Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Piloten var grei. Liker Lucy Liu. Liker Johnny Lee Miller. Liker ikke prosjektet generelt, men muligens noe jeg tar vare på for kjedelige dager hvis nødvendig, men ikke noe jeg gidder enda. Sherlock var uansett klasser over Elemantary allerede fra starten av.

Men Last Resort er høstens beste nye serie inntil The Hunted starter. Selv med så mye begrensinger Last Resort har så ble serien nesten bedre enn jeg trodde. Andre Braugher er yippe-kai-yey et eller annet motherfucker.

http://www.youtube.com/watch?v=NPX2H7N-tEs

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 Broke Girls var ihvertfall en skikkelig luremus. Og da snakker jeg heller ikke om nakenbildene til Kat Dennings. Elementary er ikke noe spesielt elendig, det er bare ikke spesielt bra eller originalt. Det er ikke noe verdt å sjekke ut om man ikke er veldig fan av skuespillerne o.s.v. Jeg liker både Aidan Quinn, Johnny Lee Miller og Lucy Liu, men jeg er ikke helt gira på grunn av tid jeg har til rådighet til å sjekke ut serien videre. Noe jeg har med Revolution tiltross for en egentlig dårlig pilot (kule tanker og sånt, elendig utførelse og mye død vekt).

Bad habbit, het The Hunted etter serien først het Nemesis. De bruker vel bare Hunted. The i tittlene for serier er litt for populært i år, og har gått i hodet på meg. The Mindy Project, The Ben & Kate Show, The New Girl, The The Infamous, The Last Resort, The New Normal, The Chicago Fire, The Americans. hmm..

Melissa George, Triple A (Adewale Akinnuoye Agbaje), Stephen Dillane (Stannis i Game of Thornes) o.s.v. i en thrilldrama fra Frank Spotnitz, X-Files produsentene. Og vi har hatt mye bra produsenter i X-Files, som har gått videre å lagd originale serier som Breaking Bad (Vince Gilligan) og Howard Gordon (Homeland, Awake). Spotnitz som har gjort mye gode episoder av X-Files er også en av de som var med å endre Strike Back til mer amerikansk vennlige-formatet i Project Dawn.

http://www.youtube.com/watch?v=OmiymimBm-8

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er bare en Strike back, selv om sesongene heter forskjellige ting. Og det er en sammenhengene historie.

Har selv ikke sett sesong/series 3 enda, da den ikke er ferdig.

Helt grei action serie, men ikke top notch, er min mening.

Har det vært noen actionserier som virkelig leverer action så mye som Strike Back som har vært bra?

Spartacus. Har mer action i en halv episode enn hva Game of Thrones klarer i løpet av en hel sesong. Action, action, action - spesielt i siste sesongen som ble sendt :)

Lenke til kommentar

Trenger litt input på hva jeg skal ta fatt på ettersom jeg nå har "fullført" Justified. Står mellom disse seriene/sesongene:

- Fringe

- Game of thrones s02

- Mad Men

- Person of interest

- Strike back s02

- Suits

Ser jeg har altfor mye på "watch listen". Hvor skal jeg begynne? :confused:

Lenke til kommentar

Trenger litt input på hva jeg skal ta fatt på ettersom jeg nå har "fullført" Justified. Står mellom disse seriene/sesongene:

- Fringe

- Game of thrones s02

- Mad Men

- Person of interest

- Strike back s02

- Suits

1. Game of thrones

2. Person of interest

3. Fringe

4. Suits

Lenke til kommentar

- Fringe

- Game of thrones s02

- Mad Men

- Person of interest

- Strike back s02

- Suits

- Mad Men (Sesong 1?)

- Game of Thrones Sesong 2

- Suits

Lenke til kommentar

Takker for input! Sett to episoder av Suits nå, og tror jeg kommer til å like den serien svært godt. Hiver meg sikkert rundt på et raid av Game of Thrones sesong to i helgen også, er på tide. Likte sesong en, men måtte se episodene som "raid" for å klare å holde styr på handlingen, tanken var det samme med sesong to, men har aldri fått tid til det. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes den var en smule kjip. Kunne vært bedre. Kanskje riktignok noe av det bedre sci-fi dramaene på en stund, men er ikke en serie som direkte får meg til å sjekke ut neste episode rett etterpå. Glemte serien etter episode 3. Kanskje jeg får sjekket den ut videre når HBO Nordic kommer, ettersom jeg har noen gratis måneder med det.

Lenke til kommentar

Er det mange her som pleier å se TV-serier de har sett før om igjen? Det er en del kamerater av meg som gjør det, og har stor glede av det, men jeg har aldri helt sett vitsen med det. Har prøvd å begynne å se på The Wire, Sopranos og Entourage igjen, men blir langt i fra det samme når du vet hva som skjer og hvordan storyen ender til slutt :)

Lenke til kommentar

Er det mange her som pleier å se TV-serier de har sett før om igjen? Det er en del kamerater av meg som gjør det, og har stor glede av det, men jeg har aldri helt sett vitsen med det. Har prøvd å begynne å se på The Wire, Sopranos og Entourage igjen, men blir langt i fra det samme når du vet hva som skjer og hvordan storyen ender til slutt :)

Det blir jo nesten som å se en film man liker godt om igjen. Man vet hva som skjer, men det betyr ikke at man ikke får glede av å se den om igjen. Jeg har ikke sett mange serier om igjen selv, men det er mest fordi det tar mye tid og jeg vil heller da bruke den tiden på å se nye serier isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...