Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ganske bra pris synes jeg.

Spesielt med tanke på at HBO Nordic er ikke ment som en mainstream-tjeneste. Det er for de "spesielt intresserte". HBO Nordic vil samle de som liker HBO, kjenner og liker merket og de som er kanalens målgruppe, meste menn.

En stor forskjell på Netflix og HBO Nordic er hva de to tjenestene vil tilby. HBO Nordic vil bestå av HBO-produksjoner og utvalgte andre produksjoner som er "kvalitetserier". Magic City er kanskje ikke kvalitetserie, men det passer til merket til HBO tiltross for sine svakheter. Akkurat som en mer ordentlig kvalitetserie som Mad Men som sendes på HBO Latin (eller noe) i Brasil.

Netflix vil komme med "mye" og egenproduksjoner; House of Cards, Hemlock Grove, Orange Is The New Black og nye episoder av Arrested Development. Hva jeg er ikke interessert er en tjeneste der reklamen og budskapet er ala "Her kan du se alle 190 sesongene av Two And A Half Men". Jeg vil ikke betale for en tjeneste med mestparten av inneholde er "dritt-tv". Jeg vil betale for gode serier, ting som er verdt tiden, derfor er jeg også den typen person som heller vil bruke penger på HBO Nordic enn Netflix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...