b-real Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 En dags ventetid er da ikke så fyrktelig lenge Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Mest sannsynlig gammelt nytt, men likevel: Seriøst? Mayim Bialik (Amy i TBBT) nominert til Emmy? Jeg spyr. Endret 31. august 2012 av chairgame 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Veldig god pris hvis de holder den på 10 euro-ish. Kan komme helt ned i 5 euro i følge uttalelser på IFA i dag. Blir også gratis de første månedene ved kjøp av nye Samsung duppedingser i en kampanjeperiode. Er mest spent på kvaliteten når det streames til en stor TV... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Yeah, støtte for 1080p bør være et alternativ og ikke oppskalert fra 720p. Og ikke minst, vil man kunne få støtte for f.eks xbmc? Endret 31. august 2012 av b-real Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Xw2bTpyHGCE "YOU SMELL? ... YOU SHIT??" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er Strike Back noe å bruke tid på? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg synes iallefall det, god action og ok plott i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For all del ja. Det er også B-film HBO-kvalitet, det beste innen actionserier vi har sett de siste årene. Prison Break kommer fram som en whimpete lite barn i forhold. Strike Back, Project Dawn og Vengance er bare tøft. Det er noe man kan se på om man liker action. Banshee virker også litt lovende. Ny serie fra Alan Ball (True Blood/Six Feet Under) om en by fullt av "scumbags". Hovedkarakteren er en tidligere svindler som tar til seg identiteten til en drept sheriff, og ender opp med å drepe for både loven og for å hevne seg på folk fra fortiden. Nok en serie i 2013 med en nordisk skuespiller i en birolle eller hovedrolle. Kommer på Cinemax i januar, også på HBO Nordic. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hva er forskjellen på Strike Back og Chris Ryan's Strike back? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Samme greia. I introen til Strike Back sesong 1 (som jeg nå ser på), kommer det opp "Chris Ryan's Strike Back" på slutten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Uten at jeg vet for sikkert, så tror jeg kun sesong 1 er basert på bøkene til Chris Ryan. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sliter litt med å forstå titlene på sesongene. Sesong 1 er grei, men er det slik at sesongene har forskjellig navn i Storbritannia en hva sesongen heter i USA? Project Dawn er sesong 2 og Vengeance sesong 3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nettopp skaffet meg sesong 1 av Louie. Dette var klassehumor. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sliter litt med å forstå titlene på sesongene. Sesong 1 er grei, men er det slik at sesongene har forskjellig navn i Storbritannia en hva sesongen heter i USA? Project Dawn er sesong 2 og Vengeance sesong 3? Sesong 1 er Chris Ryans Strike Back fra Sky1. Sesong 2 er Project Dawn, og sesong 3 er Vengance er fra HBO-eide Cinemax. Project Dawn reboota serien med å fokusere på nye hovedkarakterer, og gjøre serien mer åpen for amerikanere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ah, da skjønner jeg. Takker! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Brukte siste uka på å se første sesong av Luther - seks episoder med en sesongavslutter som virkelig ryster. Fantastisk krimserie i episode 1-5, mens sesongavslutteren er 100% thriller fra begynnelse til slutt, og noe av det beste innen sjangeren jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Luther er knall. Godt å se at andre også får øynene opp for det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For min del har den ligget på "å, faen, den burde jeg sjekke" lista siden før sesong 1, utelukkende pga Idris Elba. Men du vet... Det er så myyyyyyyye å se på Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ser første ep av Inbetweeners US nå.. Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noen som har sett Reaper? Virker som lett, hjernedød underhodning, med sjarm. Som er det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå