Filmvenn Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jerry e-mailed his bank statement to everyone. "Hilarious. And Depressing". Ah, det må være noe av det beste Rob Lowe har sagt gjennom serien for min del. Bortsett fra Andy det jeg lo høyest av i sesongstarten. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Noen her som følger med på Wilfred fra FX? Må virkelig gi serien en liten shout! Den ferskeste episoden var veldig, veldig flott. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hehe, Wilfred er diskutert her inne før. Jeg og Maury er vel av de få som liker det, tror jeg. Absurd serie, men sesongfinalen var solid. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Alle liker vel Wilfred, men den krysser liksom aldri grensen til "elsker", dessverre. Fortsatt good shit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Jeg elsker Wilfred (og Louie). Så den siste Louie i går, men må nesten spare Wilfred-episoden litt. Det er den siste. Endret 22. september 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hehe, Wilfred er diskutert her inne før. Jeg og Maury er vel av de få som liker det, tror jeg. Ikke ekskluder meg. Nå har jeg riktignok et par episoder igjen av sesong 1. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg orker på en måte ikke bruke tid på å se på en fyr røyke weed hele dagen. Det er et halvt steg unna å selv sitte å røyke weed hele dagen, og det gjør jeg heller ikke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er veldig lite røyking i sesong 2 i forhold til sesong 1, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har et lite gjensyn med Archer nå, og ler meg av og til skakk ihjel. Herlig serie! 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Wilfred? Mehhhh, sier nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Snart ferdig med s1 av Suits. Herregud hun Rachel Zane er så bitch... Ellers er serien herlig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Flere som har fått sett miniserien Black Mirror? Ble virkelig imponert, et godt stykke arbeid! Ser det kommer en sesong to i januar. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Godt å se flere Wilfred-fans her inne! Trodde nemlig serien var litt oversett av folk her på forumet. Jeg orker på en måte ikke bruke tid på å se på en fyr røyke weed hele dagen. Det er et halvt steg unna å selv sitte å røyke weed hele dagen, og det gjør jeg heller ikke Wilfred er jo sannelig ikke en serie om en fyr som røyker gress. Det blir som å si at Breaking Bad handler om at Walter Jr. spiser frokost. Wilfred er en serie som utforsker sinnet til en velfungerende schizofren person - et vakkert eventyr om menneskets psyke! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg orker på en måte ikke bruke tid på å se på en fyr røyke weed hele dagen. Det er et halvt steg unna å selv sitte å røyke weed hele dagen, og det gjør jeg heller ikke Jeg føler nå ikke at jeg er et halvt steg unna å røyke weed hele dagen ved å se på det, men ok. Første sesong handlet jo om psykosen, og røykingen var en sentral del av hvordan den utspilte seg. Andre sesong har et annet fokus, ergo langt mindre slikt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ikke det at Emmy`ene er så utrolig viktig lengre. Men Emmy Awards er i natt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Mange her som har sett Trailer Park Boys? Føler at det er ganske få som har sett det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Føl hva du føler du. Har sett den selv, grei serie for all del, men jeg setter mange komiserier foran den. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 De to første episodene av SNL denne sesongen har vært utrolig gode, men antageligvis har det hatt mye å gjøre med hostene. Seth MacFarlane og Joseph Jordon-Levitt var begge to helt utrolige, og det er tydelig at forfatterne har hatt det gøy med å skrive for dem. Vi får se neste uke, da er det Daniel Craig, han kan nok være litt mer variabel. Btw, Joseph Gordon-Levitt som Hip Hop klesdesigner er en juvel! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har sett piloten til Revolution her? Hva syntes dere eventuelt om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå