toro6 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dotten, virker bra. Kanskje jeg tar en pause fra Star Trek etter The Original Series og kjører på med litt B5.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 http://www.hahgay.com/ Ah, Communityjugend slår til igjen. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hahaha, Ron Swanson med rastafletter og reaksjon på spørsmål om å flytte til Canada i en og samme episode. Klarer ikke slutte å le (og jeg har enda over halvannen sesong med Parks And Recreation igjen før jeg er ajour. Livet er herlig) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Cursing: there is only one bad word, taxes. Crying: Acceptable at funerals and the Grand Canyon Fuck skim milk! http://www.youtube.com/watch?v=V6c7Vw6R33E Ny trailer kom ut nylig for Cinemax/BBC-serien The Hunted. Ser ut til å bli en grei serie. Minner meg om en røffere utgave av Alias. Pluss at den har noen kule skuespillere med i tillegg til Melissa George. Triple A og Stephen Dillane fra Game of Thrones. Endret 9. september 2012 av Maury Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 I mens vi er inne på sci-fi, er Farscape noe tess ? JA! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Apropos Babylon 5: Er det bare meg eller er Bioware sitt Mass Effect-univers ekstremt likt Babylon 5 sitt i oppbygning? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ikke spilt det (burde jeg skamme meg?). Et google-søk indikerer jo at veldig mange ser en sammenheng. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Veldig hit and miss. Jeg likte det ikke spesielt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Apropos Babylon 5: Er det bare meg eller er Bioware sitt Mass Effect-univers ekstremt likt Babylon 5 sitt i oppbygning? Du, akkurat det der slo meg med en pizza spade i trynet utover tiden med B5! Det er absolutt ikke noe dårlig utgangspunkt for inspirasjon ihvertfall Endret 10. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nå har jeg bare sett et par episoder av B5 for noen år tilbake, men kan se sammenligningen av romstasjonen i B5 og "the Citadel" i ME Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ikke spilt det (burde jeg skamme meg?). Et google-søk indikerer jo at veldig mange ser en sammenheng. De to første spillene holder meget høy kvalitet og er et must for sci-fi nerder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Revolution = Ser kult ut, men mye svada. Mye svake karakterer. Noen få gode som Billy Burke og Giancarlo Esposito sine. Last Resort = Tøft, Andre Braugher skuffer ikke. FUCK AMERICA YEAH!! Endret 10. september 2012 av Maury Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Driver nå på sesong 4 av Star Trek:TNG, skal også se DS9 og Voyager. Når jeg blir ferdig med Voyager lurer jeg på om jeg skal hoppe på Farscape eller Babylon 5. Har funnet noe som heter Andromeda fra Gene Roddenberry, er det verdt å få med seg også? Hadde det ikke vært for Stargate og Firefly hadde jeg nok aldri valgt å se så mye SciFi serier Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Stargate og Firefly er jo, etter min mening, de ultimate sci-fi-seriene der ute. Det finnes jo utrolig mange, men spør du meg er det en hårfin og særdeles smal balanse av elementer som må til for å lage en god serie. Det er nok langt flere skivebom enn fulltreffere i den sjangeren. EDIT: Prøver meg forøvrig på B5 igjen. Endret 11. september 2012 av Heilage Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Stargate er noe jeg, av en eller annen grunn heller ikke har sett sammen med Farscape. Så får vel gjøre noe med det etterhvert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Babylon 5, helt klart. Den inspirerte alt som kom etter (og også inspirerte Start Trek til å gå nye veier). Serien er Elvis Presley. Han var strengt talt ikke den første rockeren, men hoftesvingen hans endret lanskapet. Sesong 1 av B5 er forøvrig den svakeste (selv om den i retrospekt virker langt sterkere når man har sett alt og vet hvordan det som skjer der spiller inn senere). Siste sesong er også litt "shaky", fordi alle trodde sesong 4 ble den siste - slik at det som var planlagt til sesong 5 ble lagt inn der. Serien fikk jo også en spin-off serie som ikke varte mer enn en halv sesong. Men er endel B5-filmer som også bør sees Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Farscape anbefales lett, starter litt svakt i sesong 1, men det blir bare bedre og bedre for hver sesong. Serien er utrolig cheesy til tider, men er også sterk på drama, spenning og humor. Noen vil kanskje mislike at de samme som laget dukkene til muppets har laget dukker også her, men det er noe du blir vant til. Lett min favorittserie gjennom tidene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Dramatikk på Raw i går , midt under sendinga fikk Lawler hjerteattakk eller slag......Cole var ikke høy i hatten , nei Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hva syns folk om Battlestar Galactica? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå