Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se flere Wilfred-fans her inne! Trodde nemlig serien var litt oversett av folk her på forumet.

 

 

Jeg orker på en måte ikke bruke tid på å se på en fyr røyke weed hele dagen. Det er et halvt steg unna å selv sitte å røyke weed hele dagen, og det gjør jeg heller ikke :)

 

Wilfred er jo sannelig ikke en serie om en fyr som røyker gress. Det blir som å si at Breaking Bad handler om at Walter Jr. spiser frokost. Wilfred er en serie som utforsker sinnet til en velfungerende schizofren person - et vakkert eventyr om menneskets psyke! :)

Lenke til kommentar

Jeg orker på en måte ikke bruke tid på å se på en fyr røyke weed hele dagen. Det er et halvt steg unna å selv sitte å røyke weed hele dagen, og det gjør jeg heller ikke :)

 

Jeg føler nå ikke at jeg er et halvt steg unna å røyke weed hele dagen ved å se på det, men ok. Første sesong handlet jo om psykosen, og røykingen var en sentral del av hvordan den utspilte seg. Andre sesong har et annet fokus, ergo langt mindre slikt.

Lenke til kommentar

De to første episodene av SNL denne sesongen har vært utrolig gode, men antageligvis har det hatt mye å gjøre med hostene. Seth MacFarlane og Joseph Jordon-Levitt var begge to helt utrolige, og det er tydelig at forfatterne har hatt det gøy med å skrive for dem.

 

Vi får se neste uke, da er det Daniel Craig, han kan nok være litt mer variabel.

 

Btw, Joseph Gordon-Levitt som Hip Hop klesdesigner er en juvel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...