Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fox Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har pinade gått glipp av QI (Quite Interesting). Quiz/komedie om med Stephen Fry som vert og Alan Davies som fast gjest. Britisk humor som anbefales på det sterkeste! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, genial serie. On another note: Conan O'Brien is back! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg trenger en ny serie faktisk....Helst no ala Twin Peaks eller Lost Noen tips? Kunne Fringe vært noe kanskje? Skjønt, den er mer i retning av X-files men er lagd av samme fyren som står bak Lost (JJ Abrahms) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå er det ikke lenge til en ny sesong med "Penn & Teller: Bullshit!" begynner. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vet ikke helt hvorfor, men har nylig oppdaget Chuck! Skal snart begynne på Chuck vs. the Third Dimension (venter bare på 3D-briller).. men, fy svarte for en herlig serie!! Den er jo supergenial på nesten alle mulige måter.. Elsker denne serien!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er The Listener? Sebar eller waste of bandwith? Skit samma. Jeg laster ned de tre første og sjekker ut uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Plottet fikk meg virkelig til å ikke ville se serien, en Heroes-ripoff nesten. Holder med Heroes liksom for min del. Svar gjerne tilbake om det er noe, kommer ikke til å se på det men lurer. Endret 8. juni 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal rapportere tilbake. Har ikke hørt noe om den. Bare datt over noen episoder og bestemte meg for å sjekke det ut. Internett-linja mi blir ikke brukt til noe fornuftig nå likevel. Hvis det viser seg å være skikkelig dårlig så føler jeg ikke at jeg har tapt noe på det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva tycks om Merlin? Så reklame for den på Tv2 her i helga, og var trylling med ^^ Har en misstanke om at den kanskje er litt barnslig? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Synes det var helt grei søndagsunderholdning, men ikke noe mer. Synes dialogen virket altfor moderne, men det er kanskje bare meg Endret 8. juni 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg synes Merlin er en kjempefin serie, og er virkelig vert å få med seg. Det er alltid gøy med fantasi serier (synest i hvert fall jeg) og det blir mer spennende å se en karakter de fleste kjenner fra før i en helt ny variant. Og jeg liker hvordan de har tatt deler av legenden, og gjort noe nytt med den. Samtidig som de har greid å gjøre det smallville aldri greide. Endret 8. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Merlin er en annen serie jeg ikke har sjekket ut. Kanskje jeg burde. Første episode av The Listener var ikke noe å hoppe i taket for, men jeg ser et par til i tilfelle den tar seg veldig opp. Har hendt før at serier har overrasket meg tross en ikke alt for bra start. Kan dog ikke huske når. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "The Street" hadde seriestart ikveld. Overraskende dårlig og merkelig valg av NRK. Dette er en type serie som går mellom kl 14 og 16 på andre kanaler. Type realistisk såpe fra et britisk middelklassemiljø med masse intriger og endeløs sipping. Ikke alt fra BBC som er like bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Første episode av The Listener var ikke noe å hoppe i taket for, men jeg ser et par til i tilfelle den tar seg veldig opp. Har hendt før at serier har overrasket meg tross en ikke alt for bra start. Kan dog ikke huske når.Må legge til litt. Tenkte jeg skulle gi den en sjanse. Så jeg lastet som sagt ned de tre første episodene. Episode tre var faktisk ikke så ille. Tror jeg lar denne stå som "undecided" litt til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 synes også Merlin er ganske grei og lett underholdning. noen som vet hvilken episode av BSG som ble sendt på NRK 3 ikveld? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så de tre første ep av Rescue Me igår. Tror jeg liker den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 noen som vet hvilken episode av BSG som ble sendt på NRK 3 ikveld? Episode 2, sesong 1. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 The Closer sesong 5 har nå begynt igjen, så hvis dere trenger en solid dose politiserie, så er den å anbefale. Weeds har også startet opp igjen med sesong 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så de tre første ep av Rescue Me igår. Tror jeg liker den Det burde du. Rescue Me er en veldig bra dramaserie, spesielt for mannfolk. Men fungerer bra som drama og. Spesielt den 9/11 fokuseringen innimellom og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå