige" menneskene i Pawnee er, men Ikke like funny som den episoden hvor en random eldre dame snakker om at hun ikke liker svarte. Var redd for å få en ny basketball-bane i Pawnee. :p

Lenke til kommentar

Revolution blir snart plukket opp for en full sesong på 21 episoder, ikke bare 13 episoder. Går de resterende 11 episodene bra nok så kan den bli fornyet for en ny sesong også. Ettersom den har gjort NBC sterkere på mandagskvelden, og muligens gjort at Hawaii Five-0 har tapt seere.

 

Last Resort hadde ikke den beste starten, eller det beste tidspunktet.

 

Parks And Recreation går dårlig igjen, men det gjørt stort sett hele NBC utenom Revolution og The Voice-kveldene. Up All Night blir kanskje den første returnerende serien til å bli kansellert i år om ikke ting går bedre.

 

Det er litt komisk at The Voice gjør så mye for NBC. Akkurat som Anger Management hjalp Louie og Late Night-showene til FX til å bli tildelt nye episoder og sesonger.

 

Håper at nye kvelden til Community gjør at ting går bra for serien, og at nye folk som sjefsprodusenter ikke fucker opp alt. Ting blir nok ikke det samme, men forhåpentligvis blir det ikke fucka opp. Kanskje kan det bli bedre. Hvem vet. Harmon har jo lagt grunnlaget godt nok, så nå gjeder det bare for de nye å ikke fucke det opp.

 

Elementary som er bokstavelig talt The Mentalist i New York gjør det også bra. Elementary var helt kompetent, men ikke Sherlock Holmes akkurat. jepp. er et problem når alle procedurals er en eller annen form for kopi av Sherlock Holmes. Sherlock-serien til BBC er mye bedre enn Elementary for å si det sånn, men jeg likte Johnny Lee Miller og Lucy Liu i serien. Og jeg som var mye imot prosjektet helt siden jeg hørte om det som et prosjekt i desember, før noen castinger ble kjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...