Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ben & Kate var en komiserie jeg likte langt bedre enn Mindy og Go On. Mindy er ikke noe for meg, selv om jeg liker både Chris Messina, Mindy Kaling og Stephen Tobolowsky. Go On er kanskje sterkest av de 3, men jeg er ikke helt betatt av serien.

 

Ben & Kate var teit på en god måte. Det er en av de komiseriene hvor serien ikke virker redd for å putte rare eller søte spøker i miksen av det mer vanlige. Det er som Raising Hope, en helt grei komiserie som jeg ikke går lei. Riktignok kanskje serier jeg ville sett i flere episoder etter hverandre enn hver uke. Det er greie serier, men ikke noe eksepsjonelt. 30 Rock, Parks And Rec, Community er allikevel mye bedre.

Lenke til kommentar

Kom igjen maury, The Newsroom er da verdt å få med seg :D Synes også Hit & Miss var bra, tross ganske svak første og siste episode. Midtpariet var svært fonøyelig.

 

Jeg er med på disse.

 

Men jeg har skal ikke nevne dette. For mange hater Newsroom, og Hit & Miss var bare kjedelig. Jeg elsket begge. Er bare lei diskusjonen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Siden jeg har sett alt av Stargate: Atlantis og Universe, er jeg nå igang med SG1. Hvordan er det i forhold til Atlantis? Har bare sett sporadiske episoder på tv3 i før i tiden.

 

SG-1 er utrolig bra. Har vel totalt gjennomført alle 10 sesongene 3 ganger. Atlantis leverer nesten like godt som SG-1 og er mer tro til Stargate SG-1. Universe ligner mer på et karakterdrama og inneholder ikke like mye "dra ut og utforske" som SG-1 og Atlantis.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke perfekt strukturert pilot, men ganske herlig helhetlig for å være en pilot. Dette er liksom den dårligste høsten når det kommer til komedier. Litt bedre med dramaer heldigvis, selv om HBO, FX og Showtime ikke kommer med noe nytt før i 2013.

 

Mye kult som kommer i 2013.

Legit nytt komidrama fra FX, litt som Louie med en sammenhengende historie.

 

True Detectives, krimdrama på HBO med Woody Harrleson og Matthew Mcconaughey.

 

Hannibal med Mads Mikkelsen fra fyren bak Pushing Daisies, Wonderfall og Dead Like Me.

 

The Americans hvor Justified-skaperen og The Pacific/Band of Brothers-produsenten Graham Yost er med-skaper i en dramaserie om KGB spioner på 80-tallet.

 

The Following, dream-team med Kevin Bacon og James Purefoy i en serie hvor serien blir kommentert som en glorifisert episode av Criminal Minds. Som er bra, jeg leste manuset i vår og det var awsome. Litt skeptisk hvordan det går til tv-skjermen dog.

 

Pluss Showtime med Ray Donovan (Liev Schreiber, Jon Voight, Elliot Gould) og Masters of Sex med Martin Sheen og Lizzy Caplan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...