Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett piloten til Revolution her? Hva syntes dere eventuelt om den?

 

Generell slakt på forumet, i hvertfall. Selv syntes jeg traileren var så dårlig at jeg ikke har sett piloten engang.

 

Postapokalyptisk karakterdrama er som en våt drøm for meg, og femten år uten elektrisitet er nesten en bedre setting enn en zombieapokalypse. Misbruk av potensialet serien kunne hatt gjør meg småsur. Og jeg er enda ikke kommet over hvordan de voldtok muligheten sesong to av The Walking Dead hadde. Snakk om å pisse meg i ansiktet med dårlig skrevne karakterer.

Lenke til kommentar

Jeg ble interessert, men serien faller veldig for noen tåpelige valg. Føler de ønsker å lage en middelalder serie blandet med svart krutt og satt i en moderne post-apocalyptisk setting. Blir nok å vente noen episoder til før jeg gir en mening. Hittil er jeg mest spent på denne tingen noen av folkene har som kan starte elektriske apparater i nærheten. Sjansen for store plot-hull er jo ekstremt stor her.

Lenke til kommentar

Hvorfor sendes ikke Emmy-utdelingen på norsk tv når både Oscar- og Grammy-utdelingen gjør det? De er vel større, men likevel. Må da være et marked for det.

 

Skulle virkelig tro det. De fleste nordmenn har jo et forhold til de nominerte seriene i motsetning til de Oscar-nominerte filmene som blir sluppet noen måneder før utdelingen.

 

Noen som har funnet en online-stream til nattens sending BTW?

Lenke til kommentar

Hvorfor sendes ikke Emmy-utdelingen på norsk tv når både Oscar- og Grammy-utdelingen gjør det? De er vel større, men likevel. Må da være et marked for det.

 

Skulle virkelig tro det. De fleste nordmenn har jo et forhold til de nominerte seriene i motsetning til de Oscar-nominerte filmene som blir sluppet noen måneder før utdelingen.

 

Noen som har funnet en online-stream til nattens sending BTW?

 

Tror NRK sendte det i 2009. Ble så altfor dårlig seeroppslutning til at de gadd å satse på det. Nå var også Superbowl med Asbjørn Slettemark en større suksess, men hei de forsatte ikke med det (var kanskje rettigheter, men det var en god dekning).

 

Kan hende hvis jeg husker det at jeg kommer inn med en link. Stars TV (eller hva den heter) sender det live. Denne finnes på Canal Digital ihvertfall. Jeg kommer til å kanskje holde på med Serienytt i den forbindelse eller snakke med en kamerat over nett, så jeg kommer til å bruke den løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...