Kakebakelate Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ferdig med sesong 1 av Strike back nå, overraskende god serie, selv om den tidvis føltes litt for oppdelt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er White Collar noe å bruke tid på? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Nei. Gå heller for Suits og Burn Notice hvis man skal ha noe lettbeint. White Collar er noe av det mest shittieste bruken av tiden ved siden av CSI: Miami og Grey`s Anatomy Endret 23. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nja. Synes det er helt fin underholdning. Fint å ha på når man ønsker helt lett underholdning. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Men Grey's Anatomy er fint, hvis du har lyst til å sitte og grine for deg selv. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synes White Collar er helt grei underholdning. Men støtter også Suits. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Noen her som har sett mini-serien The Prisoner (1967)? Jeg har foreløpig sett 4 episoder av serien og må si det her er noe av det beste jeg har sett! Utrolig forvirrende, klaustrofobisk og dystopisk Kafka-lignende plot og tematikk. Ambefales på det sterkeste til de som vil oppleve noe tankevekkende og unikt. Det er rart at du nevner det. Jeg hadde tenkt til å starte på den serien igjen veldig snart. Jeg begynte å se på det noen år tidligere, men jeg kom bare noen få episoder ut i serien før jeg glemte den helt bort. Artig. Samme her, begynte å se litt på den for omtrent et år siden, men det gikk i glemmeboka etterhvert. Nå, på andre runde satt episodene mye bedre. Utrolig spennende serie! Lurer litt på å sjekke ut re-maken også, selv om den visstnok skal være ganske bedriten. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Sett alt av Suits. Går i det og Breaking Bad her nå. Chill-serie pdd. er Community. Venter på Dexter og Fringe. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Noen her som har sett mini-serien The Prisoner (1967)? Jeg har foreløpig sett 4 episoder av serien og må si det her er noe av det beste jeg har sett! Utrolig forvirrende, klaustrofobisk og dystopisk Kafka-lignende plot og tematikk. Ambefales på det sterkeste til de som vil oppleve noe tankevekkende og unikt. Det er rart at du nevner det. Jeg hadde tenkt til å starte på den serien igjen veldig snart. Jeg begynte å se på det noen år tidligere, men jeg kom bare noen få episoder ut i serien før jeg glemte den helt bort. Artig. Samme her, begynte å se litt på den for omtrent et år siden, men det gikk i glemmeboka etterhvert. Nå, på andre runde satt episodene mye bedre. Utrolig spennende serie! Lurer litt på å sjekke ut re-maken også, selv om den visstnok skal være ganske bedriten. Jeg mener å huske at serien var ganske spennende, men samtidig også litt treg i lengden. Jeg tror det var det som utgjorde at jeg sluttet å se på det i første runde. Jeg liker hvordan serien er ganske surrealistisk, men samtidig har rot i virkeligheten, sett bort i fra den flygende bobla kanksje. Jeg har hørt rykter om at Christopher Nolan er interessert i å lage en filmversjon av serien. Jeg tipper den vil ende opp en del bedre enn re-maken hvis den ender opp på lerretet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Prisoner er blitt gjort nok av synes jeg. En original serie, en remake serie (med Lennie James, Jim Cavizel og Ian McKellen) og en rekke dokumentarer. Piloten fra FX som het Outlaw Country med Oscar-nominerte John Hawkes i hovedrollen vil bli sendt som en tv-film i helga i USA. Håper denne kommer via fiskebåten over dammen til helga. Stephen Root og Mary Steenburgen er også med. Anbefales å sjekke ut. Dyktige produsenter bak piloten, dessverre ble den for smal for FX og kunne endt opp med å bli FX sin Treme. Noe ikke FX har direkte lyst på. Skulle nesten ønsket flere piloter som ikke ble plukket opp til serie kunne kommet ut. Blir mindre og mindre av det nå. Husker jeg så minst 3 stk amerikanske serier som ikke ble plukket opp i året. Originale Powers-piloten med Lucy Punch, Titus Welliver, Jason Patric og Vinnie Jones. Originale Sons of Anarchy-piloten med Scott Glenn som Clay. Midnight Sun-piloten til NBC som var en miks av Lost og X-Files med Julia Stiles og Michael Raymond-James i hovedrollene. Og 40 fra HBO med Michael Imperolli (The Sopranos), Adrian Pasadar, Ed Burns og Michael Rappaport. Eller Fox-dramaet Guilty med Cuba Gooding Jr. og Jay Harrington (Better of Ted), som allikevel kan ende opp som en serie neste høst. Endret 23. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det er klart den er treg ift. moderne serier. På 60-tallet var film, tv og musikk treigere. Det er jo derfor eldre folk faller av etter hvert og ikke klarer å følge med på moderne popkultur. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 En filmversjon med Cristopher Nolan kunne funka. Eller ønsketenkning: David Lynch Ellers står serien godt for seg selv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Så lenge siden jeg så The Job nå. For en herlig komiserie det var. Husker jeg så den ganske seint på TVNorge eller TV3 for kanskje 10 år siden nå. Scena hvor Frank og Tommy (to politietterforskere) skal kvitte seg med et lik er fremdeles good. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nei. Gå heller for Suits og Burn Notice hvis man skal ha noe lettbeint. White Collar er noe av det mest shittieste bruken av tiden ved siden av CSI: Miami og Grey`s Anatomy Enig i at Suits er et bedre alternativ, men White Collar var en passe god lettbeint serie i starten. Har tapt seg litt nå, men stiller meg fortsatt bak de som forsvarer serien som ok pluss. Lenke til kommentar
hun Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Her i huset går det i the wire, the shield, house, dexter, entourage, weeds Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tips til hva jeg bør gå i gang med da? Typiske serier som vil nevnes, som jeg har sett: The Walking Dead, Breaking Bad, Game of Thrones, Dexter, Fringe, The Wire (utsettes), Sopranos (utsettes) og Suits. Trenger ikke typiske 30-minuttere, f.eks. Commuinity og lignende. Det har jeg nok av. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Prison Break er bra, om du ikke har sett det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tilogmed tv-filmen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Edit: never mind. Endret 23. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå