Shruggie Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Breaking Bad er GLIMRENDE denne sesongen. 3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tanker om Falling Skies-finale: - Spawn! - En lege som kaster opp, ikke vasker seg på hendene for så å pakke legeutstyr. Javel. - Skitter som bitchslapper. Awesome - Militærkupp, unntakstilstand, infiltrering av skitters, infiltrering av alien-base-for-å-blåse-opp-våpen-vi-aldri-har-hørt-om, tatt til fange, graviditet, nye romvesen... Glemt noe? For mye på for kort tid, kaoskontroll wanted. - Dai måtte die. For en bortkastet karakter. - Tortur. Hvorfor? Kunne jo bare hacket seg inn i Ben, som tidligere i sesongen. - Bressler må være synonymt med udugelig på et eller annet språk. Mannen er jo mer inkompetent enn romvesenene. Alt i alt en knall start, litt hipp-som-happ midt i sesongen, så ble det bra igjen før siste episode var som en stor tjukkas forsøke seg på sprint i OL. Underholdende, men likevel så feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=K6B-VjM1tQQ 20 år siden Rederiet kom på lufta og Freja la fra kai for 1ste gang.....gjør klar billetten , nå går vi ombord ! RIP Reidar , Beatrice , kaptein Jansson , Hans Schneider Endret 22. august 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er det noen dager kalenderen din .. vel, du vet ... er tom? Hadde helt glemt den serien der. Det ble ikke akkurat slengt penger på det prosjektets vignet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=CcaGtebBMCk En av brannmenna i den sketsjen skulle senere spille sjarlatan Joe Gardner , ho ho Endret 22. august 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ahh, The Newsroom! Forbløffende som alltid. "How did they know where you were?" "Her Facebook-page" "Shut the page down" "I'll take care of it" In your face Facebook, ditt onde verktøy for onde vandaliserende anti-abortmotstandere! Ut av av tåken kommer .... Will! Mannen. Kvinnens redningsmann. Vandrer bort og fikser alt, som om det var en Hollywood-film fra 40-tallet. Men hvor var kappen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sons of Anarchy, Justified 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Allerede kommet så langt det er å komme i de. Listen over sette serier: Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? Hva synes du? Personlig synes jeg slutten er noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 The Shield havner rimelig høyt oppe hos meg. Fantastisk godt skrevet med en av de mest solide karakterbesetningene jeg har sett. Jeg elsker dualiteten i alle. Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? Ser du mangler Carnivale på lista di. Lenge siden jeg har sett den, og planlegger å se den på nytt snart, men husker jeg digget den. Tung og dyster atmosfære, men ikke no reinspikka action akkurat hvis det er du er ute etter. Endret 21. august 2012 av bas Lenke til kommentar
empetre Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? Lights Out og Friday Night Lights? Ikke i samme sjanger, men har ikke sett så mye der som du ikke har sett sååå! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Matt Lucas fra Little Britain vil spille i fjerde sesong av Community. TVLine has learned exclusively that Lucas’ character, Toby, is a fanboy whom Abed meets at an Inspector Spacetime convention. Kilde: http://tvline.com/20...ctor-spacetime/ Endret 21. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Strike Back: Project Dawn og Vengance. Haha, elsket introduksjonen av Charles Dance sin karakter i Vengance. Var nesten så han kunne ha beskrevet Tywin Lannister med den talen sin om seg selv. God sesongstart. Yeah buddy http://www.youtube.com/watch?v=HHLsThejspo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg valgte en reprise av Boston Legal for øyeblikket. Greit med noe enkelt og underholdende når det er en del annet å styre med. Skal få med meg Strike Back etter hvert tror jeg, etter all masingen til Maury. Carnivale får jeg vel gi en sjanse til... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sit rep: Såvidt begynt på Suits, 2ep. Liker det godt så langt. Ferdig med "A bit og Fry and Laurie" Genialt program. Begynt på Jeeves and Wooster, 2ep, virker greit. Gir det noen eps til før jeg bestemmer meg. Begynt på Luther, 1ep, tror det blir bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? The adventures of Brisco County jr. Syns synd på de som ikke har sett denne serien. Endret 21. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Breaking Bad er GLIMRENDE denne sesongen. Såg de 3 første episodene av BB i dag på Netflix, noe sier meg at jeg har mange herlige timer framfor meg. Endret 21. august 2012 av Mala 2 Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? Life on Mars og Coupling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå