Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Det er ikke spesielt vanskelig å mislike Skylar.. Fy faen for en HURPE!

 

Haha, indeed.

 

Men, (Til dere som har sett fjerde sesong også)

 

 

Hun forbedret seg utrolig mye etter tredje sesong, når hun begynte å samarbeide med Walt, men før det var hun en hurpe, ja.

 

 

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mange her som har sett Lost? Og isåfall, hva synes dere om avslutningen på serien? Jeg elsket serien da den foregikk på øya, så de 4 første sesongene var i mine øyne fantastiske, men jeg føler det tapte seg litt i sesong 5, og i alle fall i sesong 6. Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål, og hele opplegget, som jeg ikke skal spolere, var langt fra det jeg håpet på. Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Er det mange her som har sett Lost? Og isåfall, hva synes dere om avslutningen på serien? Jeg elsket serien da den foregikk på øya, så de 4 første sesongene var i mine øyne fantastiske, men jeg føler det tapte seg litt i sesong 5, og i alle fall i sesong 6. Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål, og hele opplegget, som jeg ikke skal spolere, var langt fra det jeg håpet på. Hva mener dere?

 

Det eneste jeg følte når jeg var ferdig med Lost var at jeg hadde kastet bort tid. :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg synes den leverte en helt ok slutt, men som du sier, mange ubesvarte spørsmål. De slapp en ekstra videosnutt som gav svar på noen av spørsmålene, men ikke noe store greier.

 

Jøss, den snutten har jeg ikke sett. Kanskje noe jeg bør sjekke ut, for serien brukte ufattelig mye tid på å gi grobunn for spørsmål, og svært kort tid på å besvare dem. Kjenner det hadde vært deilig å få litt mer utbytte av serien.

 

 

Det eneste jeg følte når jeg var ferdig med Lost var at jeg hadde kastet bort tid. :/

 

Kan forstå deg til en viss grad. Jeg elsket de første sesongene, men det var svært lite jeg likte ved slutten av dem. Hadde det vært opp til meg, hadde serien hatt en totalt annerledes avslutning. Men igjen, syns serien som en helhet er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar

Så akkurat ferdig LOST. Synes det var en bra slutt, fikk svar på noen spørsmål, andre står fortsatt ubesvarte. Jeg velger heller å fokusere på karakterene, og ikke øya. Bryr meg ikke så mye om hva øya er, og føler ikke behov for å vite det heller etter avslutningen. Noe som sikkert gjør at jeg har et litt annet syn på avslutninga og serien enn andre. Den 11 minutters snutten ga meg lite. Hadde ikke trengt å se den i det hele tatt, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...