Kakeshoma Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har sett piloten til Revolution her? Hva syntes dere eventuelt om den? Ja, noen sider tilbake. Likte konseptet da jeg leste om det på imdb, det ble ikke akkurat som jeg hadde håpet. Gir det noen eps til, men ser veldig tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har sett piloten til Revolution her? Hva syntes dere eventuelt om den? Generell slakt på forumet, i hvertfall. Selv syntes jeg traileren var så dårlig at jeg ikke har sett piloten engang. Postapokalyptisk karakterdrama er som en våt drøm for meg, og femten år uten elektrisitet er nesten en bedre setting enn en zombieapokalypse. Misbruk av potensialet serien kunne hatt gjør meg småsur. Og jeg er enda ikke kommet over hvordan de voldtok muligheten sesong to av The Walking Dead hadde. Snakk om å pisse meg i ansiktet med dårlig skrevne karakterer. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvorfor sendes ikke Emmy-utdelingen på norsk tv når både Oscar- og Grammy-utdelingen gjør det? De er vel større, men likevel. Må da være et marked for det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg ble interessert, men serien faller veldig for noen tåpelige valg. Føler de ønsker å lage en middelalder serie blandet med svart krutt og satt i en moderne post-apocalyptisk setting. Blir nok å vente noen episoder til før jeg gir en mening. Hittil er jeg mest spent på denne tingen noen av folkene har som kan starte elektriske apparater i nærheten. Sjansen for store plot-hull er jo ekstremt stor her. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Mange her som har sett Trailer Park Boys? Føler at det er ganske få som har sett det. Er nok ganske få, fantastisk serie. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvorfor sendes ikke Emmy-utdelingen på norsk tv når både Oscar- og Grammy-utdelingen gjør det? De er vel større, men likevel. Må da være et marked for det. Skulle virkelig tro det. De fleste nordmenn har jo et forhold til de nominerte seriene i motsetning til de Oscar-nominerte filmene som blir sluppet noen måneder før utdelingen. Noen som har funnet en online-stream til nattens sending BTW? Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg er uenig i at Alphas er så altfor dårlig. Det er på ingen måte full klaff, men det er en helt grei serie å ha stående på i bakgrunnen mens du tukler litt på nettet eller kjeder deg litt. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvorfor sendes ikke Emmy-utdelingen på norsk tv når både Oscar- og Grammy-utdelingen gjør det? De er vel større, men likevel. Må da være et marked for det. Skulle virkelig tro det. De fleste nordmenn har jo et forhold til de nominerte seriene i motsetning til de Oscar-nominerte filmene som blir sluppet noen måneder før utdelingen. Noen som har funnet en online-stream til nattens sending BTW? Tror NRK sendte det i 2009. Ble så altfor dårlig seeroppslutning til at de gadd å satse på det. Nå var også Superbowl med Asbjørn Slettemark en større suksess, men hei de forsatte ikke med det (var kanskje rettigheter, men det var en god dekning). Kan hende hvis jeg husker det at jeg kommer inn med en link. Stars TV (eller hva den heter) sender det live. Denne finnes på Canal Digital ihvertfall. Jeg kommer til å kanskje holde på med Serienytt i den forbindelse eller snakke med en kamerat over nett, så jeg kommer til å bruke den løsningen. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jaggu! Star! 01:00 - 05:00 The 64th Primetime Emmy Awards Da er natten min fullbooket. Takk for tipset Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har Star! på TVen hjemme, men ikke på folkehøgskolen. Så please si ifra om noen finner en bra stream. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 5-tida var forventa. Emmy.com har starta litt med streaming, men det er bare folk som går ut fra bilene sine. Så Kat "big boobs" Dennings og Bryan Cranston, og noen folk fra Once Upon A Time for noen minutter siden. Men da er heller Red Carpet som starter 1 bedre å se. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Litt overraskende at Homeland vant de 3 største drama-kategoriene i tillegg til skriving - men selvsagt vel fortjent. Forventer at Breaking Bad vinner beste dramaserie på siste forsøk neste år. Syns Jimmy Kimmel klarte seg godt som vert. Håper han får fortsette neste år. http://www.youtube.com/watch?v=zFmuYUe6rMI&feature=plcp Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei! Noen som har en god webside/et godt program hvor man kan velge serier, så viser den dato for neste episode/når den starter igjen. Kronglete forklart, men de fleste skjønner vel hva jeg mener. Fint design og brukervennlig er vel alltid et pluss. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei! Noen som har en god webside/et godt program hvor man kan velge serier, så viser den dato for neste episode/når den starter igjen. Kronglete forklart, men de fleste skjønner vel hva jeg mener. Fint design og brukervennlig er vel alltid et pluss. Har brukt http://www.myepisodes.com i årevis, veldig fornøyd med den. 3 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei! Noen som har en god webside/et godt program hvor man kan velge serier, så viser den dato for neste episode/når den starter igjen. Kronglete forklart, men de fleste skjønner vel hva jeg mener. Fint design og brukervennlig er vel alltid et pluss. http://www.pogdesign.co.uk/cat/ seff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvordan er det mulig at Jon Cryer vinner foran Luis CK(fikk heldigvis to priser likevell) og Larry David? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei! Noen som har en god webside/et godt program hvor man kan velge serier, så viser den dato for neste episode/når den starter igjen. Kronglete forklart, men de fleste skjønner vel hva jeg mener. Fint design og brukervennlig er vel alltid et pluss. Jeg bruker next-episode.com Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det er ikke mulig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Virker som det er Tante Bassa og Britney Spears som sitter i Emmy-jurien år etter år. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det er ratings som bestemmer, dette er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå