Jotun Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hele sesongen er veldig bra. Men den er ikke fantastisk mer enn et godt stykke uti. Daler litt mot slutten. Resten av serien liker eg ikke. 2'ern er som Maury sier grei nok. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 @Dotten, jeg syntes sesong 1 av 'Parks and Rec' grenset til direkte dårlig, så du er ikke alene. De resterende sesongene lever dog opp til hypen. Det er ganske imponerende i seg selv. Sesong 1 var svak ja, men alt i starten av sesong 2 ler jeg såpass at jeg får kjeft av min bedre halvdel for å vekke opp ungene Beste politiske satire jeg har sett siden Yes Minister/Yes Priminister. Skal ha meg et maraton med den klassikeren snart. Da burde du virkelig få sett The Thick Of It. Det er en britisk politisk satire som er fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=RM9q7axqCA0 Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er denne GIF'en her fra Community? I så fall hvilken episode er den fra? http://thechive.com/2011/08/10/alison-brie-is-a-gif-magnet-12-gifs/attachment/1312456170702/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Tror ikke den er det. Jævlig interessert i å vite hvor den er fra jeg og forresten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er fra The Soup, hostet av Joel Mchale (Jeff fra Community). Spesielt Brie og Danny Pudi er der ofte. Det er fra et segment, husker ikke episoden. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Snart ferdig med The Inbetweeners UK, bra serie det. Skal også begynne på US. Tips til annet bra som jeg ikke har sett? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Trailer Park Boys. Virkelig en skjult perle i mine øyne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Snart ferdig med The Inbetweeners UK, bra serie det. Skal også begynne på US. Tips til annet bra som jeg ikke har sett? Hvordan kan vi vite hva du har sett? Like greit å sjekke ut The Inbetweeners-filmen og. Alle folka tilbake der og, inkluderer Mr. Giles litt også. Men Curb Your Enthusiasm burde være obligatorisk å se. Ler selv når jeg ser de gamle episodene i reprise. Nå virker folk ganske allergiske mot britiske dramaer her, men jeg synes Blackout, The Shadow Line, Inside Men, og Line of Duty er bra britiske dramaer, i tillegg til kjente som The Hour, Luther og Sherlock. Parades End likte jeg litt, men siden det er overdådig periodedrama (ala Downton Abbey) med elementer som litt minimal komikk og krig. Er det kanskje ikke noe for deg, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hvordan kan vi vite hva du har sett? Like greit å sjekke ut The Inbetweeners-filmen og. Alle folka tilbake der og, inkluderer Mr. Giles litt også. Men Curb Your Enthusiasm burde være obligatorisk å se. Ler selv når jeg ser de gamle episodene i reprise. Nå virker folk ganske allergiske mot britiske dramaer her, men jeg synes Blackout, The Shadow Line, Inside Men, og Line of Duty er bra britiske dramaer, i tillegg til kjente som The Hour, Luther og Sherlock. Parades End likte jeg litt, men siden det er overdådig periodedrama (ala Downton Abbey) med elementer som litt minimal komikk og krig. Er det kanskje ikke noe for deg, ikke vet jeg. Hehe, her er det jeg har sett... 1. A Bit of Fry & Laurie 2. An Idiot Abroad 3. Arrested Development 4. Band of Brothers 5. Boardwalk Empire 6. Bored to Death 7. Breaking Bad 9. Chuck 10. Community 11. Cops 12. Curb Your Enthusiasm 13. Dag 14. Danger 5 15. Day Break 16. Derek 17. Entourage 18. Extras 19. Family Guy 20. Freaks and Geeks 21. Generation Kill 22. Girls 23. Golden Goal 24. Hacks 26. Homeland 27. Inventions that Changed the World 28. James May at the Edge of Space 29. James May On The Moon 30. James May's 20th Century 31. James May's Big Ideas 32. James May's Man Lab 33. James May's Things You Need to Know 34. James May's Top Toys 35. James May's Toy Stories 36. James May: My Sister's Top Toys 37. Jeeves and Wooster 38. Jeremy Clarkson Meets the Neighbours 40. Justified 41. Life's Too Short 42. Lilyhammer 43. Louie 44. Louis Theroux – Miami Megajail 45. Louis Theroux's BBC 2 Specials 46. Louis Theroux's Weird Weekends 47. Luther 49. Michael McIntyre's Comedy Roadshow 50. Nårje 51. NAV 52. Nytt På Nytt 53. Oz & James Big Wine Adventure 54. Oz And James Drink To Britain 55. Pan Am 56. Parks and Recreation 57. Party Down 58. Planet Earth Live 59. Putin, Russia and the West 60. Richard Hammond's Crash Course 61. Richard Hammond's Engineering Connections 62. Richard Hammond's Invisible Worlds 63. Senkveld 64. Shameless (US) 65. Sherlock 66. Sons of Anarchy 67. Steven Seagal: Lawman 68. Storbynatt 69. Suits 70. The Big Bang Theory 71. The Inbetweeners 72. The IT Crowd 73. The League 74. The Newsroom 75. The Office (UK) 76. The Office (US) 77. The Pacific 78. The Playboy Club 79. The Ricky Gervais Show 80. The Sopranos 81. Top Gear 82. Torsdag kveld fra Nydalen 83. Tre Brødre Som Ikke Er Brødre 85. Treme 86. Undeclared 88. Weeds 89. Workaholics Ty for tips. Har filmen, så skal se den i helgen tenker jeg. Endret 29. august 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Falling Skies er greit, litt kjedelig sesong 1. Men 2`ern er grei. How To Make It In America (tiltross for kanselleringen) burde jo være must med Entourage på lista di. Mad Men er shitgood, men ikke for alle. Med så mye faktisk bra komiserier på lista så burde jo It's always sunny in Philadelphia være et must. Nesten det jeg anbefaler først å se. Burn Notice er grei underholdning, action-utgave av Suits med Bruce Fucking Campbell i en av birollene. Sistnevnte alene er verdt å sjekke ut serien. (INBEFORE HATERS!) Strike Back-seriene. Om du vil skippe noe så kan du hoppe over første serien, for å se Project Dawn før Vengance. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Takk, skal sjekke ut Its always sunny først, How to make it in America started jeg så vidt på for et par år siden, men så den aldri. Skal to opp den igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Brandon Lee , aug '92........ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Heldige Maury er på HBO Nordic-lanseringen i Stockholm. Endel ting er bekreftet: http://serienytt.no/2012/08/hbo-nordic-kommer-i-midten-av-oktober/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Det var en fantastisk dag. HBO kan sakene sine. Susanna White som regisserte de fleste episodene av Generation Kill var bare en utrolig inspirerende dame. Jeg vil også få noen måneder gratis av HBO Nordic. 2 måneder nå. Endret 30. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Veldig god pris hvis de holder den på 10 euro-ish. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Men, viser de i USA-sendetid? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det meste innen 24 t står det... Kan love bra det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Sendetid vil jo ikke spille noen rolle, det er streaming. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Må fortsatt gjøres tilgjengelig til USA-sendetid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå