Shruggie Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tegnefilm hadde ikke blitt tatt seriøst etter den siste filmserien, og vanlig serie ville blitt veldig dyrt... 3d-ani? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Gi deg Dotten, han stiller et spørsmål om man kan skifte et tema...ikke leke moderator Det var en bruker som ga beskjed til andre brukere om hva de skulle gjøre. Spørsmålsformulering involverer som regel er spørsmålstegn - og det var intet spørsmål om man kunne slutte å diskutere. Da ser du en administrator eller moderator gå inn og gi beskjed om hva som tillates, slik denne administrator har gjort nok av ganger opp gjennom årene. Litt som dette: (Yes, vi admins sliter kanskje med litt de samme psykotiske trekke som denne galningen. It's a shitty job and somebody gotta do it). Og slik jeg nå også forteller deg hvor skapet står på et annet område: Har du problemer med moderering neste gang b-real, send en pm eller ta det i tilbakemeldingsforumet hvor slikt hører hjemme - for slikt liker vi. Hyr gjerne inn han her: Jeg antar man respekterer dette og ikke kommer med nye forsøk på å (forhåpentligvis ufrivillig) undergrave moderatorteamets autoritet gjennom å diskutere moderering i en tråd. Det er kjipt nok å moderere om en ikke må bruke tid på slikt også, for vi ønsker mer koselige øyeblikk - som eksempelvis dette: 8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tegnefilm hadde ikke blitt tatt seriøst etter den siste filmserien, og vanlig serie ville blitt veldig dyrt... 3d-ani? Live-action, så nei ikke noe animasjon. Mange karakterer som kan lages en miniserie eller serie rundt. Selv håper jeg på en begrensa serie rundt Hero for Hire. (Luke Cage, Iron Fist, Jessica Jones vs The purple man, wrecking crew og the owl). Jessica Jones-serie (basert på Alias-tegneserien hennes) har allerede vært i utvikling hos ABC, men falt ikke igjennom på grunn av fokusen gikk til Hulk-prosjektet hos ABC. Der skulle Luke Cage og Mrs. Marvel ha sentrale biroller, mens det var en ide om å ha Iron Man i en gjesterolle på serien, i tillegg til tydeligere referanser til karakteren. Marvel og Disney har mye de kan bruke til en mulig serie. For dyrt å produsere blir det nødvendigvis ikke heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Tegnefilm hadde ikke blitt tatt seriøst etter den siste filmserien, og vanlig serie ville blitt veldig dyrt... 3d-ani? . Selv håper jeg på en begrensa serie rundt Hero for Hire. (Luke Cage, Iron Fist, Jessica Jones vs The purple man, wrecking crew og the owl). Oh, you do, do you? Forøvrig startet på Whitechapel, kan varmt anbefalles. Likte du Luther og (til grad) Sherlock Holmes, kommer du til å glede deg over Whitechapel også. Litt ujevn i skuespillerprestasjonene til tross. Endret 8. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har alltid vært enig i deg på det Daniel. Ikke gira på noe S.H.I.E.L.D: The Series eller S.W.O.R.D: The Series. Men Heroes of Hire kunne ført til mange kule gjesteroller av mindre Marvel-karakterer. Dr. Strange kunne fungert også, men i grunn mer gira til å se det på film (men igjen, gjort riktig kunne det fungert med Whedon involvert på tv-skjermen). Noen andre muligheter. Runaways (som Joss Whedon har skrevet et arc for) Great Lake Avengers (Jeremy Renner kunne dukka opp i en episode som Hawkeye, jobbet jo på kanalen tilbake i 2008 noe) Dr. Strange & The Defenders New Warriors Black Panther (ung, med Michael B. Jordan) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Joss Whedon være med på utviklingen av en tv-serie satt til Avengers-universet. Herlig å se hva Whedon kan få til, om det blir noe. Angel er en av de seriene jeg tenker å gå igjennom iløpet av det neste året, i tillegg til The Wire (og kanskje Firefly). Ble litt gira på det etter Hitfix recapper sesong 1 av Buffy for tiden. Har du ikke sett Angel? Den har noen vanvittige bra episoder, spesielt i siste sesong. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har sett Angel tidligere ja, men det er 8 år siden jeg så serien sist og ferdig. Greit å gå igjennom snart igjen. Helt klart en god siste sesong ja. Men for å være overnaturlig-serie så synes jeg den har en del bra episoder før det og. I tillegg til Whedon har det jo vært mange dyktige produsenter på Angel. Shawn Ryan (The Shield, The Chicago Code), Howard Gordon (24/Homeland), Jane Epenson (Game of Thrones/Once Upon A Time) og David H. Goodman (Fringe). 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg er straks ferdig med Sopranos. Kommer til å trenge noe nytt. Forslag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Forsett på Curb Your Enthusiasm. Ditt hjørne, helt klart Talberg. The Shield btw. Endret 8. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Longmire var en ganske grei ny procedural-serie. Nymoderne western med en gammel Harrison Ford-lookalike. Fin scene (spoilerish for episode 4 eller 5): Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Meh pilot. Orket ikke å se ferdig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Syntes piloten var fin. De leker seg meg cinematografien i ny og ne, som er artig. Karakterene vokser også på en - Longmire er en herlig Sherlock Holmes-sheriff og Katee Sackhoffs karakter er snasen. Lou Diamond Phillips har også en interessant karakter. Nok å ta av med kulturkonfliktene også. Noe man kan relatere til enten man bor i New York, Oslo eller ute på bygda i statene Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Katee Sackhoff og Lou Diamond Phillips sier du? Interesant! Må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sopranos må ha den mest irriterende serieavslutningen ever. Nå skjønner jeg hva folk snakker om. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Les litt på internett om den. Den er egentlig fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Katee Sackhoff og Lou Diamond Phillips sier du? Interesant! Må sjekkes ut. I episode 6 dukket også mr. Robocop himself (Peter Weller) opp. Synd det ikke var for en fast rolle. Han regisserte forøvrig episoden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Sopranos må ha den mest irriterende serieavslutningen ever. Nå skjønner jeg hva folk snakker om. Jeg har faktisk ikke sett mer enn episode 7 eller noe sånt av siste sesongen om Sopranos. Jeg må vel se de siste også. Endret 8. august 2012 av oOF Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sopranos må ha den mest irriterende serieavslutningen ever. Nå skjønner jeg hva folk snakker om. Irriterende? Den er jo 1. helt jævelig, 2. fantastisk bra, 3. forferdelig. Skulle ønske jeg hadde fått med meg referansen da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Er godt i gang med Breaking Bad sesong 3 nå. Det er ikke spesielt vanskelig å mislike Skylar.. Fy faen for en HURPE! Endret 8. august 2012 av Hotel Papa 5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har faktisk ikke sett mer enn episode 7 eller noe sånt av siste sesongen om Sopranos. Jeg må vel se de siste også. Anbefales! Irriterende? Den er jo 1. helt jævelig, 2. fantastisk bra, 3. forferdelig. Skulle ønske jeg hadde fått med meg referansen da. Den er jo på en måte fantastisk bra, når man forsoner seg med at ting ikke blir lagt opp for deg som i andre serier. Man må tenke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå