Anonym259235 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Det er ikke spesielt vanskelig å mislike Skylar.. Fy faen for en HURPE! Haha, indeed. Men, (Til dere som har sett fjerde sesong også) Hun forbedret seg utrolig mye etter tredje sesong, når hun begynte å samarbeide med Walt, men før det var hun en hurpe, ja. Endret 8. august 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er det mange her som har sett Lost? Og isåfall, hva synes dere om avslutningen på serien? Jeg elsket serien da den foregikk på øya, så de 4 første sesongene var i mine øyne fantastiske, men jeg føler det tapte seg litt i sesong 5, og i alle fall i sesong 6. Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål, og hele opplegget, som jeg ikke skal spolere, var langt fra det jeg håpet på. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mener å huske at jeg synes den leverte en helt ok slutt, men som du sier, mange ubesvarte spørsmål. De slapp en ekstra videosnutt som gav svar på noen av spørsmålene, men ikke noe store greier. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er det mange her som har sett Lost? Og isåfall, hva synes dere om avslutningen på serien? Jeg elsket serien da den foregikk på øya, så de 4 første sesongene var i mine øyne fantastiske, men jeg føler det tapte seg litt i sesong 5, og i alle fall i sesong 6. Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål, og hele opplegget, som jeg ikke skal spolere, var langt fra det jeg håpet på. Hva mener dere? Det eneste jeg følte når jeg var ferdig med Lost var at jeg hadde kastet bort tid. :/ 3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg var nok en av de få som storkoste meg med Lost og konspirasjonsteorier helt til slutten. Synes de valgte en god avslutning på spindelvevet sitt. 3 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mener å huske at jeg synes den leverte en helt ok slutt, men som du sier, mange ubesvarte spørsmål. De slapp en ekstra videosnutt som gav svar på noen av spørsmålene, men ikke noe store greier. Jøss, den snutten har jeg ikke sett. Kanskje noe jeg bør sjekke ut, for serien brukte ufattelig mye tid på å gi grobunn for spørsmål, og svært kort tid på å besvare dem. Kjenner det hadde vært deilig å få litt mer utbytte av serien. Det eneste jeg følte når jeg var ferdig med Lost var at jeg hadde kastet bort tid. :/ Kan forstå deg til en viss grad. Jeg elsket de første sesongene, men det var svært lite jeg likte ved slutten av dem. Hadde det vært opp til meg, hadde serien hatt en totalt annerledes avslutning. Men igjen, syns serien som en helhet er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så akkurat ferdig LOST. Synes det var en bra slutt, fikk svar på noen spørsmål, andre står fortsatt ubesvarte. Jeg velger heller å fokusere på karakterene, og ikke øya. Bryr meg ikke så mye om hva øya er, og føler ikke behov for å vite det heller etter avslutningen. Noe som sikkert gjør at jeg har et litt annet syn på avslutninga og serien enn andre. Den 11 minutters snutten ga meg lite. Hadde ikke trengt å se den i det hele tatt, egentlig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 En av de fenomenene der reisen var langt langt større enn det ferdige produktet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Er visst for mange Heilager her. Ingen som liker Arrested Development tydelig. Produksjonen av de nye episodene er i gang. Endret 9. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg har - som alltid - ikke sett den. Jeg har - som alltid - boksen liggende. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 AD: Care. Er vel rundt halvveis i S1 av The Shield nå. Knallserie hittil. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Fjerde sesong av Community premierer den 19. Oktober! Bilde fra det første "table read"-møtet for sesong 4: Endret 10. august 2012 av Al Capone 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 The Times They Are A'Changin'. 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kjenner jeg er langt mer optimistisk for mer Arrested Development enn jeg er for siste sesong av Community. Herr Rævhøll burde aldri blitt sparket. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Har ikke fått sett på noe Arrested Development enda. Er det bra? 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 AD er som The Wire, bare på sitcom siden. Perfekt laget, så gjennomført at det ikke skal være mulig, og naturlig nok - bedre for hver gang du ser den. Humoren treffer dog ikke så mange, og en sitcom du ikke ler av er ganske meningsløs. Mange her som ikke synes den er noe morsom, ærlig sak det, Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hmm. Får bare sjekke det ut, da. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Enig i at AD er en klassisk gruppesplitter. Halvparten hater den, halvparten elsker den. Ikke noe for venners venners-fester Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Spør du meg er AD søppel, forpestet med ene og alene realistiske karakterer. (Idioter uten selvinnsikt, en dæsj creepy og ikke det minste likbare en eneste en av dem) The crusade lives on! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Vel, din mening teller ikke. Spoileralert: Se http://www.youtube.c...?v=u_HD2MMNv_c. Det er så mye genialt i den lille scenen der at hvis det der ikke faller i smak, så er ikke serien noe for deg. Dr. Wordsmith "There is no other way to take that" All Right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå